Jméno: Taimir
Pohlaví: samec
Věk: 5 let
Území: šedé
Povaha: Taimir se na první pohled zdá jako zlý a nepřátelský tygr, i když takový ve skutečnosti není. Obvykle příliš nedává najevo své emoce nebo se o to alespoň snaží, proto se může zdát, že žádné emoce nemá, ale ten, kdo ho zná, ví, že to tak není a že své emoce skrývá jen kvůli tomu, že nechce vypadat jako slaboch. Není příliš společenský a raději tráví čas o samotě někde v ústraní, kde ho nikdo neotravuje. Je celkem výbušný, takže se snadno naštve, ale umí se ovládat. Je též dost tvrdohlavý a neústupný, takže si vždy stojí za svým a když se pro něco rozhodne, bývá těžké mu to vymluvit. Dokáže zachovat chladnou hlavu téměř v jakékoli situaci a skoro nic ho nedokáže rozhodit. Když je třeba, je ochotný pomoct, ale většinou pomůže jen, když ho o to někdo požádá. Sám od sebe pomáhá druhým jen výjimečně, pokud to tedy není někdo z jeho blízkých. Nemá rád cizince a chová se k nim nedůvěřivě, někdy i nepřátelsky, ale to obvykle jen, když si daný tygr začne. Jinak nepřátelský většinou nebývá. Nevěří téměř nikomu a bývá těžké získat si jeho důvěru.
Něco o něm: Je velmi silný a umí skvěle bojovat. V boji se mu dokáže vyrovnat jen málokdo a dokáže porazit téměř kohokoliv. Většina potyček končí soupeřovou porážkou a jen málokdy se stane, že by skončil jako poražený. Kromě boje je též skvělý lovec, umí dobře plavat a jde mu lezení pro stromech. Jeho nevýhoda je, že není zrovna nejrychlejší běžec a v běhu není příliš vytrvalý. Má dobrý vztah se svým bratrem, který je jediným tygrem, kterému plně důvěřuje. Má s ním dost blízký vztah a znamená pro něj víc, kdokoliv jiný, proto by nikdy nedopustil, aby se mu něco stalo. Je větší než je obvyklé, proto si na něj mnozí dávají pozor a jen málokdo má dost odvahy na to, aby se s ním dal do boje. Má zvláštní zbarvení díky tomu, že jeho matka byla bílá tygřice, zatímco jeho otec měl klasické zbarvení.
Minulost: Narodil se na ostrově. Vyrůstal spolu se svými sourozenci na území jeho rodičů, ale když mu by byly dva roky, jeho matka zemřela na nemoc a jeho otce nedlouho poté společně zabili dva tygři, kteří si poté přivlastnili jejich území a Taimira spolu s jeho sourozenci vyhnali. Taimir a jeho sourozenci si tak museli najít jiné území. Postupně se všem podařilo si nějaké území najít, jen Taimir a jeho bratr Sheitan pořád nemohli žádné území najít, avšak nakonec se jim podařilo najít jejich současné území, kde se usadili.
Rodina:
Zekia - matka (mrtvá)
Shamar - otec (mrtvý)
Juan - bratr (neví, zda žije nebo ne)
Sheitan - bratr (žije spolu s ním)
Ladoya - sestra (neví, zda žije nebo ne)
Vea - sestra (neví, zda žije nebo ne)
Omnira - sestra (neví, zda žije nebo ne)
Vzhled:Jméno: Sheitan
Pohlaví: samec
Věk: 5 let
Území: šedé
Povaha: Sheitan je velmi přátelský tygr, který je narozdíl od svého bratra ochotný pomoct každému bez toho, aby ho o to někdo požádal. Rád a s ochotou pomůže vždy, když vidí, že někdo pomoc potřebuje. Liší se od svého bratra také tím, že se nebojí dát najevo své emoce a je mu celkem jedno, co si o něm kdo myslí. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží své slovo. Vždy myslí více na ostatní než sám na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní. Záleží mu na těch, co jsou mu blízcí, a byl by pro ně schopný riskovat vlastní život, pokud by to bylo potřeba. K cizincům bývá stejně jako jeho bratr celkem nedůvěřivý, ale narozdíl od něj s nimi obvykle nemá problém, pokud k tomu nemá důvod, a většinou mu nevadí.
Něco o něm: Je skvělý lovec a umí se velmi hbitě pohybovat v korunách stromů. Lezení po stromech mu nedělá problém a je skvělý v plížení díky tomu, že umí být velmi tichý a nenápadný. Není sice příliš silný, tudíž moc nevyniká v boji, ale za to je díky své štíhlé postavě velmi rychlý. Má rád vodu a umí skvěle plavat. Plavání ho baví stejně tak jako lov a chytání ryb, které jsou zároveň jeho oblíbenou kořistí. Lovit ryby se naučil od své matky. Vzhledově připomíná spíš tygřici kvůli své štíhlé postavě a to, že je o něco menší než je obvyklé, mu v tom rozhodně nepomáhá. Už mnohokrát se mu stalo, že si ho nějaký tygr spletl s tygřicí, což ho štve a nesnáší, když ho někdo nazve tygřicí. Zvlášť mu vadí, když mu tak říká někdo, kdo ví, že tygřice není a říká mu tak jen z legrace. Jeho bratr Juan se mu dříve vysmíval za jeho vzhled a říkal, že i jeho jméno zní jako jméno pro tygřici. Naštěstí se za něj postavil jeho druhý bratr Taimir, který nakonec Juana donutil přestat s tímto chováním, za což mu je vděčný a je to jedním z důvodů, proč je mu velmi blízký. Je mu bližší než jeho ostatní sourozenci a má s ním velmi dobrý vztah. Svým zbarvením je kopie svého otce, ale barvu očí zdědil po matce.
Minulost: Stejná, jako u Taimira.
Rodina:
Zekia - matka (mrtvá)
Shamar - otec (mrtvý)
Juan - bratr (neví, zda žije nebo ne)
Taimir - bratr (žije spolu s ním)
Ladoya - sestra (neví, zda žije nebo ne)
Vea - sestra (neví, zda žije nebo ne)
Omnira - sestra (neví, zda žije nebo ne)
Vzhled: