Jméno: Asher
Pohlaví: pes
Věk: 4,5 roku
Zvíře: pes
Plemeno: Blue bay shepherd
Povaha: Asher je celkem milý, přátelský a klidný pes. Je velice trpělivý a ochotný. Též je rozumný a vždy jedná s rozmyslem. Nejedná bezhlavě a předtím, než něco udělá, si to vždy nejdříve řádně promyslí. Rád komukoliv pomůže či poradí a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Umí velmi dobře ovládat svou zlost. Mnohdy ani není poznat, že je naštvaný. Je vždy ke všem spravedlivý a nikoho předem neodsuzuje jen kvůli vzhledu, původu a podobným věcem. Pro něj je důležité, jak se daný chová k druhým. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží své slovo. Nemá rád spory, proto se snaží se všemi dobře vycházet. I když je milý, pomluvy či urážky si líbit rozhodně nenechá. K cizincům bývá často celkem milý, ovšem bere je s rezervou a vždy počítá s tím, že by ho mohli nějak zradit. Věří jim jen tedy, kdy se přesvědčí, že jim může důvěřovat.
Něco o něm: Je velmi silný a je též překvapivě dobrý bojovník. Bojuje sice jen v nejnutnějších případech, ale když už musí bojovat, tak do toho dá vše a nenechá se porazit lehko. Umí dobře lovit a má rád vodu. Baví ho lov a plavání.
Minulost: Dříve žil u lidí, kteří však zemřeli při autonehodě, když mu byly dva roky. Poté skončil v útulku, protože nikdo z příbuzných jeho majitelů o něj zájem neměl. Z útulku se mu podařilo po týdnu utéct na ulici, kde přežíval několik následujících měsíců. Když ho však malém srazilo auto, rozhodl se z města utéct. Podařilo se mu najít u lesa opuštěnou starou chatu, kde se zabydlel a je tam doteď.
Vzhled:Jméno: Goran
Pohlaví: pes
Věk: 3 roky
Zvíře: pes
Plemeno: Jakutská lajka
Povaha: Goran je celkem tichý pes, který není příliš společenský. Zároveň však nemá rád samotu, což ale nedává najevo. I přesto, že mu samota vadí, často bývá sám a drží se v ústraní dál od ostatních. Je celkem výbušný, ale umí se ovládat. Často nedává příliš najevo své emoce, protože si myslí, že by ho pak ostatní měli za slabocha, což nechce. Proto se může zdát jako chladný pes, který nemá city, ale pravda je opak. Ve skutečnosti city samozřejmě má, jen je neukazuje. Pravda je taková, že je i celkem citlivý a ošklivá slova ho často raní, což je hlavní důvod, proč své city skrývá. Nechce, aby ho někdo odsuzoval kvůli tomu, že ho dokáže ranit něco, co jiné ne a myslí si, že když se bude tvářit jako tvrďák, bude to tak lepší. Nemá příliš rád cizince a chová se vůči něm nedůvěřivě. Většinou však ne nepřátelsky, pokud k tomu nemá důvod. Když se však přesvědčí, že někomu může věřit, dokáže se k němu časem vybudovat důvěru. Nedává druhé šance a když ho jednou někdo zradí, bývá takřka nemožné získat si jeho důvěru zpátky.
Něco o něm: Je velmi rychlý a také silný. Umí skvěle lovit a je též dobrý bojovník. Díky své husté srsti je velmi odolný vůči chladu. Má rád sníh a Nesnáší horko. Umí dobře plavat a má rád vodu. Plavání ho baví a stejně tak i lov. Jeho oblíbenou kořistí jsou ryby, které často s oblibou loví.
Minulost: Dříve byl jedním z tažných psů v psím spřežení. Jednou však celé spřežení včetně jeho majitele zavalila lavina a on jako jediný přežil. Často si to vyčítal a stále si to dává za vinu, i když za to nemohl a nemohl to nijak ovlivnit.
Vzhled:Pro: _Kristalovy_klanCZ