Jméno: Panter
Pohlaví: kocour
Věk: 3 roky
Klan: Noční
Postavení: válečník
Povaha: Panter je celkem tichý kocour, který není moc společenský a často tráví čas o samotě někde v ústraní. Je nerad středem pozornosti a ačkoliv by to nepřiznal, nesnáší samotu, i když často bývá sám. Je rád ve společnosti svých blízkých a byl by za ně schopný obětovat vlastní život, pokud by to bylo potřeba. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Je vůdčí povahy, takže se dokáže ujmout vedení, pokud je to potřeba. Vždy myslí více na ostatní než sám na sebe a klade potřeby ostatních před své vlastní, i když se to možná nezdá, a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Respektuje nadřazené a na nikoho si nedovoluje. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. Obvykle nejdříve přemýšlí a až potom jedná, takže se moc často nestává, že by jednal bezhlavě. Je celkem výbušný, ale zároveň má velmi vysokou úroveň sebeovládání, takže i když se naštve, dokáže to skrýt. Svou zlost dá najevo pouze tehdy, kdy si je jistý, že si to ten, na koho je naštvaný, opravdu zaslouží. Je neústupný a stojí si za svým. Většinou nedává příliš najevo své emoce, jelikož si myslí, že by ho pak ostatní měli za slabocha, díky čemuž může působit jako zlý a chladný, i když takový ve skutečnosti není. Ve společnosti svých blízkých se však dokáže uvolnit a dát najevo své city. K cizincům bývá nedůvěřivý a často i nepřátelský. Jen tak někoho si k sobě nepustí, ale pokud už se někomu podaří získat jeho důvěru a pozná, jaký skutečně je, zjistí, že je překvapivě celkem milý a přátelský. Obvykle nedává druhé šance, takže pokud ho někdo zradí, bývá téměř nemožné získat si jeho důvěru zpátky.
Něco o něm: Je velice rychlý a obratný. Má také dost velkou sílu a umí dobře bojovat, i když se snaží bojům vyhýbat a spory nevyhledává. Je také dobrý v lovu a dokáže se plížit tak tiše, že si ho kořist či nepřítel ani nevšimne. Rád pozoruje noční oblohu. Má rád ryby a umí je lovit. Je o něco větší než je u koček z pralesa obvyklé. Umí dobře plavat, ale vodě se snaží raději vyhýbat, jelikož měl v mládí špatnou zkušenost. Také nemá rád hady a moc nemusí opice. S nepřáteli obvykle nemá slitování.
Minulost: Narodil se v klanu jakožto jedináček. Svého otce nikdy nepoznal, jelikož zemřel ještě předtím, než se narodil, a jeho matku uštkl jedovatý had, když mu byly necelé dva roky. Když byl učedníkem a byl se svým učitelem na tréninku, omylem spadl do vody a málem se utopil, kdyby ho jeho učitel nezachránil. Od té doby se rozhodl, že se musí naučit plavat, avšak i když se plavat naučil, respekt z vody mu zůstal. Když mu byl rok, podařilo se mu zneškodnit menšího hada, který by se jinak vplížil do doupěte matek a mohl by tak jim nebo jejich koťatům vážně ublížit, ne-li je dokonce zabít. Měl družku, se kterou měl dvě koťata. Jeho družka však po narození koťat zemřela a on to neunesl, tak odnesl koťata pryč do pralesa, protože mu připomínala mrtvou družku, s čímž se nedokázal vyrovnat.
Družka: Jeřábka (mrtvá)
Koťata: Pryskyřičník, Přeslička
Vzhled:Pro: Azarinka21