Klan Zamlklé tůně

62 8 4
                                    

Jméno: Irbiska
Pohlaví: kočka
Věk: 2 roky
Postavení: válečnice
Klan: Zamlklé tůně
Povaha: Irbiska je velmi milá a přátelská kočka, která má ráda společnost. Ráda komukoliv pomůže a nikdy by nikoho nenechala v nesnázích. Je sice milá, ale dokáže se naštvat a potom být nepříjemná. Nenechá se ponižovat či urážet a umí se ohradit. Když je na ni někdo zlý, dokáže mu to vrátit. Respektuje velitelku a zástupce a nikdy si na ně nedovoluje. Je na ni spolehnutí a vždy dodrží své slovo. Nemá ráda spory, proto se snaží se všemi členy klanu dobře vycházet. Vždy myslí více na ostatní než sama na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní. K cizincům bývá obvykle nedůvěřivá, ale většinou ne nepřátelská, pokud k tomu nemá důvod. Nevěří každému a když ji někdo zradí, bývá takřka nemožné získat si její důvěru zpátky. Je oddaná svému klanu a nikdy by jej nezradila.
Něco o ní: Je velmi rychlá, ale není příliš silná. I tak je však dobrá v boji a při boji využívá především svou rychlost. Dokáže svého nepřítele zmást falešnými výpady a snadno ho přelstít. Je skvělá lovkyně a umí skvěle lézt po stromech. Má ráda ryby a baví ji je lovit. Nevadí jí voda a umí plavat.
Minulost: Narodila se v klanu, ale oba její rodiče měli mazlíčkovskou krev. Její matka se jako mazlíček narodila, ale utekla, když jí byl rok, a její dědeček z otcovy strany byl též mazlíčkem. Mnozí ji kvůli tomu zpochybňovali a pochybovali o tom, že by se mohla stát dobrou válečnicí, ale ona je brzy přesvědčila o opaku.
Druh: Dubovous
Vzhled:

Jméno: Sokolí drápPohlaví: kocourVěk: 4,5 rokuPostavení: válečníkKlan: Rudého rubínuPovaha: Sokolí dráp je velmi tvrdohlavý kocour, který si vždy stojí za svým a sebevědomí mu rozhodně nechybí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Sokolí dráp
Pohlaví: kocour
Věk: 4,5 roku
Postavení: válečník
Klan: Rudého rubínu
Povaha: Sokolí dráp je velmi tvrdohlavý kocour, který si vždy stojí za svým a sebevědomí mu rozhodně nechybí. Je dost bojovný a též nepřátelský. Snadno se naštve a má problémy s ovládáním zlosti. Když ho někdo příliš rozzuří, nemá problém daného napadnout či dokonce zabít, pokud ví, že si to může dovolit. Vždy myslí více na sebe než na ostatní a je mu jedno, co si o něm ostatní myslí. Nemá rád, když mu někdo říká, co má dělat a nejvíc ze všeho nesnáší, když ho někdo poučuje. Myslí si totiž, že sám ví všechno nejlíp. Respektuje velitele, i když je mu to někdy proti srsti, jinak nikoho. Dokonce i na zástupce si často dovoluje a nemá problém se s ním pohádat. Myslí si, že má vždycky pravdu a nedokáže přiznat vlastní chybu. Když už něco pokazí, vždycky to svede na ostatní. Nesnáší kočky z druhého klanu a často je pomlouvá. K cizincům bývá nedůvěřivý a často i nepřátelský. Bývá těžké získat si jeho důvěru a nevěří jen tak někomu. Svému klanu je oddaný a nikdy by jej nezradil.
Něco o něm: Je velmi silný. V lovu moc nevyniká, jelikož je celkem neohrabaný, ale kdyby měl žít sám, určitě by si dokázal nalovit dost kořisti, aby nezemřel hlady. Je skvělý bojovník a v boji ho přemůže jen málokdo. Je silný protivník a souboje s ním obvykle končí soupeřovou porážkou. Patří mezi nejlepší válečníky z celého klanu. Chtěl by se stát zástupcem.
Minulost: Od narození žije v klanu, ale jeho otec byl tulák, kterého ovšem nikdy nepoznal, jelikož jeho matku opustil ještě před jeho narozením. Jakmile se totiž dozvěděl, že bude otec, rozhodl se, že se starat o koťata nechce, tak odešel. Když se Sokolí dráp stal válečníkem, jeho matka zemřela a jeho jediná sestra poté odešla z klanu, s čímž se nikdy nesmířil. Smrt matky ho zasáhla, avšak odchod sestry ještě víc. Byla jediná rodina, co mu zbyla a když odešla, nezbyl mu v klanu nikdo blízký.
Učednice: Píska
Vzhled:

Pro: Jasmi_z_warriors2

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: Jasmi_z_warriors2

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat