Jméno: Morty
Pohlaví: pes
Věk: 3 roky
Plemeno: kříženec
Povaha: milý, přátelský, společenský, energický, optimistický, veselý, odvážný, ochotný, spravedlivý, rozumný, rozhodný, zodpovědný, spolehlivý, chápavý, nápomocný, starostlivý, ochranitelský, někdy tvrdohlavý, trpělivý, nekonfliktní, důvěřivý
Něco o něm: Je velmi rychlý a vytrvalý. Není však příliš silný, takže zrovna nevyniká v boji. Sice se dokáže ubránit případnému nebezpečí, ale jeho bojové schopnosti jsou spíše průměrné. Umí dobře lovit a také plavat. Má rád vodu a plavání ho baví. Má strach z ohně.
Minulost: Narodil se na ulici, kde žil až do doby, kdy mu byl rok. V té době mu zemřela matka a on krátce poté spolu s e svým bratrem skončil v útulku. Co se týče jeho otce, nikdy ho nepoznal a podle toho, co mu řekla jeho matka, prý zemřel před jeho narozením. Spolu se svým bratrem byl několik měsíců v útulku, dokud si jeho bratra nevzala jedná rodina a on tam zůstal sám. Myslel si, že jeho si nikdo nevezme, ale pak, když mu byly dva roky, si ho vzala jedna paní, která si ho rychle oblíbila a on si oblíbil ji. Asi po půl roce, co s ní žil, však začalo v bytě, kde žili, hořet. Jeho majitelka byla v práci, takže on tam byl sám. Byt byl zamčený a on neměl jak utéct, tak proskočil oknem. Poté si už pamatoval jen to, jak se probudil u veterináře. Měl dost ošklivá zranění, která mu způsobilo sklo, ale jeho majitelka byla chudá a neměla na to, aby mu zaplatila ošetření a nemohla se starat o zraněného psa, proto se ho nakonec vzdala a on tak hned potom, co se uzdravil, skončil znovu v útulku, ze kterého však před několika měsíci utekl a nyní žije jako tulák.
Rodina:
Asha - matka (mrtvá)
Kolban - otec (nikdy ho nepoznal, s největší pravděpodobností mrtvý)
Monty - bratr (žije jako domácí pes)
Družka: nemá
Štěňata: nemá
Vzhled:Pro: HeyFieryGirl