Ohnivý klan

137 7 2
                                    

Jméno: Popeláček/Popelotlapka/Popel
Pohlaví: kocour
Věk: 3 roky
Postavení: válečník
Klan: Ohnivý
Něco o něm: Popel je milý, spravedlivý a rozumný kocour, který myslí především na klan a na ostatní než sám na sebe. V těžkých situacích umí zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Vždy nejdříve přemýšlí a až potom jedná. Nikdy nedělá unáhlené závěry. Je sice milý, ale umí se naštvat. Je velmi silný, chytrý a rychlý. Umí velmi dobře lovit a skvěle bojovat, ale boji se raději vyhne. Kvůli svému původu ho někteří členové klanu moc nemusí. Je oddaný svému klanu a nikdy by ho nezradil.
Minulost: Narodil se v tomto klanu, ale jeho otec byl velitelem Temného klanu a jeho matka pocházela z tohoto klanu. Jeho otec byl zlý a krutý a chtěl, aby byl Popel stejný jako on, ale on nechtěl být zlý a tak se pohádali a Popelův otec Ledový měsíc na něj zaútočil. Popel ho v boji byl nakonec nucený zabít, ale jeho otec měl však ještě další životy a byl velmi silný a tak Popel raději rychle utekl dřív, než se probudil, protože věděl, že by ho nepřemohl. Jeho otec nakonec o rok později zemřel v boji s Ohnivým klanem. Popelova matka zemřela na nemoc když byly Popelovi dva roky.
Matka: Záře
Otec: Ledový měsíc
Sourozenci: měl bratra, který zemřel v boji a sestru, která odešla z klanu po smrti jejich matky
Družka: Kometa
Koťata: Měsíček, Polárka, Snížek (zemřel)
Vzhled:

Matka: ZářeOtec: Ledový měsícSourozenci: měl bratra, který zemřel v boji a sestru, která odešla z klanu po smrti jejich matkyDružka: KometaKoťata: Měsíček, Polárka, Snížek (zemřel)Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Kometička/Kometotlapka/KometaPohlaví: kočkaVěk: 2 rokyPostavení: matkaKlan: OhnivýNěco o ní: Kometa je milá, chytrá, přátelská, vstřícná, ochotná a trpělivá kočka, která se snaží být užitečná a ráda pomáhá ostatním

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Kometička/Kometotlapka/Kometa
Pohlaví: kočka
Věk: 2 roky
Postavení: matka
Klan: Ohnivý
Něco o ní: Kometa je milá, chytrá, přátelská, vstřícná, ochotná a trpělivá kočka, která se snaží být užitečná a ráda pomáhá ostatním. Není sice moc silná, ale zato je velmi rychlá, hbitá a mrštná. Je dobrá v lovu a umí lovit ryby. Nevadí jí voda a umí plavat. V těžkých situacích umí zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Vždy nejdříve přemýšlí a až potom jedná. Nikdy nedělá unáhlené závěry. Kvůli tomu, že je z části mazlíček ji někteří členové klanu moc nemusí. Je oddaná svému klanu a nikdy by ho nezradila. Za svá koťata by byla schopna položit život a nikomu by nedovolila, aby jim ublížit.
Minulost: Narodila se v klanu, ale její otec byl mazlíček. Její matka navzdory snaze léčitelky zemřela krátce po jejím narození a tak se o ni starala náhradní matka. Původně měla tři koťata, ale její nejmladší syn zemřel krátce po narození. Jeho smrt nesla velmi špatně, ale nakonec se z toho za pomoci léčitelky a jejího druha dostala.
Matka: Líska (zemřela)
Otec: Willy (mazlíček)
Sourozenci: nemá
Druh: Popel
Koťata: Měsíček, Polárka, Snížek (zemřel)
Vzhled:

Jméno: Měsíček/Měsícotlapka/MěsícPohlaví: kocourVěk: 5 měsícůPostavení: kotěKlan: OhnivýNěco o něm: Měsíček je milý, zvědavý a přátelský kocourek, který si rád hraje s ostatními koťaty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Měsíček/Měsícotlapka/Měsíc
Pohlaví: kocour
Věk: 5 měsíců
Postavení: kotě
Klan: Ohnivý
Něco o něm: Měsíček je milý, zvědavý a přátelský kocourek, který si rád hraje s ostatními koťaty. Nemá rád, když mu někdo říká, co má dělat, ale rodiče poslouchá. Je pro každou legraci a proto se někdy dostává do problémů. Už se nemůže dočkat, až se stane učedníkem. Obdivuje všechny válečníky a jednou by chtěl být jako oni.
Minulost: Narodil se v klanu. Původně měl dva sourozence, ale jeho mladší bratr zemřel krátce po narození.
Matka: Kometa
Otec: Popel
Sourozenci: Polárka, Snížek (zemřel)
Vzhled:

Jméno: Polárka/Polárkotlapka/Polární zářePohlaví: kočkaVěk: 5 měsícůPostavení: kotěKlan: OhnivýNěco o ní: Polárka je milá, přátelská, zvědavá a docela tichá kočička

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Polárka/Polárkotlapka/Polární záře
Pohlaví: kočka
Věk: 5 měsíců
Postavení: kotě
Klan: Ohnivý
Něco o ní: Polárka je milá, přátelská, zvědavá a docela tichá kočička. Většinou je tichá a klidná. Ráda si hraje s ostatními koťaty a baví ji poslouchat příběhy od ostatních koček. Stejně jako její bratr obdivuje dospělé válečníky a už se nemůže dočkat, až se stane učednicí.
Minulost: Narodila se v klanu. Původně měla dva sourozence, ale její mladší bratr zemřel krátce po narození.
Matka: Kometa
Otec: Popel
Sourozenci: Měsíček, Snížek (zemřel)
Vzhled:

Matka: KometaOtec: PopelSourozenci: Měsíček, Snížek (zemřel)Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: Natalan6

V médiích Snížek.

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat