Jméno: Sydney
Plemeno: Zlatý retrívr
Pohlaví: fena
Věk: 2 roky
Postavení: léčitelka
Něco o ní: Syndey je velice laskavá, milá, přátelská, trpělivá, starostlivá, ochotná a vstřícný fena, která každému ráda pomůže a nikoho by nenechala v nesnázích. Snaží se být užitečná a nápomocná. I přes svou mírumilovnou povahu se však umí naštvat a potom být nepříjemná, ale nikdy to nevydrží příliš dlouho. Vždy ji zlost rychle přejde a nedokáže se na někoho dlouho zlobit. Má ráda vodu a umí skvěle plavat. Nemá ráda boje. Vždy se vše snaží řešit bez bojů. Myslí především na ostatní než sama na sebe. Je velmi chytrá a rozumná a vždy nejdříve přemýšlí a až potom jedná. Má moc ráda štěňata a ráda si s nimi hraje. Moc by si přála mít druha a svá vlastní štěňata. Je oddaná smečce a nikdy by ji nezradila.
Minulost: Dříve byla vodítkovým psem, ale jednou se její lidé odstěhovali a ji nechali samotnou. Sydney brzy došlo, že už se nevrátí a tak utekla a po nějaké době narazila na tuto smečku, která ji přijala.
Druh a štěňata: nemá, ale je zamilovaná do Alfy, štěňata by chtěla
Vzhled:Jméno: Lord
Plemeno: Dalmatin
Pohlaví: pes
Věk: 4 roky
Postavení: hlídkař nebo Hlavní hlídkař
Něco o něm: Lord je docela drzý, tvrdohlavý a namyšlený pes, který si myslí, že je ve všem nejlepší, i když to tak není. K těm, na kterých mu záleží ale umí být i milý a přátelský a když ho někdo lépe pozná, zjistí, že je docela fajn. Nemá rád, když mu někdo říká, co má dělat, ale Alfu a Betu respektuje a poslouchá. Bývá často upřímný, což se mu někdy nevyplácí. Někdy si totiž troufá i na výše postavené psy a pak z toho mívá problémy. Neumí moc dobře lovit a bojovat a nemá rád boje. Obvykle si nenechá ujít příležitost na nějakou uštěpačnou poznámku. Často jedná bezhlavě a dělá unáhlené závěry. Je ale oddaný smečce a nikdy by ji nezradil. Nemá rád cizince.
Minulost: Dříve byl vodítkový pes. Jelikož měl průkaz původu, jeho majitelka ho brala na spoustu výstav, na kterých vyhrával. Měl bohatou majitelku, která ho rozmazlovala a tak se stal dost namyšleným psem. Jenže kvůli jeho úspěchům a slávě se jednou do domu, ve kterém žil se svou majitelkou, vloupali zloději, kteří ho společně s dalšími věcmi, které ukradli vzali s sebou. Jeho vzpouzení bylo zbytečné. I přes jeho nesouhlas ho dovlekli do auta, ve kterém ho zavřeli a pak s ním odjeli daleko pryč. Pak ho zavřeli do kotce a chtěli ho někomu prodat za velké peníze, ale jemu se podařilo utéct. Jelikož věděl, že by sám nepřežil, rozhodl se najít si smečku. Nějakou dobu žil jako toulavý pes a živil se jídlem, které mu lidé dali nebo které vyhodili. Nakonec narazil na tuhle smečku, která ho přijala.
Družka a štěňata: chtěl by, ale pochybuje o tom, že by o něj měla nějaká fena zájem, štěňata by asi chtěl
Vzhled:Pro: PomerancCZ