Jméno: Loren
Pohlaví: vlčice
Věk: 2,5 roku
Postavení: Omega
Zbarvení: zlatobílá
Povaha: Loren je celkem tichá, ale milá a přátelská vlčice, která ráda komukoli pomůže. Nikdy by nikoho nenechala v nesnázích a pro své blízké by udělala cokoliv. Když je někdo z jejích přátel smutný, vždy se mu nějak snaží zlepšit náladu a nemá ráda, když vidí někoho smutného. Má ráda společnost a vadí jí samota. Nemá ráda spory, proto se snaží se všemi členy smečky dobře vycházet. Zastává názor, že boje a veškeré další spory jsou zbytečné. Respektuje výše postavené členy smečky a na nikoho si nedovoluje. Je na ni spolehnutí a vždy dodrží své slovo. K cizincům se chová rezervovaně a drží si od nich odstup. Pokud je to možné, snaží se jim vyhnout, protože nestojí o spory. Nevadí jí psi ani vlci z jiných smeček. Je oddaná smečce a nikdy by ji nezradila.
Něco o ní: Není moc silná, ale za to je velmi rychlá a hbitá. Neumí moc dobře bojovat, ale ubránit se dokáže. Je spokojená se svým postavením a povinnosti Omegy ji baví. Nemá zájem získat vyšší postavení.
Minulost: Narodila se ve smečce jako jedináček. Její otec byl zrádce a tak to nikdy neměla příliš jednoduché. Nikdo ze smečky ji moc nemusel. Vyhýbali se jí nebo ji ignorovali. Jiní vlci dokonce zakazovali svým vlčatům, aby si s ní hráli, tak dlouho neměla žádné přátele. Nakonec se jí však podařilo najít si jednu kamarádku, ale ta byla zabita medvědem krátce poté, co dosáhla věku dvou let. Loren tak zůstala sama. Jedinou oporou jí byla její matka, která však před nedávnem také zemřela kvůli vážné nemoci.
Druh: Lane (hlídkař)
Potomci: nemá, ale možná by chtěla
Vzhled:Pro: Kesinka11