Jméno: Swift (v překladu rychlý)
Pohlaví: pes
Věk: 3 roky
Postavení: ostatní
Povaha: Swift je docela milý a tichý pes, který se snaží být užitečný a nápomocný. Nemá rád spory, proto se snaží s každým dobře vycházet. Není příliš společenský, ale zároveň ani nemá rád samotu. Někdy bývá zbrklý a občas jedná bezhlavě, ale pokud něco pokazí, vždy se za to upřímně omluví. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. Je velmi odvážný a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Své smečce je oddaný a nikdy by ji nezradil. Bývá nedůvěřivý k cizincům a občas bývá těžké získat si jeho důvěru.
Něco o něm: Swift je velmi rychlý a vytrvalý. Je také na svou velikost docela silný, i když na to nevypadá. Umí skvěle lovit, plavat a i docela dobře bojovat, i když se to možná nezdá. Také umí lovit ryby, které jsou zároveň jeho oblíbenou kořistí. Má taktéž skvělý sluch a je velice bystrý a pozorný, takže mu téměř nic neunikne. Co se týče vzhledu, má mírně natržené levé ucho a jeho ocas je skoro celý bílý.
Minulost: Už od narození žije v této smečce. Svého otce však nikdy nepoznal, jelikož zemřel, když chránil svou březí družku před hyenou a Swift si od té doby vybudoval k hyenám silnou nenávist. Jeho matka zemřela na nemoc, když mu byly dva roky a jeho sourozenci poté ze smečky odešli. Swift však stále doufá, že se jednou vrátí a nebo, že se s nimi alespoň někdy znovu setká.
Rodina:
Flower - matka (zemřela na nemoc)
Wild - otec (zemřel na následky zranění po boji s hyenou)
Speed - bratr (odešel ze smečky a žije jako tulák)
Sunlight - sestra (odešla ze smečky a žije jako tulačka)
Silent - bratr (odešel ze smečky a žije jako tulák)
Spotty - sestra (odešla ze smečky a žije jako tulačka)
Popis vzhledu: štíhlý, ale svalnatý skvrnitý pes s natrženým uchem a skoro celým bílým ocasem
Vzhled:Jméno: Shine (v překladu svit)
Pohlaví: fena
Věk: 2,5 roku
Postavení: ostatní
Povaha: Shine je docela milá a přátelská fena, která se snaží být užitečná a nápomocná, i když tím většinou ostatní jen otravuje. Obvykle nejdříve jedná a až potom přemýšlí, což se jí často nevyplácí. Ráda pomůže a nikdy by nikoho nenechala v nesnázích. Je často zbrklá a někdy dělá unáhlené závěry, ale když něco pokazí, vždy se za to upřímně omluví. Má ráda společnost a ráda si povídá s ostatními členy smečky. Nemá ráda boje, jelikož je toho názoru, že se dá vše řešit bez zbytečných sporů a snaží se s každým dobře vycházet. Naštvat se však také umí, ale obvykle ji zlost rychle přejde. K cizincům bývá docela důvěřivá, ale pokud ji někdo zradí, bývá těžké si získat její důvěru zpátky. Smečce je oddaná a nikdy by ji nezradila.
Něco o ní: Je velmi rychlá, hbitá, mrštná a odvážná. Není však příliš silná, ale bránit se umí. V boji využívá především svou rychlost než sílu, kterou sice také má, ale obvykle ji příliš nevyužívá. Má ráda vodu a umí skvěle plavat. Baví ji lov a plavání. Je velmi bystrá a vyniká především v lovu, než v boji.
Minulost: Narodila se v této smečce, ale její otec byl samotář, který její matku opustil poté, co zjistil, že čeká štěňata, takže ho Shine nikdy nepoznala a stejně tak i její sourozenci. Jejich matka o něm nikdy nechtěla mluvit, jelikož nechtěla, aby Shine a její sourozenci věděli, že je jejich vlastní otec opustil, takže si Shine myslí, že to byl zřejmě nějaký člen smečky, který zemřel a její matka o něm nechce mluvit proto, že na to nerada vzpomíná. Původně měla tři sourozence, ake její nejmladší sestru uštkl jedovatý had, když byla ještě štěně. Její matka pak zemřela, protože se utopila, když byl Shine rok a půl a její bratr pak zemřel o půl roku také v boji s hyenami. Její sestra poté ze smečky odešla. Shine by se s ní však někdy chtěla znovu setkat a v hloubi duše stále doufá, že se jednou vrátí.
Rodina:
Comet - matka (utopila se)
Patch - otec (žije jako samotář)
Sand - bratr (zemřel v boji s hyenami)
Sky - sestra (odešla ze smečky a žije jako tulačka)
Star - sestra (jako štěně ji uštkl jedovatý had)
Popis vzhledu: štíhlá skvrnitá fena s ladnou a elegantní postavou a lesklou srstí
Vzhled:Jméno: Scorpio (v překladu štír)
Pohlaví: pes
Věk: 4 roky
Postavení: samotářský pes
Povaha: Scorpio je drzý, bojovný, upřímný, sebevědomý, odvážný, neústupný a tvrdohlavý pes, který obvykle říká vše na rovinu a nehraje si na city. Umí však být i milý, ale jen k těm, ke kterým chce. Nemá rád, když mu někdo říká, co má dělat a proto také nepatří do žádné smečky. Je také dost výbušný a bojovný, takže by všechny spory většinou řešil rovnou bojem. Je přesvědčený o tom, že právě on zvládne všechno nejlíp a že právě on má vždycky pravdu, i když to tak není a často nedokáže přiznat vlastní chybu. K jiným psům se obvykle chová lhostejně a bez jakéhokoli zájmu. Buď si jich nevšímá nebo se sebere a odejde. Má rád samotu a není příliš společenský. Avšak společnost pár psů, kterým důvěřuje klidně snese. Má rád společnost fen a často se před nimi předvádí. K cizincům bývá nedůvěřivý a obvykle nebývá snadné získat si jeho důvěru.
Něco o něm: Je velmi silný a docela rychlý. Umí docela dobře lovit, ale žádný mistr v lovu rozhodně není. Zato však díky své síle vyniká v boji a nebývá jednoduché ho porazit. Potyčky s ním proto většinou končí porážkou. Své jméno získal proto, že ještě když byl štěně, tak se mu podařilo zakousnout štíra, který by mu jinak mohl ublížit. Málokdy bývá nepřátelský k fenám a snaží se k nim chovat mile.
Minulost: Narodil se v jedné smečce, ale měl jen otce, jelikož jeho matka zemřela krátce poté, co se narodili Scorpio a jeho sourozenci, tak se o něj a jeho dva sourozence musela starat náhradní matka. Ta to s ním však neměla lehké, jelikož často neposlouchal a tajně utíkal pryč z doupěte, když se na něj nikdo nedíval. Bavilo ho totiž prozkoumávat okolí, jelikož mu to přišlo jako skvělé dobrodružství. Takže by se dalo říct, že byl jako štěně pěkný průšvihář. Jeho otec však zemřel, když byl Scorpiovi pouhý rok a jeho i jeho sourozence to velmi zasáhlo. Scorpio se poté rozhodl ze smečky odejít, jelikož už se mu ve smečce nelíbilo a nebavilo ho pouslouchat nadřazené, tak se stal samotářem.
Rodina:
Rain - matka (zemřela krátce po narození jejích štěňat)
Dust - otec (zemřel na následky zranění, které mu při lovu způsobil buvol)
Shadow - bratr (žije v jiné smečce)
Sunset - sestra (žije v jiné smečce)
Popis vzhledu: nezvykle velký svalnatý skvrnitý pes s jizvou na rameni, která však není příliš vidět, jelikož je skrytá pod jeho hustou srstí, takže pokud o ní někdo neví, ani si nevšimne, že nějakou jizvu má, má také natržené pravé ucho a narozdíl od většiny psů má bílou jen velmi malou část ocasu (konkrétně špičku)
Družka: Desert (žije ve smečce)
Vzhled:Pro: MidnightStorm313