Smečka východu měsíce

64 9 5
                                    

Jméno: Glacier
Pohlaví: vlk
Věk: 4 roky
Postavení: lovec
Zbarvení: šedobílý
Povaha: Glacier je velmi klidný a trpělivý vlk, kterému neschází odvaha a odhodlání. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Rád pomáhá ostatním a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Není příliš společenský, ale zároveň nemá rád samotu. K cizincům a novým členům smečky bývá vždy zpočátku nedůvěřivý, ale postupem času je schopný si k nim vybudovat důvěru. Je oddaný smečce a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Má velmi hustou srst, díky které je velice odolný vůči chladu. Umí celkem dobře bojovat a vyniká v boji. V lovu je dokonce tak dobrý, že je jedním z nejlepších lovců z celé smečky. Je hodně rychlý a silný. Má neobvykle tmavé oči.
Minulost: Narodil se ve smečce. Jeho matka byla hlídkařka a otec samotář, kterého nikdy nepoznal, jelikož zemřel krátce před jeho narozením. Kvůli tomu, že byl jeho otec samotář, ho však někteří členové smečky moc nemusí a ze začátku to neměl lehké. Mnozí mu nevěřili, ale on jim dokázal, že si jejich důvěru zaslouží, takže teď už se najde ve smečce jen málokdo, kdo mu stále nedůvěřuje. Jeho matka zemřela, když mu byly tři roky a jeho dvě sestry poté smečku opustily. Původně byl hlídkař, ale později si vysloužil postavení lovce.
Družka: nemá, ale asi by chtěl, pokud by o něj nějaká vlčice měla zájem
Potomci: nemá, ale kdyby si našel družku, tak by možná chtěl
Vzhled:

Družka: nemá, ale asi by chtěl, pokud by o něj nějaká vlčice měla zájemPotomci: nemá, ale kdyby si našel družku, tak by možná chtělVzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: Kesinka11

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat