Držíme spolu

77 9 5
                                    

Jméno: Děs
Plemeno: Canis panther
Pohlaví: pes
Věk: 5 let
Postavení: Alfa
Smečka: Zákeřná smečka
Povaha: zlý, drsný, přísný, netrpělivý, dominantní, výbušný, zákeřný, bojovný, neústupný, pomstychtivý, sebevědomý, tvrdohlavý, ctižádostivý, mazaný, lstivý, cílevědomý, arogantní, vůdčí typ, v boji je ke všem nepřátelům nemilosrdný a s nikým nemá slitování, všechny spory by řešil rovnou bojem, nemá rád cizince
Minulost: Původně byl vodítkovým pes, ale jeho pán na něj byl zlý a nevěnoval se mu, tak od něj utekl. Poté žil ve městě jako toulavý pes, ale brzy na to přišli lidé, kteří ho chytili a zavřeli do útulku. Tam zůstal až do té doby, než si ho vzal jeden pán, který ho začal používat na psí zápasy a nutil ho bojovat s jinými. Jeho původní jméno bylo Dark, ale jeho nový majitel ho přejmenoval na Děsa. Děs se poté stal zlým a agresivním psem, který zabíjel bez milosti a proto se z něj stal několikanásobný vítěz psích zápasů a obávaný protivník všech ostatních psů. Po dvou letech se mu však podařilo utéct a najít smečku, ke které se přidal a následně vyzval bývalého Alfu na souboj. V boji ho porazil a pak, namísto toho, aby ho vyhnal nebo mu dal nižší postavení, ho zabil.
Vzhled:

Jméno: KirahuPlemeno: Shikoku inuPohlaví: pesVěk: 3 rokyPostavení: BetaSmečka: Rychlá smečkaPovaha: milý, někdy přísný, ale spravedlivý, spolehlivý, rozumný, trpělivý, odvážný, obětavý, chápavý, v těžkých situacích umí zachovat chladnou hlavu a ry...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Kirahu
Plemeno: Shikoku inu
Pohlaví: pes
Věk: 3 roky
Postavení: Beta
Smečka: Rychlá smečka
Povaha: milý, někdy přísný, ale spravedlivý, spolehlivý, rozumný, trpělivý, odvážný, obětavý, chápavý, v těžkých situacích umí zachovat chladnou hlavu a rychle jednat, není příliš společenský, vždy myslí více na ostatní než sám na sebe, nikdy by nikoho nenechal v nesnázích, nikoho předem nesoudí jen kvůli vzhledu, původu nebo postavení, nedůvěřivý k cizincům
Minulost: Dříve byl vodítkovým psem, ale jeho pán na něj neměl čas, tak ho zanedbával a nevěnoval se mu. Jídlo dostával nepravidelně a ven chodil jen občas. Většinou byl celý den zavřený v kotci a nudil se. Jednou ho však jeho pán pustil a večer ho zapomněl znovu zavřít, tak Kirahu využil příležitosti, protáhl se dírou pod plotem a utekl. Nějakou dobu pak žil jako toulavý pes, ale poté, co ho málem srazilo auto, z města utekl. Následně narazil o několik dní později na tuto smečku, která ho přijala a on se postupem času dostal až na místo Bety poté, co v boji, ve kterém zemřel bývalý Beta, zachránil Alfu.
Vzhled:

Pro: surviosdog1

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: surviosdog1

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat