Jméno: West
Plemeno: Jakutská lajka
Pohlaví: pes
Věk: 3 roky
Pořadí v zápřahu: 5.
Povaha: West je docela milý pes, který však není příliš společenský. Nikdy by nikoho nenechal v nesnázích a vždy myslí více na ostatní než sám na sebe. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. Jeho špatnou vlastností je to, že se poměrně rychle naštve, ale svou výbušnost umí ovládat. Je rozumný a nikdy nejedná bezhlavě. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Vždy nejdříve přemýšlí a až potom jedná. Nedělá unáhlené závěry a nikoho předem nesoudí. K cizincům bývá nedůvěřivý a někdy bývá těžké získat si jeho důvěru. Vždy mu nějakou dobu trvá, než někomu začne důvěřovat.
Něco o něm: Je velmi silný, chytrý, rychlý, odvážný, obětavý a především vytrvalý. Málokdy se unaví a díky své husté srsti je srsti je velice odolný vůči chladu. Má rád zimu a sníh a naopak nesnáší příliš velká horka. Kovem má mírně poupravené všechny čtyři tlapy, ovšem jen mírně a je díky tomu silnější, má větší výdrž a chrání ho, pokud se zraní.
Vylepšení: 25%
Minulost: Už od narození byl určený k tomu, aby se stal tažným pes. Oba jeho rodiče v zápřahu vynikali a vyhráli několik závodů, především jeho otec. Když jemu a jeho sourozencům bylo okolo tří měsíců, začali si je brát nějací lidé a nakonec přišla řada i na něj. V novém domově si dobře zvykl a rychle se učil novým věcem, díky čemuž si ho pán dost oblíbil. V tahu vždy vynikal stejně dobře jako jeho rodiče a možná ještě lépe.
Rodina: Matka, otec i sourozenci žijí jinde. Otce nikdy nepoznal a matku si příliš nepamatuje, jelikož ji viděl naposledy, když mu bylo jen něco okolo tří měsíců a sourozence taky, kromě Moonyho, který je společně s ním ve spřežení.
Vzhled:Pro: _G_A_B_R_I_E_L_A_