Divoká smečka

74 9 16
                                    

Jméno: Tiberius
Plemeno: Tibetská doga
Pohlaví: pes
Věk: 6 let
Postavení: Alfa
Smečka: Divoká smečka
Povaha: Tiberius je velmi přísný, dominantní, neústupný, bojovný, odvážný a tvrdohlavý Alfa, který lpí na tom, aby všichni členové smečky dodržovali pravidla a zákony smečky. Nestrpí jakoukoli neposlušnost či něco podobného a je schopný každého člena smečky usměrnit do patřičných mezí. Preferuje však jen poučné tresty, při kterých si daný pes uvědomí, co udělal špatně a nikdy na nikoho zbytečné nestartuje. Často ostatní jen pokárá a důrazně jim domluví. Snaží se však být vždy vůči všem spravedlivý. Poměrně snadno se naštve, ale svou výbušnost umí ovládat. V těžkých situacích umí zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Nikdy nejedná bezhlavě a než něco udělá, pečlivě si to promyslí. Na první pohled se může zdát, že je to zlý tyran, ale to není pravda a když ho někdo lépe pozná, zjistí, že je to i docela milý pes, který je jen dost přísný, ale vše dělá jen pro dobro smečky. K cizincům bývá nedůvěřivý a někdy možná až nepřátelský. K novým členům smečky bývá vždy zpočátku nedůvěřivý, ale postupně si k nim dokáže vybudovat důvěru. Smečka je u něj na prvním místě a nikdy by ji nezradil.
Minulost: Ke smečce se přidal jako toulavý pes samotář, ale jinak neznámá. Nikdy o své minulosti nemluví a nemá rád, když se ho na ni někdo ptá, což už většina smečky pochopila, proto se ho obvykle už nikdo neptá, jelikož ví, že by to bylo stejně zbytečné. Alfou se stal poté, co bývalý Alfa zemřel v boji.
Vzhled:

Jméno: ReinarPlemeno: Aljašský malamutPohlaví: pesVěk: 4 rokyPostavení: samotářSmečka: žádnáPovaha: Reinar je docela milý, ale ne příliš společenský pes, který je tak někomu nedůvěřivě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Reinar
Plemeno: Aljašský malamut
Pohlaví: pes
Věk: 4 roky
Postavení: samotář
Smečka: žádná
Povaha: Reinar je docela milý, ale ne příliš společenský pes, který je tak někomu nedůvěřivě. Poměrně snadno se naštve, ale svou výbušnost umí ovládat. Nikdy by nikoho nenechal v nesnázích a rád ostatním pomůže. Je pohotový a umí rychle jednat. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavou a jen tak něco ho nerozhodí. Často bývá upřímný a když se mu něco nelíbí, obvykle si to nenechá jen pro sebe. Je ale dost tvrdohlavý, takže když si něco usmyslí, obvykle bývá těžké mu to vymluvit. Nemá rád, když ho někdo poučuje, ponižuje, uráží nebo když mu někdo říká, co má dělat. Snaží se nejednat bezhlavě a často nejdříve přemýšlí a až potom jedná. K cizincům bývá nedůvěřivý, někdy možná až nepřátelský. Nerad mluví o své minulosti, protože vždy, když se ho na ni někdo zeptá, si na ni znovu vzpomene a vybaví se mu znovu všechny nepříjemné okamžiky z jeho života, proto se na svou minulost raději snaží zapomenout a nerad na ni znovu vzpomíná.
Minulost: Dříve žil jako vodítkový pes, ale jeho pán na něj byl zlý, tak jednou v noci prokousal díru do plotu a utekl. Pak žil nějakou dobu ve městě jako toulavý pes, ale poté, co ho málem srazilo auto, z města raději utekl. Nyní uvažuje o t, že by se přidal k Divoké smečce, ale není si jistý, zda by ho přijali.
Vzhled:

Jméno: ConniePlemeno: Krátkosrstá koliePohlaví: fenaVěk: 2,5 rokuPostavení: ostatníSmečka: Domácích psůPovaha: Connie je milá, přátelská, ochotná, vstřícná a optimistická fena, která se snaží být užitečná a ráda komukoliv pomůže

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Connie
Plemeno: Krátkosrstá kolie
Pohlaví: fena
Věk: 2,5 roku
Postavení: ostatní
Smečka: Domácích psů
Povaha: Connie je milá, přátelská, ochotná, vstřícná a optimistická fena, která se snaží být užitečná a ráda komukoliv pomůže. Je dost upovídaná a některým psům se může zdát až otravná. Alfu respektuje a poslouchá na slovo. Je na ni spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. Vždy myslí více na ostatní než sama na sebe a klade potřeby ostatních před své vlastní. Nemá ráda samotu a je ráda ve společnosti ostatních psů. Je docela zbrklá a často jedná bezhlavě, ale pokud něco pokazí, vždy se za to upřímně omluví. Nikdy by nikoho nenechala v nesnázích a snaží se být nápomocná. Nikoho předem nesoudí jen kvůli vzhledu, původu nebo postavení a snaží se s každým dobře vycházet, jelikož nemá ráda spory. K cizincům bývá docela důvěřivá, ale pokud ji někdo zradí, bývá těžké si získat její důvěru zpět.
Minulost: Dříve žila jako vodítkový pes, ale pak musela utéct kvůli vlně tsunami, která zaplavila město. Pak žila jako toulavý pes, ale nedlouho poté, co z města utekla, narazila na smečku vodítkových psů, který také odešli z města ze stejného důvodu, jako ona, tak se k nim rozhodla přidat a jejich Alfa ji přijala.
Vzhled:

Pro: bouze123

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: bouze123

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat