Smečka Mlžné řeky

83 12 7
                                    

Jméno: North (v překladu sever)
Pohlaví: vlk
Věk: 4 roky
Postavení: Beta
Povaha: North je celkem milý a přátelský vlk, který bývá sice občas přísný, ale vždy je ke všem spravedlivý. Je zodpovědný a spolehlivý. Vždy dodrží své slovo a když dostane nějaký úkol, bezváhání ho splní. Rád komukoliv pomůže či poradí a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Vždy myslí více na ostatní než sám na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní. Rozum ani odvaha mu rozhodně nechybí a pro své blízké by byl schopný riskovat vlastní život, pokud by to bylo potřeba. Smečka je u něj na prvním místě a snaží se dělat vše pro její dobro. Nikdy nejedná bezhlavě a než něco udělá, vždy si to nejdřív pečlivě promýšlí a zváží možné následky. K cizincům bývá často nedůvěřivý, ale ne nepřátelský, pokud k tomu nemá důvod. Nevěří každému a nebývá snadné získat si jeho důvěru. Většinou nedává druhé šance a když ho někdo zradí, bývá těžké získat si jeho důvěru zpátky. Je oddaný smečce a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Je velmi silný, rychlý a vytrvalý. Nevadí mu chlad a díky své husté srsti je vůči němu velice odolný. Je skvělý lovec a též dobrý bojovník. V boji bývá těžké ho porazit a ne každý se mu vyrovná. Má rád vodu a umí skvěle plavat. Jeho oblíbenou kořistí jsou ryby, které rád loví.
Minulost: Narodil se ve smečce jako syn Delty a hlídkařky. Jeho otec zemřel, když byl ještě vlče, proto si ho příliš nepamatuje, a matka mu zemřela, když mu byly dva roky. Poté mu zbyl už jen bratr, který se však rozhodl smečku opustit. North se ho snažil přemluvit, aby zůstal, ovšem neúspěšně. Jeho bratr už byl rozhodnutý a druhý den za rozbřesku odešel. Od té doby se s ním North neviděl, ale doufá, že je naživu a že se s ním jednou setká.
Rodina:
River - matka (mrtvá)
Hurricane - otec (mrtvý)
Frost - bratr (odešel ze smečky)
Družka: nemá
Přátelé: Saimar, Layla, Travis, Glad Wing, Storm, Emerald, Snow
Nepřátelé: Vortex, Desire, Tajga, Darkness
Jizvy/zranění: má jizvu na pravé přední tlapě a chybí mu špička levého ucha
Může zemřít? spíš ne
Popis vzhledu: velký vlkošedý vlk se svalnatou postavou a hustou srstí, pravé oko má modré a ze čtvrtiny hnědé a druhé oko má naopak hnědé a ze čtvrtiny modré
Vzhled:

Rodina: River - matka (mrtvá)Hurricane - otec (mrtvý)Frost - bratr (odešel ze smečky)Družka: nemáPřátelé: Saimar, Layla, Travis, Glad Wing, Storm, Emerald, SnowNepřátelé: Vortex, Desire, Tajga, DarknessJizvy/zranění: má jizvu na pravé přední tlapě...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Saimar
Pohlaví: vlk
Věk: 3 roky
Postavení: Omega
Povaha: Saimar je velmi milý a přátelský vlk, který rád komukoliv pomůže a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Není příliš společenský, ale zároveň nemá rád samotu. Vyhovuje mu společnost několika málo vlků, kterým věří a je nerad středem pozornosti. Nemá rád spory, proto se snaží se všemi členy smečky dobře vycházet. Nemá rád nespravedlivé a namyšlené vlky a nejvíce mu vadí vlci, kteří jsou zlí na ostatní. Je sice milý, ale urážky či pomluvy si rozhodně nenechá líbit. Dokáže se naštvat a umí se ohradit. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží, co slíbí. Nedělá unáhlená rozhodnutí a nikdy nejedná bezhlavě. Předtím, než něco udělá, si vždy vše pořádně promyslí. Smečka je u něj na prvním místě a pro své blízké by byl schopný riskovat vlastní život, pokud by to bylo třeba. K cizincům bývá nedůvěřivý, ale ne nepřátelský, pokud k tomu nemá důvod. Smečce je oddaný a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Je velmi rychlý a i docela silný. V boji je spíše průměrný a překvapivě je dobrým lovcem. Nevadí mu, že je Omega a baví ho vykonávat povinnosti Omegy. O vyšší postavení nestojí.
Minulost: Od narození žije ve smečce. Jeho matka zemřela, když mu byl rok a svého otce nikdy nepoznal. Neví, kdo to byl, jelikož jeho matka to nechtěla nikomu říct. Jeho dvě sestry po smrti matky ze smečky odešly, i když se je snažil přemluvit, aby zůstaly. Od té doby se s nimi neviděl, ale doufá, že se jednou vrátí, i když ho naděje časem opouští.
Rodina:
Shine - matka (mrtvá)
Silver - otec (nikdy ho nepoznal)
Storm - sestra (odešla ze smečky)
Starlight - sestra (odešla ze smečky)
Družka: nemá
Přátelé: North, Layla, Travis, Glad Wing, Emerald, Snow
Nepřátelé: Vortex, Desire, Tajga, Darkness
Jizvy/zranění: nemá
Může zemřít? ne
Popis vzhledu: celkem vysoký štíhlý šedivý vlk s hustou srstí a jasně žlutýma očima
Vzhled:

Rodina: Shine - matka (mrtvá)Silver - otec (nikdy ho nepoznal)Storm - sestra (odešla ze smečky)Starlight - sestra (odešla ze smečky)Družka: nemáPřátelé: North, Layla, Travis, Glad Wing, Emerald, SnowNepřátelé: Vortex, Desire, Tajga, DarknessJizvy/...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: WOLFluci1

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat