Vodní klan

56 8 2
                                    

Jméno: Temný stín/Darkshadow
Pohlaví: kocour
Věk: 3,5 roku
Postavení: válečník
Povaha: Temný stín/Darkshadow je velmi milý kocour, který je však docela tichý a není příliš společenský. Většinu času tráví buď o samotě někde v ústraní dál od ostatních nebo jen s pár členy klanu, co jsou mu blízcí. Vůči svým blízkým je starostlivý a ochranitelský. Nikdy by nedopustil, aby se jim něco stalo a byl by pro ně schopný riskovat vlastní život, pokud by to bylo potřeba. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží své slovo. Respektuje ostatní členy klanu, především zástupce a velitele. Nemá rád spory, proto se snaží se všemi členy klanu dobře vycházet. Rád komukoliv pomůže či poradí a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Vždy myslí více na ostatní než sám na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní. K cizincům bývá nedůvěřivý a nebývá snadné získat si jeho důvěru.
Něco o něm: Je velmi rychlý a disponuje velkou silou, díky čemuž je dobrým bojovníkem. Vyniká též v lovu a umí lovit ryby, které jsou zároveň jeho oblíbenou kořistí. Narozdíl od většiny koček má rád vodu a umí skvěle plavat. Díky své temně černé srsti je ve tmě téměř neviditelný. Dokáže být velmi tichý a nenápadný. Umí se neslyšně plížit a obvykle chodí tak potichu, že když přijde k někomu, kdo je k němu otočený zády, nevšimne si ho většinou až do doby, než promluví. Svou družku a syna nadevše miluje, proto není divu, že má v plánu přidat se k Lesnímu klanu, aby mohl být s nimi.
Minulost: Narodil se v klanu jakožto jedináček. Jeho otec byl bývalý zástupce, který zemřel v boji s liškou, kterou sice zabil, ale sám na následky zranění následně zemřel. V té době byl Temný stín/Darkshadow ještě kotě, takže si na svého otce příliš nepamatuje. Krátce poté, co získal své válečnické jméno a stal se válečníkem, mu zemřela i matka a tak mu z rodiny nezbyl nikdo. Dlouho se s tím nedokázal vyrovnat, ale pak potkal jednou u hranic kočku, do které se na první pohled zamiloval. Věděl, že je z Lesního klanu, takže by se s ní neměl přátelit, ovšem on to i tak udělal. Rychle se s ní sblížil a jejich přátelství nakonec přerostlo v něco víc. Stali se druhy a on se nedlouho poté dozvěděl, že jeho družka čeká koťata. Pak ji nějakou dobu neviděl a znovu ji viděl až po narození jejich syna.
Družka: Kopřiva/Nettletail (žije v Lesním klanu spolu s jejich synem)
Koťata: Uhlíček/Coalkit (žije v Lesním klanu spolu s matkou)
Popis vzhledu: celkem vysoký štíhlý kocour s temně černou lesklou srstí a svalnatou postavou, má ledově modré oči
Vzhled:

Družka: Kopřiva/Nettletail (žije v Lesním klanu spolu s jejich synem)Koťata: Uhlíček/Coalkit (žije v Lesním klanu spolu s matkou)Popis vzhledu: celkem vysoký štíhlý kocour s temně černou lesklou srstí a svalnatou postavou, má ledově modré oči Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: __CookieCZ

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat