Jméno: Thalia
Plemeno: Irský setr
Pohlaví: fena
Věk: 3 roky
Postavení: Beta
Něco o ní: Thalia je docela přísná, ambiciózní, samostatná, chytrá, mazaná, tvrdohlavá a ctižádostivá fena, která si potrpí na pravidla a respektuje zákony smečky. I když na to možná nevypadá, je to rázná fena, která si umí zjednat pořádek a získat respekt. Vždy si stojí za svým názorem a nenechá si nic rozmluvit. Ke svým blízkým je ale milá a přátelská. Má docela sílu, ale v boji uplatňuje především svou rychlost a mrštnost. V těžkých situacích umí zachovat chladnou hlavu a jen tak něco ji nerozhodí. Je docela výbušná a nebojácná. V boji je ke všem nepřátelům nemilosrdná. Je nedůvěřivá k cizincům a je těžké získat si její důvěru.
Minulost: Dříve byla vodítkovým psem, ale jednou, když ji na procházce majitelka pustila z vodítka, zpozorovala zajíce a rozběhla se za ním. Na volání její paničky nebrala ohled a hnala se za zajícem jako o závod. Běžela tak dlouho, dokud jí zajíc nezmizel z dohledu a ona se neztratila. Když jí to došlo, snažila se najít cestu domů, ale po nějaké době jí došlo, že je to zbytečné. Nějakou dobu pak žila jako toulavý pes a nakonec narazila na tuto smečku, která ji přijala a postupem času si zde získala respekt a nakonec i své nynější postavení.
Druh: Hunter (hlídkař)
Vzhled:Jméno: Falco
Plemeno: Australský ovčák
Pohlaví: pes
Věk: 4,5 roku
Postavení: lovec
Něco o něm: Falco je docela milý pes, který má rád společnost. Rád si povídá s ostatními a je nerad sám. Je sice milý, ale pokud má špatnou náladu, tak je nepřátelský a nepříjemný. Nemá rád cizí psy a chová se vůči nim nedůvěřivě a odměřeně. Vždy je bere s rezervou a počítá s tím, že by mohli něco provést. Umí dobře lovit a bojovat. Je docela chytrý, ale je také tvrdohlavý a když si něco zamane, je těžké ho přesvědčit o opaku. Vždy si stojí za svým názorem a je přesvědčený o tom, že právě on má vždycky pravdu, ovšem pokud se prokáže, že se mýlil, je schopný se omluvit a přiznat svoji vlastní chybu. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. Někdy jedná bezhlavě a bývá zbrklý, ale když něco pokazí, vždy se za to upřímně omluví. Je oddaný smečce a nikdy by ji nezradil.
Minulost: Dříve žil na farmě jako ovčácký pes. Jednou ale na farmě, kde žil, vypukl požár a Falco byl proto nucený utéct. Běžel tak dlouho, až se ztratil a když si to pak uvědomil, už bylo pozdě. Snažil se najít cestu zpět, ale marně. Brzy mu došlo, že je to zbytečné a tak žil jako toulavý pes. Po nějaké době narazil na tuto smečku, která ho přijala a tam je nyní šťastný.
Družka: Grace (hlídkařka Vodní smečky)
Vzhled: