Jméno: Ranger
Plemeno: Belgický ovčák malinois
Pohlaví: pes
Věk: 4,5 roku
Postavení: Alfa
Něco o něm: Ranger je přísný a rázný vůdce, který je však vždy ke všem spravedlivý. Je docela tvrdohlavý a rychle se naštve. Nesnáší zrádce a má rád pořádek. Umí si získat pozornost a respekt a vždy si stojí za svým názorem. V těžkých situacích umí rychle jednat a zachovat chladnou hlavu. Je dosti ctižádostivý a od členů své smečky očekává, že budou smečce vždy oddaní a vždy připraveni ji chránit. Smečka je u něj na druhém místě hned po jeho družce a štěňatech a vždy myslí víc na ostatní než sám na sebe. Je rád za své postavení a snaží se být dobrým Alfou. Smečku vede dobře, jen je trochu přísný. K těm, na kterých mu záleží je však milý. Je velmi chytrý, rychlý, silný, vytrvalý, odolný a odvážný. Umí velmi dobře lovit a skvěle bojovat. Je oddaný smečce a nikdy by ji nezradil. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí.
Minulost: Dříve byl policejním psem, ale jednou, když honil zloděje, tak se ztratil a už nenašel cestu zpět. Snažil se ji sice najít, ale po nějaké době mu došlo, že je to zbytečné. Pak nějakou dobu žil jako toulavý pes, až jednou narazil na tuhle smečku, která ho přijala a postupem času si získal své nynější postavení.
Družka: Aki (Beta)
Štěňata: Rychlík, Kamínek, Ryšavka, Čiperka
Vzhled:Jméno: Hunter
Plemeno: Německý ohař krátkosrstý
Pohlaví: pes
Věk: 6 let
Postavení: lovec
Něco o něm: Hunter je docela milý, ale občas nevrlý pes. Pokud má špatnou náladu, bývá mrzutý a nepříjemný. Je přísný a potrpí si na poslušnost a oddanost ostatních psů. Je velice dobrý v lovu a boji. Je dokonce jedním z nejlepších lovců z celé smečky. Jakožto zkušený lovec téměř vždy uspěje a málokdy se mu to nepovede. Je oddaný smečce a nikdy by ji nezradil. Nemá rád cizince a bývá vůči nim nedůvěřivý.
Minulost: Dříve byl loveckým psem a jeho pán byl myslivec. Jednou se však při honu ztratil a už nenašel cestu zpět. Snažil se najít svého pána, ale po nějaké době mu došlo, že už ho nenajde a tak to vzdal. Díky svým loveckým schopnostem neměl problém, jak se uživit a jednoho dne narazil na tuhle smečku, která ho díky jeho skvělým loveckým schopnostem přijala a nyní je váženým a uznávaným členem této smečky, která ho respektuje a někteří ho dokonce obdivují.
Družka: Kassie (Omega)
Vzhled:Jméno: Aisha
Plemeno: Jakutská lajka
Pohlaví: fena
Věk: 3 roky
Postavení: lovkyně
Něco o ní: Aisha je docela milá, přátelská, ochotná a vstřícná fena, která se snaží být užitečná a nápomocná a nikoho by nenechala v nesnázích. I přes svou milou povahu si ale rozhodně nenechá líbit pomluvy, urážky a podobné věci a umí se naštvat a potom být nepříjemná. Nemá ráda boje a jiné spory mezi psy a snaží se jim vyhnout. Je velmi chytrá, rychlá, vytrvalá a odvážná. Je na ni spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. Umí velmi dobře lovit a jen tak něco ji nerozhodí. Díky husté srsti je velice odolná vůči chladu a má ráda zimu a sníh. Je oddaná smečce a nikdy by ji nezradila. Skrývá svou minulost a nerada o ní mluví. Vždy, když se jí někdo zeptá na její minulost, řekne, že o tom nechce mluvit a odejde.
Minulost: Dříve byla saňovým psem, ale jinak neznámá. Ke smečce se přidala jako toulavá fena samotářka hledající smečku.
Sestra: Karin (štěně Vodní smečky)
Druh: Eragon (lovec Větrné smečky)
Vzhled:Jméno: Rychlík (v dospělosti Trn)
Plemeno: Belgický ovčák malinois x Australský ovčák
Pohlaví: pejsek
Věk: teprve se narodí
Postavení: štěně (později lovec)
Něco o něm: Rychlík je velmi milý a přátelský pejsek, který si rád hraje s ostatními štěňaty. Nejraději si hraje na boj nebo na honěnou. Je neúnavný a věčně plný energie. Někdy bývá zbrklý a neposlušný, ale rodiče většinou poslouchá a nikdy jim nepodporuje. Je velmi zvědavý a je pro každou legraci. Moc rád si hraje s ostatními štěňaty a je docela společenský. Je velmi rychlý a je o něco větší než jeho sourozenci, protože se narodil jako první.
Matka: Aki (Beta)
Otec: Ranger (Alfa)
Sourozenci: Kamínek, Ryšavka, Čiperka
Vzhled:Jméno: Čiperka (v dospělosti Záře)
Plemeno: Belgický ovčák malinois x Australský ovčák
Pohlaví: fenka
Věk: teprve se narodí
Postavení: štěně (později hlídkařka)
Něco o ní: Čiperka je milá a tichá fenka. Je o dost klidnější než její bratr. Je velmi poslušná a narozdíl od svého bratra nezlobí a drží se většinou od ostatních stranou. Vždy jí chvíli trvá, než se s někým skamarádí. Jinak si také ráda hraje s ostatními štěňaty. Je o něco menší než její sourozenci, protože se narodila poslední.
Matka: Aki (Beta)
Otec: Ranger (Alfa)
Sourozenci: Rychlík, Kamínek, Ryšavka
Vzhled: