Smečka Mlžné řeky - další postava

64 8 9
                                    

Jméno: Emerald (v překladu smaragd)
Pohlaví: vlčice
Věk: 2,5 roku
Postavení: hlídkařka
Povaha: Emerald je velmi milá, ale docela tichá vlčice, která je nerada středem pozornosti. Zároveň však nemá ráda samotu a společnost několika jí blízkých vlků vždy uvítá. Pro své blízké by riskovala život a nikdy by nedopustila, aby se jim něco stalo. Ráda komukoliv pomůže a nikdy by nikoho nenechala v nesnázích. Nemá ráda spory, proto se snaží se všemi členy smečky dobře vycházet. Výše postavené členy smečky respektuje a na nikoho di nedovoluje. Je na ni spolehnutí a vždy dodrží své slovo. I když je milá, dokáže se naštvat a nenechá si všechno líbit. K cizincům bývá nedůvěřivá a nevěří jen tak někomu. Nebývá snadné získat si její důvěru, ovšem zároveň snadné ji ztratit. Když ji jednou někdo zradí, bývá takřka nemožné získat si její důvěru zpátky. Je oddaná své smečce a nikdy by ji nezradila.
Něco o ní: Je velmi rychlá, ale není moc silná. Neumí moc dobře bojovat, ale dokáže se ubránit případnému nebezpečí. I když je hlídkařka, umí překvapivě dobře lovit a chtěla by se stát lovkyní. Nechce však vyvolávat spory, proto se zdráhá vyzvat někoho z lovců na souboj o pozici.
Minulost: Od narození žije ve smečce. Její rodiče zemřeli při útoku medvěda, když jí byly dva roky. Měla dva sourozence, bratra a sestru, ale ti po smrti rodičů ze smečky odešli a ona je od té doby neviděla. Stále však doufá, že jsou na živu a že se s s nimi jednou zase uvidí.
Rodina:
Shine - matka (mrtvá)
Fang - otec (mrtvý)
Thorn - bratr (odešel ze smečky)
Flower - sestra (odešla ze smečky)
Druh: Kaito (lovec)
Přátelé: North, Saimar, Storm, Snow
Nepřátelé: Vortex, Desire, Tajga, Darkness
Jizvy/zranění: nemá
Může zemřít? asi spíš ne
Popis vzhledu: štíhlá tmavě hnědá vlčice s místy světlou hustou srstí a zvláštníma světle zelenýma očima, podle kterých dostala své jméno
Vzhled:

Rodina: Shine - matka (mrtvá)Fang - otec (mrtvý)Thorn - bratr (odešel ze smečky)Flower - sestra (odešla ze smečky)Druh: Kaito (lovec)Přátelé: North, Saimar, Storm, SnowNepřátelé: Vortex, Desire, Tajga, DarknessJizvy/zranění: nemáMůže zemřít? asi s...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: WOLFluci1

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat