Darkness full of blood (Was it a murder?)

62 10 2
                                    

Jméno: Geist (v překladu duch/přízrak)
Pohlaví: vlk
Věk: 27 let (v lidských)
Povaha: Geist je dost tichý a tajemný vlk, o kterém nikdo neví téměř nic. Ve společnosti si zachovává chladný kamenný výraz bez nějakých znatelných emocí, kvůli čemuž se zdá, že nemá žádné city, ale to není pravda. I když se může zdát chladný a vypadat nepřátelsky, je ve skutečnosti docela milý, ale to ví jen málokdo. Jeho pravou tvář znají totiž jen jeho nejbližší a nejvěrnější přátelé a těch moc není. Je dost samotářský. Většinu času tráví o samotě dál od ostatních. Společnosti se vyhýbá a je nerad středem pozornosti. Je celkem výbušný, takže se snadno naštve, ale umí se ovládat. K ostatním se chová obvykle tak, jak se oni chovají k němu. Když je na něj někdo milý, dokáže mu to oplatit a stejně tak i to, když je na něj někdo zlý. Řídí se pravidlem jak ty na mě, já na tebe. Urážky si líbit nenechá a nemá problém někoho napadnout, když ví, že si to může dovolit a daný si to zaslouží. Nikdy však neublíží. Alfu a Betu respektuje a na nikoho si nedovoluje. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží své slovo. I když se to možná nezdá, má dobré srdce a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Kdyby byl někdo ze smečky v nebezpečí, neváhal by ho zachránit a to dokonce i v případě, že by to byl jeho nepřítel. Pro své blízké by byl schopný riskovat vlastní život. Nevěří téměř nikomu a bývá těžké získat si jeho důvěru. Nedává druhé šance. Smečce je oddaný a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Je velmi rychlý a též až překvapivě silný. Umí dobře bojovat a málokdo ho dokáže porazit. Je schopen porazit i mnohem staršího a zkušenějšího soupeře bez sebemenších problémů, nikdo však neví, kde vzal tyhle schopnosti. Nikdo neví, jak je možné, že něco takového dokáže a hlavně kdo ho to naučil. Je velmi vytrvalý a odolný vůči chladu. Je také skvělý lovec a řadí se mezi nejlepší lovce z celé smečky. Umí lovit ryby, které jsou zároveň jeho oblíbenou kořistí. Je hodně vysoký. Dokonce vyšší než někteří čistokrevní vlci. Jeho minulost nikdo nezná, protože o ní nechce mluvit. Hlavním důvodem je to, že na ni nerad vzpomíná.
Z čeho má největší strach: ze ztráty svých blízkých a odhalení minulosti
Na co nejvíce myslí: na své rodiče a minulost
Minulost: Narodil se v jiné smečce. Krátce poté, co dosáhl dospělosti, přišel o oba rodiče, což ho zdrtilo. Byl jedináček, tudíž jeho rodiče byli jediná rodina, kterou měl. Neunesl jejich ztrátu, tak ze smečky odešel. Dlouho se toulal lesy až nakonec narazil na svou nynější smečku, která ho přijala mezi sebe.
Rodina:
Sakha - matka (mrtvá)
Bergen - otec (mrtvý)
Není čistokrevný. Jeho matka byla kříženec a otec čistokrevný, ale to nikdo neví a on si dává pozor, aby to tak i zůstalo.
Vztahy: družku nemá a přátel má jen pár
Vzhled:
má z boje jizvu na levém rameni

Vztahy: družku nemá a přátel má jen párVzhled:má z boje jizvu na levém rameni

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: MidnightStorm313

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat