Ohnivá smečka

59 7 0
                                    

Jméno: Zázrak
Plemeno: Německý ovčák x Sibiřský husky
Pohlaví: pes
Věk: 5 let
Postavení: Beta
Povaha: Zázrak je celkem tichý, milý, rozumný, spolehlivý, chápavý, trpělivý a ochotný pes, který bývá občas přísný, ale vždy je ke všem spravedlivý. Na první pohled může působit jako zlý a chladný, i když takový ve skutečnosti není. Není příliš společenský, ale má rád společnost své rodiny a blízkých. Je poměrně výbušný, ale umí se ovládat. Ve společnosti obvykle nedává příliš najevo své emoce a povětšinou si ve tváři zachovává přísný výraz. Chce si totiž zachovat respekt a myslí si, že kdyby před smečkou projevoval své city, tak by ho pak ostatní měli za slabocha a nadále by ho nerespektovali. Když je však ve společnosti svých blízkých, dokáže dát najevo své emoce. Vždy myslí více na ostatní než sám na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní. Jeho smečka a rodina jsou u něj na prvním místě a byl by za ně schopný obětovat vlastní život. Pokud by byl někdo v ohrožení, vydal by se mu na pomoc a to i kdyby byl někdo, kdo by nepocházel ze smečky. Pokud by to byl ale někdo cizí, tak by ho pravděpodobně následně odvedl za Alfou, ať rozhodne, co s ním, a nebo by ho prostě vyhnal. Nemá rád boje a je toho názoru, že se dá vše řešit bez zbytečných sporů. Je velmi odvážný a ničeho se nezalekne. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Jen tak něco ho nerozhodí a dokáže si poradit skoro se vším. K cizincům bývá nedůvěřivý a jen tak někomu nevěří. Většinou nedává druhé šance a když ho někdo zradí, tak mu s největší pravděpodobností už nikdy neodpustí. Je oddaný smečce a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Je velmi silný a vytrvalý. Umí dobře lovit, plavat a bojovat. V boji ho bývá těžké porazit a většina potyček s ním končí soupeřovou porážkou. Umí lovit ryby, které jsou zároveň jeho oblíbenou kořistí. Je jedním z nejlepších lovců z celé smečky a rád pomůže lovcům při lovu, i když není lovec. Je dobrý ve vymýšlení strategií, ať už bojových či loveckých. Je rád za své postavení a cení si toho, že je Betou. Je neobykle velký a svým vzhledem připomíná vlka. Díky svému vzhledu, velikosti a ledovému pohledu svých modrých očí v mnohých vzbuzuje respekt. Své jméno získal díky tomu, že byl považován za zázračné štěně. V minulosti byl ve své rodné smečce terčem četných urážek, výsměchu a pomluv. Byl často odsuzován za jeho původ a tak se povětšinou držel v ústraní. Často býval sám, jelikož o jeho společnost téměř nikdo ze smečky nestál, což se podepsalo na jeho povaze a mělo za následek to, že se z něj stal ne příliš společenský pes.
Minulost: Narodil se ve smečce saňových psů, která se skládala pouze z čistokrevných husky. Jeho matka byla obyčejná saňová fena, zatímco jeho otec byl známý policejní pes, kterého díky jeho odvaze a hrdinským činům znali v širokém okolí. Měl tři sourozence, ale všichni tři ještě jako štěňata našli nové majitele a následně odešli do nových domovů. On jako jediný zůstal s matkou ve své rodné smečce. To však nemělo dlouhého trvání, jelikož když mu byly necelé dva roky, tak celé spřežení, ve kterém byl i on, nešťastně spadlo při tréninku ze srázu. Kromě majitele Zázraka i ostatních psů však pád nepřežila ani Zázrakova matka, což nesl velmi špatně. Proto se nakonec rozhodl po domluvě s Alfou ze své bývalé smečky odejít. Nějakou dobu pak žil jako samotář, tedy až do doby, než zachránil Aljašku před liškami, jež ji chtěly zabít. Jelikož byla zraněná a kvůli zranění nemohla lovit, Zázrak se o ni rozhodl postarat. Lovil pro ni kořist a když se uzdravila, rozhodla se s ním nakonec zůstat. Krátce poté se stali druhy a přidali se k Ohnivé smečce, kde se jim narodil syn Sever.
Rodina:
Sky - matka (zemřela na následky zranění po pádu ze srázu)
Rover - otec (při policejním zásahu ho zastřelil zloděj, který se před ním snažil utéct)
Roxy - sestra (žije jako domácí pes)
Skipper - sestra (žije jako domácí pes)
Iris - sestra (žije jako domácí pes)
Družka: Aljaška (hlídkařka)
Štěňata: Sever (lovec)
Vzhled:

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat