Jméno: Kiyoke
Plemeno: Československý vlčák
Pohlaví: pes
Věk: 4 roky
Postavení: Alfa
Něco o něm: Kiyoke je milý a rozumný pes, který se snaží být dobrým Alfou, proto bývá někdy přísný, ale vždy je ke všem spravedlivý. Umí velmi dobře lovit a skvěle bojovat. Je velmi rychlý a silný, ale je docela výbušný.
Družka: Sky (Beta)
Vzhled:Jméno: Argo
Plemeno: Německý ovčák
Pohlaví: pes
Věk: 5 let
Postavení: lovec
Něco o něm: Argo je zlý, drzý, výbušný, arogantní, dominantní a tvrdohlavý pes, který nemá rád štěňata a hodné psy, protože je bere za slabochy. Jediná výjimka je jeho družka Shadowmist, za kterou by byl schopný položit život. Umí dobře bojovat a lovit, ale ne tak dobře jako Kiyoke. Nesnáší Kiyokeho a chtěl by ho vyzvat na souboj, ale to nikdo neví. Kdyby to však někdy zkusil, tak by ho Kiyoke porazil, protože je silnější.
Družka: Shadowmist (hlavní lovkyně)
Vzhled:Jméno: Tia
Plemeno: Basenji
Pohlaví: fena
Věk: 3 roky
Postavení: hlídkařka
Něco o ní: Tia je docela tichá, milá a přátelská fena, která není moc společenská. Není sice moc silná, ale zato je velmi hbitá, mrštná a rychlá. Má ráda teplo, ale zase ne úplně horko a nemá ráda zimu. Její postavení jí vyhovuje. Je docela chytrá, ale poměrně rychle se naštve a je také trochu drzá a tvrdohlavá.
Druh: Tric (hlídkař)
Vzhled:Jméno: Winter
Plemeno: Aljašský malamut
Pohlaví: pes
Věk: 4 roky
Postavení: lovec
Něco o něm: Winter je milý a přátelský pes, který se ale umí naštvat. Je odvážný a oddaný smečce. Je chytrý, trpělivý a silný. Není ale moc rychlý. Má rád zimu a díky husté srsti je velice odolný vůči chladu.
Družka: Milá (lovkyně)
Vzhled:Jméno: Dusty
Plemeno: Australský ovčák
Pohlaví: pes
Věk: 3 roky
Postavení: hlídkař
Něco o něm: Dusty je milý a přátelský pes, který rád pomáhá ostatním a rád si s nimi povídá. Je velmi oddaný smečce a nikdy by ji nezradil. Je velmi energický, rychlý, chytrý, vtipný, ochotný a vstřícný. Jeho špatná vlastnost je, že jedná bezhlavě.
Vzhled: