Night pack - další postava

47 6 0
                                    

Jméno: Hyakari (zkráceně Kari)
Pohlaví: pes
Věk: 4,5 roku
Postavení: Omega samec
Povaha: Hyakari je celkem milý a přátelský pes, který rád komukoliv pomůže a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Je zodpovědný a je na něj spolehnutí. Vždy dodrží své slovo a když dostane nějaký úkol, hned ho bez váhání splní. Respektuje ostatní členy smečky a na nikoho si nedovoluje. K Alfovi má pochopitelně největší respekt. Když se mu něco nelíbí nebo ho něco trápí, obvykle si to nechá pro sebe, protože tím nechce zatěžovat ostatní. Vždy myslí více na ostatní než sám na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní. Smečka je u něj na prvním místě a pro každého člena smečky by byl v případě potřeby schopný riskovat vlastní život. Vůči svým blízkým je starostlivý a ochranitelský. Záleží mu na nich a nikdy by nedovolil, aby se jim něco stalo. Pokud už se opravdu někomu potřebuje svěřit, svěří se jen tomu, kdo mu je nejbližší a komu nejvíce věří. K cizincům a psům z Lagoon pack má vesměs neutrální postoj. Zdá se být dost důvěřivý, ale ve skutečnosti si pečlivě vybírá, komu bude opravdu věřit. Sice se může zdát, že věří skoro každému, ale není to tak. Vždy začne někomu věřit až poté, co ho pořádně pozná a přesvědčí se, že si jeho důvěru zaslouží. Své smečce je oddaný a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Je velmi rychlý a též celkem silný, což je u Omegy dost překvapivé. To však není jediná zvláštnost, protože umí i dobře lovit a v boji také není špatný. V tom případě proč je Omegou? Důvod je prostý a to ten, že ho to baví. Ano, opravdu ho to baví. Je rád za své postavení a baví ho plnit povinnosti Omegy, i když to může mnohým připadat divné. Umí lovit ryby, které jsou zároveň jeho oblíbenou kořistí. Naučil ho to jeho otec, se kterým měl vždy blízký vztah a byl mu z celé rodiny nejbližší. Ten byl také tím, kdo ho naučil bojovat.
Minulost: Nenarodil se ve smečce. Jeho rodiče byli tuláci, kteří žili v horách daleko od lidí a jiných psů. Hyakari s nimi spolu se svými sourozenci žil až do doby, kdy mu byly dva roky. V té době totiž jeho matka zemřela na nemoc a jeho otec krátce nato podlehl zraněním od medvěda, když se snažil Hyakariho a jeho sourozence chránit. Hyakariho jejich smrt hluboce zasáhla. Zvláštně ta otcova. Neunesl jejich ztrátu a okolí v něm vyvolávalo vzpomínky na dobu, kdy ještě žili, což ho trápilo a nedokázal se s tím vyrovnat, tak se rozhodl navždy odejít. Téměř rok žil jako samotář, dokud jednoho dne nenarazil na území smečky Night pack. Nejdřív se jim vyhýbal, ale pak ho napadlo, že by se k nim mohl přidat. Společnost mu chyběla a přidat se ke smečce mu připadalo jako dobrý nápad, tak jednoho den sebral veškerou odvahu a vydal se za Alfou s prosbou o přijetí do smečky. Alfa sice zpočátku váhal, ale nakonec ho přijal. Sice mu udělil postavení Omegy, za což Hyakari zpočátku příliš rád nebyl, ale nakonec si zvykl a nyní je za své postavení rád.
Rodina:
Arina - matka (kříženec)
Vztah: Měl s ní dobrý vztah. Měl ji rád a znamenala pro něj hodně. Byla mu velmi blízká.
Torak - otec (kříženec)
Vztah: Měl s ním skvělý vztah. Měl ho rád a znamenal pro něj víc, než kdokoliv jiný. Stejně jako jeho matka mu byl i on velmi blízký.
Saki - bratr (kříženec)
Vztah: Měl s ním celkem dobrý vztah, i když se občas nepohodli.
Damir - bratr (kříženec)
Vztah: Měl s ním docela dobrý vztah, i když se občas navzájem provokovali, ale většinou jen z legrace.
Taiwa - sestra (kříženec)
Vztah: Měl s ní dobrý vztah. Nikdy s ní neměl sebemenší problém a byla mu ze všech sourozenců nejbližší.
Alia - sestra (kříženec)
Vztah: Měl s ní dobrý vztah. Nikdy s ní neměl problém a vycházeli spolu dobře.
Vzhled:

V médiích jen tak pro zajímavost vzhled jeho rodičů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

V médiích jen tak pro zajímavost vzhled jeho rodičů.

Pro: theSithus

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat