Smečka Hunt dog

90 10 6
                                    

Jméno: Wolf
Plemeno: Sibiřský husky
Pohlaví: pes
Věk: 3 roky
Postavení: Hlavní lovec
Smečka: Hunt dog
Povaha: Wolf je docela milý, ale ne příliš společenský a poměrně tichý pes. Docela rychle se naštve, ale svou výbušnost umí ovládat. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. Výše postavené psy respektuje a nedovoluje si na ně. V těžkých situacích umí zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Někdy bývá přísný, ale vždy je ke všem spravedlivý. Vždy myslí více na ostatní než sám na sebe a klade potřeby ostatních před své vlastní. Je rozumný a nikdy nejedná bezhlavě. Vždy nejdříve přemýšlí a až potom jedná. Nikdy nikoho předem nesoudí a nikoho by nenechal v nesnázích. Je odvážný a obětavý a skoro nic ho nerozhodí. Je také chápavý a rád ostatním pomůže. K cizincům bývá nedůvěřivý a bývá těžké získat si jeho důvěru. Vždy mu nějakou dobu trvá, než si o někomu vybuduje důvěru, protože vždy počítá s tím, že by ho nějaký nový pes, kterého pořádně nezná, mohl zradit. Nerad mluví o své minulosti a skrývá ji. Když se ho na ni někdo zeptá, řekne, že o tom nechce mluvit a odejde. Smečce je oddaný a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Je velmi silný, rychlý, chytrý, mazaný a především vytrvalý. Díky své husté srsti je velice odolný vůči chladu. Nemá rád psy z druhé smečky. Umí velmi dobře bojovat, skvěle lovit a dobře plavat. Rád loví ryby, které jsou jeho oblíbenou kořistí.
Minulost: Dříve byl saňovým psem, ale to nikdo neví. Do smečky se přidal jako toulavý pes samotář. Ostatní psi si myslí, že se zřejmě jako toulavý pes už narodil, jelikož díky jeho skvělým loveckým schopnostem pochybují, že by někdy mohl žít s dlouhými packami. On je při tom nechává, jelikož nechce, aby se někdo dozvěděl pravdu, protože ví, že někteří členové smečky nemají rádi dlouhé packy a psy, kteří s nimi kdysi žili, nebo dokonce stále žijí.
Vzhled:

Jméno: CassiePlemeno: Krátkosrstá koliePohlaví: fenaVěk: 2,5 rokuPostavení: hlídkařkaSmečka: Hunt dogPovaha: Cassie je docela tichá, milá, přátelská, chápavá a citlivá fena, která vždy myslí více na ostatní než sama na sebe

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Cassie
Plemeno: Krátkosrstá kolie
Pohlaví: fena
Věk: 2,5 roku
Postavení: hlídkařka
Smečka: Hunt dog
Povaha: Cassie je docela tichá, milá, přátelská, chápavá a citlivá fena, která vždy myslí více na ostatní než sama na sebe. Snaží se být užitečná a nápomocná. Když něco pokazí, vždy se za to upřímně omluví. Je spolehlivá a vždy dodrží to, co slíbí. Je rozumná a nikdy nejedná bezhlavě. Vždy nejdříve přemýšlí a až potom jedná. Snaží se s každým dobře vycházet a nemá ráda spory. Je toho názoru, že se dá vše řešit bez zbytečných sporů a boj je pro ni až poslední možnost. V těžkých situacích dokáže nepanikařit a umí zachovat chladnou hlavu. Nikdy nikoho předem neodsuzuje jen kvůli vzhledu, původu nebo postavení a nedělá unáhlené závěry. Nikdy by nikoho nenechala v nesnázích s k cizincům bývá někdy možná až příliš důvěřivá. Je oddaná smečce a nikdy by ji nezradila.
Něco o ní: Je velmi bystrá a téměř nic jí neunikne. Je také rychlá, hbitá a mrštná, ale není příliš rychlá a neumí moc dobře lovit ani bojovat. Má ráda vodu a umí dobře plavat.
Minulost: Dříve byla vodítkovým psem, ale jednou se její majitelé rozhodli odstěhovat a jí nemohli vzít s sebou, tak jí dali jedné starší paní, která byla jejich sousedka. Její nová majitelka se o ni hezky starala a měla ji ráda, ale pak jednoho dne zemřela. O Cassie se neměl kdo starat, a tak skončila v útulku, ze kterého se jí však brzy podařilo utéct. Chvíli žila ve městě, ale pak utekla a narazila na tuto smečku, která ji přijala.
Vzhled:

Pro: Huntdog22

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: Huntdog22

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat