Psí smečka - Život bez lidí

137 10 4
                                    

Jméno: Steel
Plemeno: Tamaskan x Sibiřský husky
Pohlaví: pes
Věk: 4,5 roku
Postavení: Alfa
Smečka: Divoká
Něco o něm: Steel je celkem přísný a rázný vůdce, který si stojí za svým názorem a má rád pořádek. Potrpí si na poslušnost a nemá rád, když mu někdo odporuje. Nemá rád domácí psy a opovrhuje jimi. Je dost výbušný, takže se snadno naštve, ale dokáže se ovládat. Je celkem hrdý a sebevědomí mu rozhodně nechybí. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a jen tak něco ho nerozhodí. Myslí spíš na sebe než na ostatní a upřednostňuje vlastní potřeby před před potřebami druhých. Obvykle nedává najevo své emoce, takže by se dalo říct, že je celkem chladný a některým se může zdát až bezcitný. Druzí ho považují za drsného a hrubého. Napříč tomu však dokáže být i milý, ale to jen, když chce. Nemá rád cizince. Chová se vůči nim nepřátelsky a často i agresivně. V boji je ke všem nepřátelům nemilosrdný a s nikým nemá slitování. Se zabíjením nemá sebemenší problém. Jeho matka byla fena huskyho a jeho otec byl tamaskan. Svým vzhledem se podobá spíše svému otci než matce. Po své matce zdědil modré oči a po otci barvu srsti, velikost a sílu. Narodil se jako jedináček a na svého otce si moc nepamatuje, jelikož zemřel, když byl Steel ještě štěně. Od mala nenáviděl lidi kvůli tomu, že smrt jeho otce zavinil právě člověk. Svým vzhledem připomíná vlka, díky čemuž obvykle vzbuzuje v ostatních respekt a jen málokdo se mu troufne postavit na odpor, takže pro něj nebylo těžké vydobýt si ve smečce respekt a vysoké postavení. Díky ledově modrým očím působí chladným a bezcitným dojmem, proto dokáže mnohé vyděsit pouhým pohledem. Je dobrý v boji a lov mu nedělá problém. Je velmi odolný a nevadí mu chlad. Alfou se stal poté, co porazil v souboji bývalého Alfu. Ten se raději vzdal, protože se bál, že by ho jinak Steel zabil, čehož se obával oprávněně, jelikož to Steel původně v plánu opravdu měl. Steel bývalého Alfu poté ze smečky vyhnal a sám nastoupil na jeho místo jakožto nový Alfa.
Rodina:
Sky - matka (zemřela na nemoc)
Einar - otec (zastřelil ho pytlák, který si ho spletl s vlkem)
Vzhled:

Jméno: StephenPlemeno: Border koliePohlaví: pesVěk: 3 rokyPostavení: budoucí BetaSmečka: MazlíčkůNěco o něm: Stephen je milý a přátelský pes se smyslem pro humor, který působí bezstarostným dojmem a rád komukoliv pomůže

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Stephen
Plemeno: Border kolie
Pohlaví: pes
Věk: 3 roky
Postavení: budoucí Beta
Smečka: Mazlíčků
Něco o něm: Stephen je milý a přátelský pes se smyslem pro humor, který působí bezstarostným dojmem a rád komukoliv pomůže. Vždy myslí více na ostatní než sám na sebe a klade potřeby ostatních před své vlastní. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. Nemá rád spory, proto se snaží se všemi dobře vycházet. Je optimistický a vždy se na všem snaží najít něco pozitivního. Je velmi klidný a trpělivý. Když se mu chce někdo s něčím svěřit, vždy mu bedlivě naslouchá a rád poradí. Povětšinou bývá veselý a energie z něj přímo srší. Je velice bystrý a téměř nic mu neunikne. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Jen tak něco ho nerozhodí a dokáže si poradit skoro se vším. Rychle se učí a rád se přiučí novým věcem. Je sice milý, ale umí se naštvat a urážky, pomluvy a podobné věci si rozhodně nenechá líbit. Nevadí mu cizí psi a snaží se být ke všem přátelský nehledě na to odkud pochází. Je velmi rychlý a obratný. Vyniká především svou mrštností než silou, kterou sice také má, ale spíše průměrnou. Tyto vlastnosti získal především díky tomu, že se v minulosti věnoval společně se svým majitelem soutěžím v agility. Má rád vodu a pohyb a baví ho plavání. Jeho majitel mu velmi chybí a jediná věc, která mu po něm zbyla, je jeho šátek. Ten je pro něj velmi důležitý a odmítá se ho vzdát.
Rodina:
Amy - matka (dříve farmářský pes, momentálně neznámo kde)
Spencer - otec (dříve farmářský pes, momentálně neznámo kde)
Jake - bratr (dříve farmářský pes, momentálně neznámo kde)
Casper - bratr (dříve farmářský pes, momentálně neznámo kde)
Tobias - bratr (dříve farmářský pes, momentálně neznámo kde)
Kayla - sestra (dříve farmářský pes, momentálně neznámo kde)
Lucy - sestra (dříve farmářský pes, momentálně neznámo kde)
Leila - sestra (dříve farmářský pes, momentálně neznámo kde)
Tess - sestra (dříve farmářský pes, momentálně neznámo kde)
Jessie - sestra (dříve farmářský pes, momentálně neznámo kde)
Leslie - sestra (dříve farmářský pes, momentálně neznámo kde)
Vzhled: + má na krku červený šátek se jménem

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat