Sněžná smečka

87 7 12
                                    

Jméno: Amy
Plemeno: Labrador x Hovawart
Pohlaví: fena
Věk: 2,5 roku
Postavení: hlídkařka
Povaha: Amy je docela milá, ale občas drzá a tvrdohlavá fena, která bývá často zbrklá a někdy jedná bezhlavě. Je velmi odvážná a obětavá a nikdy by nikoho nenechala v nesnázích. Často nejdříve jedná a až potom přemýšlí, což se jí často nevyplácí, ale pokud něco pokazí, vždy se za to upřímně omluví a dokáže přiznat vlastní chybu. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Není příliš společenská, ale zároveň je nerada sama. Vyhovuje jí společnost jen několika psů, kterým důvěřuje. Nemá ráda, když jí někdo říká, co má dělat, ale výše postavené psy většinou poslouchá a respektuje je. K ostatním členům smečky se většinou chová podle toho, jak se oni chovají k ní a pokud se naštve, dokáže být velmi nepříjemná. Nedokáže však být na někoho dlouho naštvaná zlost ji brzy přejde. Je také docela netrpělivá a když si něco usmyslí, obvykle bývá těžké jí to vymluvit. Je oddaná své smečce a nikdy by ji nezradila.
Minulost: Narodila se v útulku, ale její matka byla vodítková fena. Když však její majitelé zjistili, že čeká štěňata, vyhodili ji. Pak na ni narazili lidé z útulku, do kterého ji zavřeli a jí se tam pak narodila štěňata. Postupně si všechna štěňata našla nový domov a když byly Amy čtyři měsíce, přišla řada i na ni a vzal si ji z útulku jeden moc milý, starší pán. Amaya si v novém domově brzy zvykla a měla svého pána velmi ráda. Velmi rychle se učila novým věcem a svého pána všude doprovázela a poslouchala ho, takže si ji její pán velmi oblíbil. Jednoho dne však zemřel a Amy tak zůstala sama. Její majitel neměl žádnou rodinu ani jiné příbuzné, a tak se znovu dostala do útulku. Jí se však v útulku nelíbilo a podařilo se jí utéct. Nějakou dobu žila ve městě, ale poté, co jí jeden pes řekl o dvou psích smečkách, co žijí nedaleko, neváhala a vydala se je hledat. Po několika dnech narazila na tuto smečku a ta ji přijala.
Vzhled:

Jméno: CorinPlemeno: Australský ovčákPohlaví: pesVěk: 3 rokyPostavení: OmegaPovaha: Corin je velice milý, přátelský, vstřícný, ochotný a trpělivý pes, který rád pomůže a snaží se být užitečný a nápomocný, ale některým psům se může zdát spíš otravn...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Corin
Plemeno: Australský ovčák
Pohlaví: pes
Věk: 3 roky
Postavení: Omega
Povaha: Corin je velice milý, přátelský, vstřícný, ochotný a trpělivý pes, který rád pomůže a snaží se být užitečný a nápomocný, ale některým psům se může zdát spíš otravný a vlezlý. Má téměř vždy dobrou náladu a pokud je někdo smutný nebo naštvaný, snaží se ho rozveselit nebo uklidnit. Nemá rád boje a je toho názoru, že se dá vše řešit bez zbytečných sporů. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. Nikdy by nikoho nenechal v nesnázích a nikoho předem neodsuzuje jen kvůli vzhledu, původu nebo postavení, jelikož sám (jakožto Omega a bývalý vodítkový pes) moc dobře ví, jaké to je. Je rozumný a proto vždy nejdříve přemýšlí a až potom jedná. Nikdy nejedná bezhlavě a nedělá unáhlené závěry. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. K cizincům někdy bývá nedůvěřivý a vždy mu nějakou dobu trvá, než si k někomu vybuduje důvěru. Své smečce je oddaný a nikdy by ji nezradil.
Minulost: Dříve byl vodítkovým psem, ale poté, co jeho pán zemřel, se dostal do útulku. Sice se pokusil o útěk, ale ten se mu nezdařil a tak v útulku zůstal až do té doby, než si ho vzal jeden pán, o kterém si myslel, že to bude skvělý páníček, ovšem, mýlil se. Jeho nový pán na něj neměl příliš čas, a tak se mu nevěnoval, zanedbával ho a jídlo mu dával nepravidelně. Corin se proto celý den nudil a tak jednou v noci, když ho jeho pán zapomněl zavřít, vyběhl ven na zahradu, protáhl se dírou v plotě a utekl. Pak žil nějakou dobu jako toulavý pes, ale poté, co ho málem srazilo auto, z města raději utekl. Poté narazil na tuhle smečku, která ho přijala a on se stal hlídkařem, jelikož jakožto bývalý vodítkový pes neuměl moc dobře lovit ani bojovat. Toho se však rozhodl/a využít bývalý/á Omega, který/á ho vyzval/a na souboj, ve kterém Corin prohrál, a tak se propadl na místo Omegy. Nejdříve byl na bývalého/ou Omegu naštvaný, ale pak zjistil, že být Omegou vlastně není tak špatné a dokonce ho povinnosti Omegy začaly bavit, takže bývalému/é Omegovi/ze nakonec odpustil.
Družka: Koriana (lovkyně)
Vzhled:

Družka: Koriana (lovkyně)Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: Bella_ZS_cz

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat