Jméno: Leopardclaw
Pohlaví: kocour
Věk: 3 roky
Postavení: válečník
Klan: Fireclan
Povaha: docela tichý, milý, přátelský, odvážný, někdy náladový, pokud má špatnou náladu, bývá často nepříjemný a a je také docela výbušný, není moc společenský a obvykle nedává příliš najevo své emoce, proto si o něm někteří myslí, že je zlý a chladný, i když takový není, dokáže uznat vlastní chybu, ale často pro něj bývá těžké přiznat, že v něčem prohrál, nemá rád, když se někdo povyšuje nad ostatními, nebo když někdo odsuzuje ostatní jen na základě toho, odkud pocházejí, protože to sám moc dobře zná
Něco o něm: Jeho původní jméno bylo Leopard, ale když se přidal ke klanu, získal jméno Leopardkit, později Leopardpaw a nakonec své současné jméno Leopardclaw. Neměl rád svého otce, jelikož se o něj ani o jeho sestru nestaral. Co se týče jeho vlastností, je velmi mrštný a obratný. Vyniká především svou rychlostí, než silou, kterou sice také má, ale nevyužívá ji, pokud to není nutné. Je také velmi mazaný a snadno dokáže kteréhokoliv nepřítele přelstít nebo zmást.
Minulost: Nenarodil se v klanu, ale u dvounožců, jelikož jeho matka byla mazlíčkem. Jeho otec však pocházel z Fireclanu a matka mu i jeho sestře o něm často vyprávěla. Když byl ještě kotě, matka se rozhodla s ním i jeho sestrou od dvounožců odejít, jelikož věděla, že by jí dvounožci koťata brzy vzali. Jednoho večera jeho matka proto vzala jeho i jeho sestru a nepozorovaně z domu utekla. Šli směrem k lesu a když už je od lesa dělila jediná silnice, jeho matku srazilo auto, když silnici přecházela. Nepřežila to a tak zůstal se svou sestrou sám. Po smrti matky se vydali do lesa a po pár dnech je na hranicích s Waterclanem našla hlídka Fireclanu celé vyčerpané a pohublé. Ihned je odnesli do tábora a nakonec se rozhodlo o tom, že v klanu zůstanou. Některé kočky z klanu si všimly jejich podobnosti s Jaguarfangem a pár se jich i zeptalo, zda je jejich otec, ale ten to popřel s tím, že by si nikdy nevybral za družku kočku, co není z klanu. Jeho sestra i on však znali pravdu a věděli, že ačkoliv to popíral, byl právě on jejich otcem. Kvůli tomu, že se jich stranil, nechtěl s nimi mít nic společného a popíral skutečnost, že je jejich otcem, nebylo divu, že ho on a ani jeho sestra neměli rádi a postupem času si k němu vytvořili silnou nenávist. Kvůli tomu jim vůbec nebylo líto, když zemřel v boji nedlouho poté, co se stali valečníky.
Rodina:
Tess (zemřela) - matka
Jaguarfang (zemřel) - otec
Midnightheart - sestra
Vzhled:Jméno: Midnightheart
Pohlaví: kočka
Věk: 3 roky
Postavení: válečnice
Klan: Fireclan
Povaha: docela tichá, milá, přátelská, odvážná, obětavá, bystrá, chápavá, samostatná, všímavá, nekonfliktní, respektujeme výše postavené a na nikoho si nedovoluje, nemá ráda spory, proto se snaží s každým dobře vycházet a případným konfliktům nějak předejít, nebo je vyřešit bez zbytečných šarvátek, pokud však už k nějakému boji dojde, nebojí se zaútočit, i když se spíš snaží protivníka vyděsit, přinutit k tomu, aby se vzdal a následně ho zahnat, než aby ho se ho snažila rovnou zabít, k cizím kočkám bývá zpočátku nedůvěřivá, ale časem si k nim dokáže vybudovat důvěru, pokud se tedy ujistí, že si to zaslouží a že jsou oddaní klanu
Něco o ní: Původně se jmenovala Midnight, ale poté, co se přidala ke klanu, získala jméno Midnightkit, pak Midnightpaw a nakonec Midnightheart. Stejně jako její bratr, ani ona neměla ráda svého otce kvůli tomu, že se k nim choval. Co se týče vlastností, je spíše rychlá než silná. Příliš nemusí vodu, protože se jednou málem utopila, i když už plavat umí. Umí skvěle lézt po stromech a také dobře bojovat, i když se boji raději vyhne. I když není léčitelka, je schopná pomoct těm, kteří to potřebují, jelikož se o bylinky dost zajímala a dokáže tak ošetřit kdejaké zranění, díky čemuž už několik koček zachránila.
Minulost: Stejná, jako u Leopardclawa.
Rodina:
Tess (zemřela) - matka
Jaguarfang (zemřel) - otec
Leopardclaw - bratr
Vzhled:Pro: Barcik_1208