Rainclan

42 4 5
                                    

Jméno: Smokestorm
Pohlaví: kocour
Věk: 4 roky
Postavení: zástupce
Povaha: Smokestorm je celkem přísný a rázný kocour, který obvykle nedává najevo své emoce. Poměrně rychle naštve, ale dokáže svou výbušnost ovládat. Je velmi odvážný a bojovný. Také je dost tvrdohlavý a když si něco usmyslí, bývá těžké mu to vymluvit. Stojí si za svým a často nedokáže ustoupit a přiznat vlastní chybu nebo porážku. Umí si získat respekt a prosadit svůj názor. Nemá rád, když ho někdo podceňuje a urážky či pomluvy si rozhodně nenechá líbit. Není radno si s ním zahrávat, jelikož je dost útočný a nemá problém na někoho zaútočit, pokud si tu zaslouží. Nemá rád cizince, mazlíčky, samotáře, poloklanové kočky a kočky z jiných klanů. Chová se vůči nim nedůvěřivě a často i nepřátelsky. Jem tak někomu nevěří a bývá těžké získat si jeho důvěru. Nedává druhé šance a pokud ho někdo zradí, nikdy mu to neodpustí a už mu nebude znovu věřit. Je oddaný klanu a nikdy by ho nezradil.
Něco o něm: Je velmi silný a umí dobře bojovat, proto ho v boji bývá těžké porazit a většina soubojů s ním končí porážkou soupeře. Taktéž umí dobře lovit. Nemá rád horko a vodu. Je větší než je obvyklé, takže často dokáže vzbudit v ostatních respekt jen svou velikostí. Chtěl by se stát velitelem.
Minulost: Narodil se v klanu, ale jeho otec byl samotář. To však on ani nikdo jiný neví. On i ostatní členové klanu si myslí, že jeho otcem byl válečník, který zemřel v boji krátce před jeho narozením. Jeho matka zemřela když byl ještě kotě, tak se o něj a jeho sourozence musela starat náhradní matka. Ta však zemřela krátce poté, co se on a jeho dva sourozenci stali válečníky a jeho sourozenci se poté rozhodli z klanu odejít.
Rodina:
Darkflower - matka (zemřela kvůli nemoci)
Crowclaw - otec (žije jako samotář)
Blackshadow - bratr (odešel z klanu)
Nightfur - sestra (odešla z klanu)
Vzhled:

Rodina: Darkflower - matka (zemřela kvůli nemoci)Crowclaw - otec (žije jako samotář)Blackshadow - bratr (odešel z klanu)Nightfur - sestra (odešla z klanu)Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: jack_ie_6

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat