Jméno: Oceanspirit/Oceán
Pohlaví: kocour
Věk: 3 roky
Postavení: válečník
Klan: Říční
Povaha: Je obvykle celkem milý, ale je také dost tichý a vadí mu přílišná pozornost. Nemá rád, když je středem pozornosti. Nejraději je ve společnosti několika svých blízkých přátel, kterým věří. Respektuje ostatní členy klanu a na nikoho si nedovoluje. Snaží se se všemi členy klanu dobře vycházet a nemá rád spory. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží své slovo. Rád komukoliv pomůže a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Nemá moc rád cizince a chová se vůči nim nedůvěřivě. Nevěří jen tak někomu a nebývá snadné získat si jeho důvěru. Pokud ho však někdo, komu věří, zradí, bývá takřka nemožné si jeho důvěru získat zpátky. Svému klanu je oddaný a nikdy by ho nezradil.
Něco o něm: Je velmi rychlý a obratný. Také je dost silný a vytrvalý. Umí dobře bojovat, i když se bojům snaží vždy raději vyhnout, a ne každý se mu vyrovná. Také umí dobře plavat a lovit ryby. Má rád vodu a baví ho plavání.
Minulost: Narodil se v klanu, avšak jeho otec byl původem mazlíček, kvůli čemuž ho ostatní často odsuzovali a nebrali ho jako sobě rovného. Když jeho otec zemřel v boji a jeho matka o několik měsíců později kvůli nemoci, začali se k němu i jeho sestře ostatní chovat ještě hůř. Ta to neunesla a tak z klanu odešla. To ho sice zasáhlo, avšak smířil se s tím. Jeho sestra se ho sice snažila přemluvit, aby šel s ní, ale on nechtěl. Chtěl klanu dokázat, že je stejně dobrý, jako oni. To se mu podařilo, když jednou zachránil život veliteli. Poté všichni pochopili, že není žádný mazlíček, ale opravdový válečník.
Rodina:
Snowheart/Sněhovka - matka (mrtvá)
Leopardclaw/Levhart - otec (mrtvý)
Spottedfur/Skrvna - sestra (odešla z klanu)
Družka: Nettlestream/Kopřiva (žije v klanu)
Vzhled:Jméno: Mosspaw/Mechotlapka (později Mossheart/Mechovka)
Pohlaví: kočka
Věk: 10 měsíců
Postavení: učednice
Klan: Bahnitý
Povaha: Je většinou celkem milá a přátelská kočka, která však není příliš společenská. Také je však dost tvrdohlavá a zvědavá, kvůli čemuž se často dostává do problémů. Myslí si, že má ve všem pravdu a často nedokáže přiznat vlastní chybu. Ráda zkoumá okolí a nemá ráda, když jí někdo zakazuje něco, co chce udělat. Většinou to ale udělá i tak, i když z toho potom má problémy, pokud se jí to tedy nepodaří dost dobře utajit. Někdy může být těžké s ní vycházet a je poměrně snadné se s ní rozhádat. Také se snadno urazí. Do všeho se hrne po hlavě a většinou nejdříve jedná a až potom přemýšlí, což se jí často nevyplácí. I když je celkem neposlušná, velitele a zástupce respektuje a nedovoluje si na ně. K cizincům bývá většinou nedůvěřivá. Její důvěru je sice celkem snadné získat, ovšem snadné ztratit a pokud ji někdo jednou zradí, už mu nikdy nebude znovu věřit. Nemá příliš ráda kočky z druhého klanu a snaží se jim vyhýbat. Někdy je uráží a pomlouvá. I přes svou povahu je však oddaná svému klanu a nikdy by ho nezradila.
Něco o ní: Je velmi rychlá a mrštná. Umí skvěle lézt po stromech a dokáže být velmi nenápadná. Umí se totiž velmi tiše plížit a jen málokdy si jí kořist či soupeř všimne dřív, než je příliš pozdě. Nemůže se dočkat až dokončí výcvik a stane se válečnicí.
Minulost: Od narození žije v klanu. Její matka zemřela krátce předtím než se stala učednicí a její otec zemřel před pár dny. To ji sice velmi zasáhlo, ale už se s tím smířila. Narodila se jako jedináček a žádné starší ani mladší sourozence neměla, jelikož její rodiče už další vrh neměli.
Rodina:
Leafpelt/Listovka - matka (mrtvá)
Mudfur/Bahňák - otec (mrtvý)
Vzhled:Pro: Zlatunka_1111