Jméno: Vortex (v překladu vír)
Pohlaví: vlk
Věk: 6 let
Postavení: Alfa samec
Povaha: Vortex je velmi krutý, zlý, nelítostný, arogantní, ambiciózní, nepřátelský, výbušný, bojovný, tvrdohlavý, sebevědomý, neustupný, sobecký a škodolibý vlk, který nemá problém někoho napadnout nebo dokonce zabít. Soucit u něj nehledejte. Je velmi chladný a nikdy nedává najevo své skutečné emoce. Snad jediná emoce, kterou dá najevo, je zlost. Vůči své družce je velmi majetnický - žárlí pokaždé, když se baví s jiným vlkem než s ním (nevadí mu, když se baví s vlčicemi). Myslí si, že má vždycky pravdu a nedokáže přiznat vlastní chybu. Touží po moci a respektu a vlky, co ho nerespektují, tvrdě trestá. V boji nemá s nikým slitování a dokáže kohokoliv nemilosrdně zabít bez toho, aby toho později litoval. Pocit viny mu nic neříká. Vlky z druhé smečky vyloženě nenávidí a opovrhuje jimi. K cizincům bývá nedůvěřivý a často i nepřátelský. Nevěří jen tak někomu a bývá těžké získat si jeho důvěru. Nedává druhé šance a odpuštění mu nic neříká. Své smečce je oddaný a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Jeho současná družka není ani zdaleka jeho první. Měl už několik družek, ale ani jedna s ním moc dlouho nevydržela. Většinou to bylo kvůli jeho násilnému chování k jiným či kvůli jeho žárlivosti. Je velmi silný a umí dobře bojovat. V boji nebývá snadné ho porazit a vyrovná se mu jen málokdo. Většina soubojů s ním končí soupeřovou porážkou. I když už stárne, nijak se to na něm nepodepsalo (kromě světlejší srsti okolo tlamy). Stále je v plné síle. Nechce si přiznat, že už není nejmladší a trvá na tom, že zůstane Alfou až do doby, kdy zemře. Vůdcem smečky je už tři roky.
Minulost: Narodil se ve smečce. Jeho otec byl bývalý Alfa, po kterém zdědil ambice stát se příštím Alfou a též krutost. Jeho matka zemřela, když mu byly dva roky a když o rok později zemřel i jeho otec, nastoupil na jeho místo, které si od té doby drží a nehodlá se ho za žádnou cenu vzdát.
Rodina:
Shade - matka (mrtvá)
Asher - otec (mrtvý)
Družka: Smaragda (Alfa samice), dříve měl i jiné družky
Přátelé: Layla
Nepřátelé: North, Saimar, Emerald
Jizvy/zranění: má na těle mnoho jizev z nichž nejvýraznější má přes pravé oko, na pravém rameni, levém boku, levé přední tlapě a z boku na pravé straně krku
Může zemřít? ano
Popis vzhledu: velký tmavě šedý vlk se svalnatou postavou a hustou srstí, má spoustu jizev a kvůli tomu, že stárne, má světlejší srst okolo tlamy, má děsivé skoro až rudé oči
Vzhled:Jméno: Desire (v překladu touha - kvůli její touze po moci)
Pohlaví: vlčice
Věk: 3,5 roku
Postavení: lovkyně
Povaha: Desire je celkem drzá a tvrdohlavá vlčice, která touží po moci a vždy si jde za svým. Kromě Alfa páru, Bety a Delty nikoho nerespektuje. Na ostatní si často dovoluje a bývá těžké s ní vycházet. Je snadné ji naštvat a rozhádat se s ní. Je dost žárlivá a též urážlivá. Má ráda společnost a především pozornost. Je ráda středem pozornosti a neskutečně ji vytáčí, když ji někdo záměrně ignoruje. To se však stává celkem často, protože někdy už leze ostatním na nervy, tak se ji snaží ignorovat. Myslí si, že má vždycky ve všem pravdu, proto nedokáže přiznat vlastní chybu a vždycky hází vinu na ostatní. Nemá ráda cizince a vlky z druhé smečky. K těm, které nezná, bývá nedůvěřivá a mnohdy i nepřátelská. Nevěří každému a není snadné získat si její důvěru. Je oddaná své smečce a nikdy by ji nezradila.
Něco o ní: Je velmi rychlá a také celkem silná. Umí dobře bojovat a je skvělá lovkyně. Řadí se mezi nejlepší lovce smečky a měla by na to stát se Deltou. Ona však touží po ještě vyšším postavení. Chce se totiž stát Alfa samicí. To je její sen už od doby, kdy byla vlče.
Minulost: Od narození žije ve smečce. Její matka byla bývalá Gama a její otec byl Betou. Matka jí zemřela, když jí byl rok a otec o rok později. Její dva sourozenci poté odešli ze smečky, ale ona stále doufá, že se jednou vrátí.
Rodina:
Night - matka (mrtvá)
Shadow - otec (mrtvý)
Raven - bratr (odešel ze smečky)
Darkness - sestra (odešla ze smečky)
Druh: nemá
Přátelé: Layla, Tajga
Nepřátelé: North, Saimar, Emerald, Storm
Jizvy/zranění: nemá
Může zemřít? ano
Popis vzhledu: štíhlá temně černá vlčice s elegantní postavou a hustou srstí, má zlaté oči
Vzhled:Pro: WOLFluci1