Jméno: Tajga
Pohlaví: vlčice
Věk: 2 roky
Postavení: hlídkařka
Povaha: Tajga je celkem drzá a sebevědomá vlčice, která si ráda dělá, co se jí zlíbí a nerada poslouchá ostatní. Na Alfa pár a Betu si však nikdy nedovolí. Je dost netrpělivá a snadno se naštve či urazí, kvůli čemuž bývá často těžké s ní vycházet. Když se naštve, dokáže být velmi nepříjemná. Má ráda společnost a hlavně pozornost. Když jí někdo nevěnuje pozornost, snaží se si ji vynutit, kvůli čemuž ji někteří mají za otravnou až nesnesitelnou. Myslí si, že má vždycky pravdu a často neumí přiznat vlastní chybu. K cizincům bývá nedůvěřivá a často i nepřátelská. Smečce je oddaná a nikdy by ji nezradila.
Něco o ní: Je velmi rychlá, ale není příliš silná. Neumí moc dobře bojovat, ale ubránit se dokáže. Na to, že je hlídkařka, umí překvapivě dobře lovit, proto není divu, že se chce stát lovkyní. Umí se skvěle přetvařovat a dobře lhát. Svou nejlepší kamarádku Desire bere jako sestru.
Minulost: Narodila se ve smečce jako jediné vlče jednoho z nejvýše postavených a uznávaných lovců a jedné z nejlepších hlídkařek. To, že byla jedináček, ji nijak netrápilo, protože si přátele našla velmi rychle. Když jí byl rok, její otec zemřel na následky zranění, co mu způsobil medvěd a její matka zemřela o pár měsíců později kvůli nemoci. Nejdřív ji to velmi zasáhlo, ale pak se z toho dostala díky podpoře své věrné kamarádky Desire, která byla s ní, když to nejvíce potřebovala, za což je jí vděčná.
Rodina:
Alyssa - matka (mrtvá)
Forest - otec (mrtvý)
Přátelé: Desire, Shenhe
Nepřátelé: North, Emerald, Saimar, Storm
Jizvy/zranění: má jizvu na pravé přední tlapce
Může zemřít? ano
Popis vzhledu: štíhlá do rezava zbarvená vlčice s hustou srstí, elegantní postavou a žlutýma očima
Vzhled:Pro: WOLFluci1