Jméno: Amira
Pohlaví: fena
Věk: 2 roky
Plemeno: Dobrman x Beauceron
Postavení: matka
Povaha: Amira je velice milá a přátelská, ale také docela tichá fena. Je též velmi starostlivá vůči svým blízkým a byla by pro ně schopná riskovat vlastní život, pokud by to bylo potřeba. Ráda komukoliv pomůže a nikdy by nikoho nenechala v nesnázích. Vždy myslí více na ostatní než sama na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní. Je na ni spolehnutí a vždy dodrží své slovo. Respektuje ostatní členy smečky a na nikoho si nedovoluje. Nemá ráda spory, proto se snaží se všemi členy smečky dobře vycházet. Když ji něco trápí, obvykle si to nechá pro sebe a nikomu nic neřekne. Nechce totiž, aby o ni měli ostatní starosti. K cizincům bývala dříve možná až příliš důvěřivá, ale nyní už ne. Nyní věří jen málokomu a získat si její důvěru nebývá snadné. Je oddaná své smečce a nikdy by ji nezradila.
Něco o ní: Je velmi rychlá, ale není příliš silná. Umí dobře lovit, ale příliš nevyniká v boji. Ubránit se případnému nebezpečí však dokáže. Má ráda vodu a baví ji jak plavání, tak i lov. Svého syna nadevše miluje a udělala by pro něj cokoliv. Nikdy by nedopustila, aby se mu něco stalo.
Minulost: Narodila se ve smečce jakožto jedináček. Matka jí zemřela když jí byl rok a na svého otce si příliš nepamatuje, jelikož zemřel v době, kdy byla ještě štěně. Smrt její matky jí velice zasáhla a dlouho se s její ztrátou nemohla vyrovnat. To však jen do doby, kdy blízko hranic nenarazila na jednoho tuláka, který ji od první chvíle, co ho uviděla, úplně okouzlil. Téměř okamžitě se spřátelili a Amiře netrvalo dlouho, než si uvědomila, že k němu cítí něco víc. Ukázalo se, že on její city opětoval, nebo si to alespoň myslela, jelikož byla zaslepená láskou k němu. Nedlouho poté, co se stala jeho družkou, zjistila, že čeká jeho štěňata. Když to zjistila, byla šťastná a nemohla se dočkat, až mu to řekne. Když mu to řekla, byl šťastný, ale když následující den přišla ke hranicím, kde se každodenně setkávali, nebyl tam. Čekala tam až do noci, ale neukázal se, tak si vrátila ke smečce, ale další den tam čekala znovu, ovšem ani tentokrát nepřišel. Vypadalo to, jako kdyby najednou zničeho nic beze stopy zmizel. Po několika dnech marného čekání jí došlo, že už asi nepřijde, tak to vzdala. To, že však bez jediného slova zmizel, ji zasáhlo více než cokoliv jiného. Když se jí však narodil syn, veškerý smutek ji opustil a na svého druha úplně zapomněla. To se ale změnilo, když ho jednou zahlédla na území jiné smečky. Byla zrovna na procházce a procházela kolem hranic, když ho zahlédla, jak se prochází několik desítek metrů od ní a baví se s nějakou fenou. Netrvalo jí dlouho, aby si uvědomila, že ji podvedl. To, jak se k té feně choval, totiž mluvilo za vše. Choval se k ní přesně tak, jako dříve k ní. Vidět ho s ní jí zlomilo srdce. Kvůli svému synovi se s tím však vyrovala a hodila to za hlavu.
Rodina:
Roxy - matka (mrtvá)
Swix - otec (mrtvý)
Bývalý druh: Nauruk (zřejmě žije v jiné smečce se svou novou družkou)
Štěňata: Enzo (žije ve smečce)
Vzhled:Jméno: Enzo
Pohlaví: pes
Věk: 3 měsíce
Plemeno: kříženec
Postavení: štěně
Povaha: Enzo je velmi milý a přátelský pejsek, který má rád společnost. Je též hravý a zvědavý. Rád zkoumá okolí a baví ho hrát si s ostatními. Nemá rád samotu a vadí mu, když je sám. Občas bývá neposedný a neposlušný, ale svou matku obvykle poslouchá na slovo. Rád tráví čas se svou matkou a přáteli. Záleží mu na nich a nikdy by o ně nechtěl přijít. Když se nudí, částo otravuje svou matku nebo ostatní psy. Rád poslouchá různé příběhy. K cizincům bývá docela důvěřivý. Své smečce je oddaný a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Je velmi rychlý a na svůj věk i docela velký a překvapivě silný. Rád si se svou matkou nebo s někým že svých přátel hraje na boj a je v tom dobrý. Snaží se naučit lovit a tak často chytá brouky nebo se o to alespoň snaží. Neví, kdo je jeho otec a snaží se matku přemluvit, aby mu řekla, kdo to je, ale ona nechce. I tak to však nevzdává a zkouší to dál. Přeje si dozvědět se, kdo je jeho otec, a chtěl by ho najít.
Minulost: Narodil se ve smečce jakožto jedináček, tudíž neměl žádné sourozence, se kterými by si mohl hrát, ale to mu nikdy příliš nevadilo, protože si našel přátele docela rychle. Nikdy nepoznal svého otce a neví, kdo to je, jelikož jeho matka o něm nechce mluvit. On se ji však nadále snaží přemluvit, aby mu o jeho otci alespoň něco řekla.
Rodina:
Amira - matka (žije ve smečce)
Nauruk - otec (nikdy ho nepoznal)
Vzhled:Pro: bouze123