Jestřábí údolí - Soví smečka

121 6 5
                                    

Jméno: Sokol
Plemeno: Stabyhoun
Věk: 4,5 roku
Postavení: lovec
Něco o něm: Sokol je docela přísný a výbušný, ale k těm, na kterých mu záleží umí být i milý a přátelský. Rád loví a je jedním z nejlepších lovců z celé smečky. Umí dobře bojovat, ale pokud to není nutné, tak se snaží boji raději vyhnout. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. Je velmi cílevědomý a stojí si vždy za svým názorem. Do ničeho si nenechá mluvit a je přesvědčený, že právě on to dělá nejlíp. Dokáže však přiznat, že se mýlil a omluvit se, ale někdy bývá těžké s ním vycházet. Nemá rád cizince a je vůči nim nedůvěřivý. Bývá těžké získat si jeho důvěru a nemá rád psy z ostatních smeček. Své smečce je ale oddaný a nikdy by ji nezradil.
Minulost: Kromě toho, že se přidal ke smečce jako samotář, neznámá. Většina členů smečky si myslí, že se zřejmě narodil jako toulavý pes, ale to není pravda. Ve skutečnosti byl loveckým psem a jeho pán byl myslivec, ale on se při jednom honu ztratil a už nenašel cestu zpět. Pak žil nějakou dobu jako toulavý pes, ale jednoho dne narazil na tuhle smečku, která ho přijala a tam se rozhodl zůstat.
Popis vzhledu: černobílý lovecký pes s hustou srstí a natrženým uchem
Vzhled:

Jméno: Ledovec (zkráceně Led)Plemeno: Jakutská lajkaPohlaví: pesVěk: 4 rokyPostavení: lovecNěco o něm: Led je docela tichý pes, který obvykle nedává najevo své city, díky čemuž může působit lhostejně a chladně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Ledovec (zkráceně Led)
Plemeno: Jakutská lajka
Pohlaví: pes
Věk: 4 roky
Postavení: lovec
Něco o něm: Led je docela tichý pes, který obvykle nedává najevo své city, díky čemuž může působit lhostejně a chladně. Pokud ho však někdo blíže pozná, zjistí, že je ve skutečnosti docela milý a může s ním být i zábava. Vždy myslí více na ostatní než sám na sebe a klade potřeby ostatních před své vlastní, i když se to možná nezdá. Nikdy by nikoho nenechal v nesnázích a byl by ochotný riskovat život aby ostatní ochránil. V těžkých situacích umí zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Poměrně snadno se naštve a rozhodně si nenechá líbit žádné promluvy nebo urážky. Umí velmi dobře lovit a bojovat. Je velmi silný, rychlý, chytrý, odvážný a vytrvalý. Díky své husté srsti je velice odolný vůči chladu. Má rád zimu, sníh a vodu. Umí velmi dobře plavat a dokonce i lovit ryby, které jsou jeho oblíbenou kořistí. To, že se to některým psům nelíbí, ignoruje. Vůči cizincům bývá nedůvěřivý a bývá těžké získat si jeho důvěru. Nerad mluví o své minulosti a skrývá ji. Vždy, když se ho někdo zeptá na jeho minulost, řekne, že se o tom nechce bavit a odejde. Je ale možné, že by se mohl někomu, komu opravdu plně důvěřuje, svěřit se svou minulostí, ale musel by mu ten daný pes být opravdu velmi blízký.
Minulost: Dříve byl saňovým psem, ale jinak neznámá. Do smečky se přidal jako toulavý pes samotář hledající smečku. Většina členů smečky si myslí, že se zřejmě narodil jako toulavý pes, i když to tak ve skutečnosti není. On je při tom však nechává, protože nechce, aby se někdo dozvěděl pravdu. Všichni totiž popírají to, že by mohl být kdysi psem, který žil s dlouhými packami a on se bojí, že kdyby zjistili, že s nimi žil, tak by ho mohli vyhnat nebo by ho neměli rádi, protože ví, že někteří členové smečky nemají rádi dlouhé packy a psy, kteří s nimi dříve žili, nebo dokonce stále žijí, takže se svou minulost raději snaží utajit.
Popis vzhledu: černobílý severský saňový pes s ledově modrýma očima, hustou srstí a zatočeným ocasem, má na rameni jizvu, která však není vidět, jelikož je skrytá hluboko pod jeho hustou srstí, takže pokud o ní někdo neví, ani si nevšimne, že tam je
Vzhled:

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat