Jméno: Temnota
Plemeno: Dobrman
Pohlaví: fena
Věk: 2,5 roku
Postavení: lovkyně
Něco o ní: Temnota je docela drzá, zlá a nepřátelská fena, která je však vůči členům vlastní smečky docela milá, tedy pokud jí někdo nenaštve. V těžkých situacích umí zachovat chladnou hlavu a jen tak něco ji nerozhodí. Je velice odvážná a mazaná a snadno dokáže někoho přelstít. Umí také dobře lhát a málokdo pozná, když lže. Nesnáší, když jí někdo říká, co má dělat nebo když jí někdo poučuje. Alfu a Betu však na slovo poslouchá a respektuje je. Je velmi silná a rychlá. Umí velmi dobře lovit a bojovat a je jedna z nejsilnějších a nejlepších lovkyň a bojovnic ze smečky. V boji je ke všem nepřátelům nemilosrdná a nemá ráda psy z ostatních smeček. Je oddaná smečce a nikdy by ji nezradila.
Minulost: Už od narození žije ve smečce. Její otec byl původně hlídacím psem a její matka se k této smečce přidala ještě předtím, než se Temnota narodila. Její otec zemřel v boji ještě před jejím narozením a její matka zemřela na nemoc. Měla celkem tři sourozence, ale její mladší sestra, která byla nejmenším a nejslabším štěnětem z vrhu zemřela krátce po narození a její zbylí dva sourozenci smečku opustili krátce po smrti jejich matky. Temnota je od té doby neviděla, ale přála by si se s nimi znovu setkat.
Popis vzhledu: hladkosrstá hlídací fena s lesklou černou srstí s pálením a štíhlou elegantní postavou
Vzhled:Jméno: Bodlák
Plemeno: Krysí teriér
Pohlaví: pes
Věk: 3 roky
Postavení: Omega
Něco o něm: Bodlák je velmi drzý, nepřátelský a zákeřný pes, který nesnáší své postavení. Často si dovoluje i na výše postavené psy, což se mu většinou nevyplácí a mívá z toho pak problémy. Na svou velikost má docela sílu a je velmi rychlý, hbitý a mrštný. I když se to možná nezdá, je to skvělý bojovník a dobrý lovec a v boji ho není lehké porazit. Nesnáší, když někdo naráží na jeho velikost. Umí využít své velikosti a tak se v boji nepřátelům proplétá mezi nohama tak dlouho, dokud neztratí rovnováhu a nespadnou. Pak na ně zaútočí dříve, než se stihnou vzpamatovat. V boji je ke všem nepřátelům nemilosrdný a nedělá mu problém někoho zakousnout. Je velmi chytrý, lstivý a mazaný a snadno někoho přelstí. Umí také dobře lhát a rád uráží psy z jiných smeček. Dost často je pomlouvá a utahuje si z nich. Nemá rád, když ho někdo poučuje nebo když mu někdo říká, co má dělat. Alfu a Betu však většinou poslouchá a respektuje. Ke psům, kteří jsou ze stejné smečky jako on, umí být i milý, ale k ostatním nikdy. Snadno se naštve a rozhodně se nenechá ponižovat nebo urážet.
Minulost: Narodil se ve městě, ale jakmile se dozvěděl o téhle smečce, okamžitě z města utekl aby se mohl přidat. Původně byl hlídkařem, ale kvůli své drzosti a troufalosti se stal Omegou. Jednou si totiž dovolil na Alfu, který/á z něj za trest udělal/a Omegu, kterou nakonec zůstal. Má však v plánu někoho vyzvat na souboj, jen zatím neví koho.
Popis vzhledu: docela malý krátkosrstý tříbarevný pes s krátkým ocasem a lesklou srstí
Vzhled: