Jméno: Akiyo
Plemeno: Jakutská lajka
Pohlaví: pes
Věk: 4 roky
Postavení: Delta
Něco o něm: Akiyo je docela milý pes, ale poměrně rychle se naštve a není moc společenský. Nedává obvykle moc najevo své city. Ke psům, kterým důvěřuje je velmi milý a přátelský, ale umí se naštvat. Nenechá si líbit urážky, pomluvy a tak. V těžkých situacích umí zachovat chladnou hlavou a rychle jednat. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. Vždy nejdříve přemýšlí a až potom jedná. Umí velmi dobře lovit, plavat a bojovat. Je také velmi silný, rychlý, odvážný a umí lovit ryby. Díky husté srsti je velice odolný vůči chladu. Je nedůvěřivý k cizincům. Je oddaný smečce a nikdy by ji nezradil.
Minulost: Dříve byl saňovým psem, ale jednou, když kvůli němu prohráli důležitý závod, se na něj jeho pán naštval a tak od něj utekl. Pak nějakou dobu žil jako toulavý pes, až jednoho dne narazil na tuhle smečku, která ho přijala a postupem času se stal Deltou.
Družka: Alyss (hlídkařka)
Vzhled:Jméno: Eskimo
Plemeno: Samojed
Pohlaví: pes
Věk: 3 roky
Postavení: lovec
Něco o něm: Eskimo je velmi milý, přátelský, ochotný, vstřícný, přívětivý a společenský pes, který je nerad sám. Snaží se být užitečný a nápomocný. Nikdy by nikoho nenechal v nesnázích a je na něj spolehnutí. Snaží se se všemi dobře vycházet, i když ví, že to někdy nejde. Někdy bývá docela zbrklý a tvrdohlavý. Navzdory své mírumilovné povaze se však umí naštvat a potom být nepříjemný. Umí velmi dobře lovit a lov ho baví. Má rád zimu a sníh. Je oddaný smečce a nikdy by ji nezradil.
Minulost: Dříve byl vodítkovým psem, ale jednou se při procházce rozběhl za zajícem a ztratil se. Snažil se najít cestu domů, ale po nějaké době mu došlo, že je to zbytečné a tak nějakou dobu žil jako toulavý pes, dokud nenarazil na tuto smečku, která ho přijala.
Bratr: Lucky (Alfa)
Družka: Jenny (bojovnice)
Vzhled:Jméno: Cody
Plemeno: Border kolie
Pohlaví: pes
Věk: 2,5 roku
Postavení: hlídkař
Něco o něm: Cody je milý a docela tichý pes, který není moc společenský. Je na něj spolehnutí a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Vždy nejdříve přemýšlí a až potom jedná. Nikdy nejedná bezhlavě a nemá rád boje, hádky a další spory mezi psy. Snaží se s každým dobře vycházet, i když ví, že to někdy nejde. I přes svou milou povahu se umí naštvat, ale nikdy nedokáže být na někoho naštvaný dlouho a pokaždé ho zlost rychle přejde. V těžkých situacích umí zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Je velmi chytrý, odvážný, ochotný a trpělivý. Rád pomáhá smečce a nikdy by ji nezradil.
Minulost: Dříve byl vodítkovým psem, ale když jeho majitel zemřel, lidé ho dali do útulku, protože se o něj neměl kdo starat. Chtěl z útulku utéct, ale nepovedlo se mu to a tak tam zůstal až do té doby, než si ho vzal jeden pán. Cody si nejdřív myslel, že to bude skvělý páníček, ovšem, mýlil se. Byl na něj zlý a tak od něj utekl hned, jak se mu naskytla příležitost. Pak žil nějakou dobu jako toulavý pes, až jednoho dne narazil na tuhle smečku, která ho přijala.
Družka: Annie (bojovnice)
Vzhled: