Jméno: Flamestar
Pohlaví: kocour
Věk: 4 roky
Postavení: velitel
Klan: Mlžný klan
Něco o něm: Flamestar je rozumný a spravedlivý kocour, který chce pro svůj klan jen to nejlepší. Je sice celkem milý, ale umí se naštvat a občas bývá přísný. Trvá na tom, aby všichni členové klanu dodržovali válečnický zákoník a aby ho nikdo neporušoval. Nemá rád, když někdo porušuje pravidla. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Je to schopný vůdce, který se snaží dělat vše pro dobro klanu. Vždy si vše nejdříve promyslí a nikdy nejedná bezhlavě. Jen tak něco ho nerozhodí a rád si vyslechne názor ostatních. Je ve skutečnosti poměrně výbušný, ale nikdy se nenechá svou zlostí ovládat. Vždy myslí více na ostatní než sám na sebe a klade potřeby ostatních před své vlastní. Nikdy by nikoho nenechal v nesnázích a rád komukoli pomůže. Je velmi odvážný a obětavý. K cizincům bývá nedůvěřivý. Je oddaný svému klanu a nikdy by ho nezradil. Je velmi silný a rychlý. Je také chytrý a dokáže si poradit skoro se vším. Umí dobře lovit a bojovat, ale bojům se snaží raději vyhnout. Zbývá mu 7 životů.
Minulost: Narodil se v klanu. Svého otce však nikdy nepoznal, jelikož zemřel ještě před jeho narozením. Jeho matka zemřela krátce poté, co se on a jeho sestra stali válečníky a jeho sestra poté odešla z klanu. Flamestar však doufá, že se s ní jednoho dne znovu setká.
Rodina:
Snowpelt - matka (zemřela na nemoc)
Fireclaw - otec (zemřel v boji)
Gingerfur - sestra (odešla z klanu)
Vzhled:Jméno: Foxclaw
Pohlaví: kocour
Věk: 3,5 roku
Postavení: zástupce
Klan: Škorpiónský klan
Něco o něm: Foxclaw je celkem výbušný kocour, který však umí ovládat svou zlost. Je celkem přísný, ale vždy je ke všem spravedlivý. Není příliš společenský a často bývá někde v ústraní buď sám nebo s několika členy klanu, co jsou mu blízcí. Sice to nepřizná, ale skutečnost je taková, že nesnáší samotu, ačkoliv dělá pravý opak a nedává to na sobě znát. Obvykle nedává příliš najevo své city, jelikož si myslí, že by si o něm pak ostatní mysleli, že je slaboch, což nechce. Je velmi rychlý a také dost silný. Umí dobře bojovat, ale veškerým sporům se snaží raději vyhýbat. Je vůdčí povahy a dokáže se ujmout vedení, když to bude potřeba. V těžkých situacích dokáže zachovat klid a umí se rychle rozhodovat. Je velice odvážný a obětavý a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Nemá rád cizince a chová se vůči nim rezervovaně. Nejí lehké získat si jeho důvěru, ale pokud už si někdo jeho důvěru získá, může si být jistý, že ho nezradí. Nedává druhé šance a když ho někdo zradí, je pak téměř nemožné si získat jeho důvěru zpět. Někteří členové klanu mu moc nevěří a příliš ho nemusí, jelikož jeho otec byl zrádce. Je velmi dobrý v boji a bývá těžké ho porazit. Jen málokdo se mu vyrovná a potyčky s ním většinou končí soupeřovou porážkou. Je oddaný klanu a nikdy by ho nezradil.
Minulost: Už od narození žije v klanu, ale jeho otec byl zrádce a byl vyhnán z klanu krátce poté, co se Foxclaw a jeho sestra stali učedníky. Svého otce nesnáší a přál by si, aby měl za otce někoho jiného, než právě jeho. Kvůli svému otci to nikdy neměl lehké a mnozí ho kvůli němu odsuzovali. Jeho matka zemřela, když mu byly dva roky a jeho sestra poté z klanu odešla. Foxclaw ji od té doby neviděl. Doufá však, že se jednoho dne vrátí.
Rodina:
Roseheart - matka (utopila se)
Foxfang - otec (byl vyhnán z klanu)
Redflower - sestra (odešla z klanu)
Vzhled:Jméno: Frostleaf
Pohlaví: kočka
Věk: 2 roky
Postavení: léčitelka
Klan: Vlčí klan
Něco o ní: Frostleaf je milá a přátelská kočka, která ráda komukoli pomůže. Baví ji léčit a pomáhat ostatním. Je optimistická a vždy se snaží najít na všem něco pozitivního. Nemá ráda spory a snaží se s každým dobře vycházet. Je velmi starostlivá, chápavá a trpělivá. Ráda kohokoli vyslechne a když má někdo špatnou náladu, snaží se ho nějak povzbudit a náladu mu zlepšit. Vždy se alespoň pokusí zachránit i smrtelně zraněnou kočku, i když ví, že je to zbytečné. Nechce si to ale připustit a nikdy neztrácí naději. Když někdo zemře, vždy je to pro ni velká rána a velice ji to zasáhne. Dokáže se s tím však vyrovnat, i když až po nějaké době. Umí l dobře léčit a vyzná se v bylinkách. Je velmi chytrá a rychlá, ale není příliš silná. Má dobrou paměť a rychle si vše zapamatuje. Neumí moc dobře bojovat a v lovu také nijak zvlášť nevyniká. Sice se dokáže ubránit a hlady by jistě neumřela, kdyby žila sama bez klanu, ale její schopnosti v tomto ohledu jsou spíše průměrné. Bývá celkem dost důvěřivá k cizincům, což by se jí jednou mohlo vymstít. Je oddaná klanu a nikdy by ho nezradila.
Minulost: Narodila se v klanu. Její matka zemřela krátce po jejím narození a tak se o ni a o její sourozence musela starat náhradní matka. Frostleaf se už od mala zajímala o bylinky a vždy chtěla být léčitelkou. Když její otec zemřel, její sourozenci odešli z klanu. Ona se Nedlouho poté stala učednicí léčitelky a později plnohodnotnou léčitelkou, kterou je doteď.
Rodina:
Flowershine - matka (zemřela poté, co se jí narodila koťata)
Nightwhisker - otec (zakousla ho liška)
Blackshadow - bratr (odešel z klanu)
Daisyheart - sestra (odešla z klanu)
Vzhled:Pro: 11Irish11