Jméno: Ohnivý plamen (zkráceně jen Plamen)
Pohlaví: kocour
Věk: 3 roky
Postavení: žádné, je to samotář, ale chtěl by se přidat k některé ze skupin a stát se bojovníkem
Povaha: Ohnivý plamen je docela milý, ochotný, vstřícný a přátelský kocour, který rád pomůže a nikoho by nenechal v nesnázích. Nikdy si na nikoho nedovoluje a vždy respektuje rozhodnutí ostatních. Myslí více na ostatní než sám na sebe a upřednostňuje jejich potřeby nad své vlastní. Je velmi rozumný a vždy nejdříve přemýšlí a až potom jedná. V těžkých situacích umí zachovat chladnou hlavu a jen tak něco ho nerozhodí. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. Není moc společenský a vůči cizincům bývá nedůvěřivý. Je docela výbušný, ale nedokáže být na nikoho dlouho naštvaný. Vždy ho zlost brzy přejde a obvykle toho pak lituje. Je velmi odvážný a obětavý a za své blízké by byl schopný riskovat život. Vždy mu nějakou dobu trvá, než si k někomu vybuduje důvěru, ale pokud už někomu začne důvěřovat, stojí to zato a ta daná kočka si může být jistá, že by ji nikdy nezradil. Pokud by ho některá skupina přijala, byl by jí oddaný a nikdy by ji nezradil. Nikdo nezná jeho minulost.
Fyzické vlastnosti: Je velmi silný, rychlý a vytrvalý. Umí velmi dobře lovit a skvěle bojovat, ale boji se raději vyhne. Také mu jde lezení po stromech a plavání.
Něco o něm: Nevadí mu voda a má ji i docela rád. Umí dokonce lovit ryby, což mu jde. Nikdo nezná jeho minulost. Skrývá ji a pokud se ho na ni někdo zeptá, vždy ho odbyde s tím, že se o tom nechce bavit a většinou pak odejde. Myslí si totiž, že by ho někteří mohli za jeho minulost odsuzovat a pak by ho neměli rádi nebo by ho dokonce vyhnali.
Minulost: Narodil se v jednom klanu daleko odsud, kde prožil většinu svého života. Když mu byly dva roky, jeho matka se utopila. To jeho, jeho otce i sourozence velmi zdrtilo a jeho otec pak jednou v noci utekl z klanu a od té doby o něm nikdo neslyšel. Jednoho dne ho jeden kocour, který ho neměl rád, obvinil z toho, že se ho pokusil napadnout a že chtěl nedávno ukrást kořist, což nebyla pravda, avšak vůdce klanu Plamenovi ani jeho sourozencům, kteří se ho snažili bránit, nevěřil a tak Plamena vyhnal. Plamen pak putoval tak dlouho, dokud nedošel sem a nezjistil, že zde žijí dvě skupiny koček. Nyní přemýšlí o tom, že by se chtěl přidat k některé z nich, avšak, není si jistý, zda by ho přijali a zatím ani neví, do které by se měl přidat.
Rodina:
Matka: Sněžná květina (zemřela)
Otec: Liščí ocas (žije, ale nikdo neví kde)
Sourozenci: má bratra a sestru, kteří žijí daleko odsud v klanu
Družka: Vlčí smršť
Vzhled:
Pro: Mikeskobooks