Terakotové město

63 7 4
                                    

Jméno: Talan
Plemeno: Jakutská lajka
Pohlaví: pes
Věk: 3 roky
Postavení: zatím žádné
Povaha: Ačkoliv na první pohled může působit chladně, je ve skutečnosti celkem milý. Poměrně rychle se naštve, ale svou výbušnost umí ovládat. Není příliš společenský a obvykle příliš nedává ve společnosti najevo své city, jelikož si myslí, že by si o něm pak ostatní mysleli, že je slabý. Vždy myslí více na ostatní než sám na sebe a smečka je u něj na prvním místě. Je to pes vůdčí povahy a dokáže s ujmout velení v jakékoli situaci. K cizincům bývá nedůvěřivý a bývá těžké získat si jeho důvěru. K novým členům se chová vždy s určitou rezervou a počítá s tím, že by mohli smečku zradit. Smečce je oddaný a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Má sestru Taylu, které jako jediné ze smečky plně důvěřuje a nebojí se v její přítomnosti dát najevo své emoce. Dokonce se jí i svěřuje. Se svou sestrou má velmi blízký vztah a byl by za ní ochotný položit vlastní život. Je velmi silný, odolný a dobrý v boji. Sice se boji snaží vyhýbat a o potyčky nestojí, ale když už se do nějaké připlete, rozhodně neuteče jako zbabělec. V boji bývá těžké ho porazit a konflikty s ním většinou končí soupeřovou porážkou. Je také rychlý a vytrvalý. Umí lovit ryby, které jsou zároveň jeho oblíbenou kořistí. Celkově vyniká v lovu, bez ohledu na kořist. Umí také skvěle plavat a díky své husté srsti je velice odolný vůči chladu.
Minulost: Býval společně se sestrou saňovým psem, ale to nikdo neví, jelikož o své minulosti nemluví. Ví, že by jeho sestra neměla problém to někomu říct, ale přemluvil ji, že by bylo lepší, kdyby to zůstalo jen mezi nimi. Myslí si totiž, že by je mohli ostatní za jejich původ odsuzovat, tak se to raději snaží udržet v tajnosti.
Vzhled:

Jméno: TaylaPlemeno: Jakutská lajkaPohlaví: fenaVěk: 3 rokyPostavení: zatím žádnéPovaha: Je to milá, ochotná, přátelská, vstřícná a chápavá fena, která se snaží být užitečná a ráda ostatním pomáhá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Tayla
Plemeno: Jakutská lajka
Pohlaví: fena
Věk: 3 roky
Postavení: zatím žádné
Povaha: Je to milá, ochotná, přátelská, vstřícná a chápavá fena, která se snaží být užitečná a ráda ostatním pomáhá. Je velmi optimistická a usměvavá. Dokáže jí udělat radost i úplná maličkost a je za ni vděčná. Je v podstatě opakem svého bratra. Je společenská a nemá ráda samotu, narozdíl od jejího bratra, který se často drží stranou. Snaží se dělat vše pro dobro smečky a vždy myslí více na ostatní než na sebe. S každým se snaží dobře vycházet a nemá ráda spory. K cizincům bývá možná až příliš důvěřivá, což by se jí také nemuselo vyplatit. Je tak trošku naivní a na to, že by ji někdo mohl obelhat a udělat něco smečce, nemá ani pomyšlení. Je oddaná smečce a nikdy by ji nezradila.
Něco o ní: Je sestra Talana, který je schopný se jí jako jediné ze smečky svěřit. Se svým bratrem má velice blízký vztah a byla by za něj ochotná položit vlastní život. Není příliš dobrá v boji a proto se snaží jakýmkoliv sporům vyhýbat, ale pokud už by došlo k nevyhnutelnému boji, použila by v něm především rychlost než sílu, kterou sice také má, ale spíše průměrnou a příliš ji nevyužívá. Stejně jako její bratr umí dobře plavat a je také velmi odolná vůči chladu. Narozdíl od něj však neumí lovit ryby a v lovu jiné kořisti je spíše průměrná.
Minulost: Bývala saňovým psem společně se svým bratrem, ale to nikdo neví. Ona by neměla problém s tím to někomu říct, ale její bratr trvá na tom, aby o tom nikomu neříkala, s tím, že to tak bude lepší, jelikož je toho názoru, že by je pak ostatní mohli odsuzovat za to, že se nenarodili jako divocí psi.
Vzhled:

Pro: TeaNinjaCat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: TeaNinjaCat

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat