Blossomclan

62 6 4
                                    

Jméno: Polarstar
Pohlaví: kočka
Věk: 3 roky
Postavení: velitelka
Povaha: Moonstar je velmi milá, přátelská, optimistická, vstřícná, chápavá, spolehlivá, rozumná, rozhodná, trpělivá a zodpovědná kočka, která bývá někdy přísná, ale vždy je ke všem spravedlivá. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Dokáže si poradit skoro se vším a jen tak něco ji nerozhodí. Odvaha jí rozhodně nechybí a ničeho se nezalekne. Nikdy se nevzdává a nikoho předem neodsuzuje jen kvůli vzhledu nebo původu. Sama totiž ví, jaké to je, protože ona sama byla za svůj původ často odsuzována. Taktéž jí nevadí kočky z jiných klanů, mazlíčci, samotáři a poloklanové kočky. Je oddaná svému klanu a nikdy by ho nezradila.
Něco o ní: Její válečnické jméno bylo Polarshine. Není moc silná, ale za to je velmi rychlá a obratná. Umí dobře lovit, plavat a lézt po stromech. Baví ji plavání a umí skvěle lovit ryby. Je napůl ze Snowclanu po své matce. Velitelkou se stala teprve před několika úplňky. Zbývá jí osm životů.
Minulost: Narodila se v klanu, ale její matka byla původně ze Snowclanu, ze kterého však odešla a přidala se k Blossomclanu. Její otec byl bývalým velitelem a její matka zemřela krátce poté, co se ona a její bratr narodili, takže je musela vychovávat náhradní matka, která však zemřela nedlouho předtím, než se stali válečníky. Ona i její bratr vždy vzhlíželi ke svému otci a přáli si jednou být jako on. Když zemřel bývalý zástupce, otec Polarstar si ji vybral jako svou novou zástupkyni, což jejího bratra velmi naštvalo a záviděl jí její postavení. Polarstar bylo jejího bratra líto a mrzelo ji, že jí závidí, proto když její otec zemřel a ona se stala velitelkou, rozhodla se svého bratra jmenovat zástupcem. To se však později ukázalo být nejhorší chybou jejího života. Její bratr ji totiž nedlouhou poté napadl a pokusil se ji zabít. Naštěstí ji zachránili dva válečníci, ale jejímu bratrovi se podařilo ji připravit o jeden z jejích devíti životů. Polarstar poté jejího bratra z klanu vyhnala a od té doby se s ním neviděla a vlastně už ani nechce. To, že se ji pokusil zabít, ji velmi hluboce zasáhlo a nikdy mu to neodpustila.
Rodina:
Moonheart - matka (zemřela krátce poté, co se jí narodila koťata)
Crowstar - otec (zemřel v boji)
Ravenstep - bratr (byl vyhnán z klanu)
Vzhled:

Jméno: SilvershinePohlaví: kočkaVěk: 2,5 rokuPostavení: léčitelkaPovaha: Silvershine je velmi milá, přátelská, optimistická, vstřícná, chápavá, rozumná, spolehlivá, ochotná, citlivá, trpělivá, zodpovědná a spravedlivá kočka, která ráda komukoli po...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Silvershine
Pohlaví: kočka
Věk: 2,5 roku
Postavení: léčitelka
Povaha: Silvershine je velmi milá, přátelská, optimistická, vstřícná, chápavá, rozumná, spolehlivá, ochotná, citlivá, trpělivá, zodpovědná a spravedlivá kočka, která ráda komukoli pomůže. Je také docela tichá, takže je nerada středem pozornosti. Nemá však ráda samotu a je ráda ve společnosti svých blízkých. Nikdy by nikoho nenechala v nesnázích a to i kdyby to byl někdo, kdo by nepocházel z klanu. Nemá ráda spory a snaží se se všemi členy klanu dobře vycházet. Je toho názoru, že boje jsou zbytečné a vše se dá řešit bez zbytečných sporů. K cizincům bývá obvykle docela dost důvěřivá. Je oddaná klanu a nikdy by ho nezradila.
Něco o ní: Není moc silná, ale je velmi hbitá a mrštná. Neumí dobře bojovat a ani v lovu zrovna nevyniká. Už od mala se zajímala o bylinky. Vyzná se v bylinkách a umí velmi dobře léčit. Je ráda za to, že je léčitelkou, i když to znamená, že nemůže mít koťata, která má mimochodem velice ráda.
Minulost: Narodila se v klanu. Její matka zemřela, krátce poté, co se ona a její sourozenci stali učedníky a svého otce nikdy nepoznala, jelikož zemřel ještě před jejím narozením. Po smrti matky se o ni a její sourozence starala především jejich teta, která byla v té době léčitelkou, takže vlastní koťata mít nemohla, ale vždy se ráda postarala o jiná koťata, když to bylo potřeba. Silvershine se díky ní začala zajímat o bylinky, takže se později stala její učednicí a po její smrti plnohodnotnou léčitelkou. Její tři sourozenci poté z klanu odešli a ona se s nimi od té doby neviděla, avšak stále doufá, že se s nimi jednou znovu setká.
Rodina:
Mistyfur - matka (zemřela na nemoc)
Stormcloud - otec (zemřel v boji)
Frostclaw - bratr (odešel z klanu)
Greytail - bratr (odešel z klanu)
Ashfeather - sestra (odešla z klanu)
Druh: Sunshine (tajně)
Vzhled:

Rodina: Mistyfur - matka (zemřela na nemoc)Stormcloud - otec (zemřel v boji)Frostclaw - bratr (odešel z klanu)Greytail - bratr (odešel z klanu)Ashfeather - sestra (odešla z klanu)Druh: Sunshine (tajně)Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: jack_ie_6

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat