Další postavy do Pravda vítězí

158 9 15
                                    

Jméno: Rošťák (v dospělosti Sokol)
Plemeno: Sibiřský husky x Australský ovčák
Pohlaví: pejsek
Věk: okolo 3 měsíců
Postavení: štěně (později lovec)
Smečka: Pravdy
Povaha: Rošťák je milý a přátelský pejsek, který si rád hraje se svými sourozenci a ostatními štěňaty. Je také velmi zvědavý a proto se často dostává do problémů. Nemá rád, když mu někdo říká, co má dělat, nebo když ho někdo poučuje a také bývá často zbrklý a neposlušný, ale své rodiče většinou poslouchá a když něco pokazí, vždy se za to upřímně omluví. Ale až bude dospělý, bude mnohem spolehlivější a rozumnější. K cizincům bývá nedůvěřivý.
Matka: Celeste (Beta)
Otec: Kodiak (Alfa)
Sourozenci: Daisy, Peanut, Čiperka
Minulost: Narodil se ve smečce.
Vzhled:

Jméno: Čiperka (v dospělosti Jiskra)Plemeno: Sibiřský husky x Australský ovčákPohlaví: fenkaVěk: okolo 3 měsícůPostavení: štěně (později hlídkařka)Smečka: PravdyPovaha: Čiperka je milá a přátelská fenka, která si ráda hraje se svými sourozenci a o...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Čiperka (v dospělosti Jiskra)
Plemeno: Sibiřský husky x Australský ovčák
Pohlaví: fenka
Věk: okolo 3 měsíců
Postavení: štěně (později hlídkařka)
Smečka: Pravdy
Povaha: Čiperka je milá a přátelská fenka, která si ráda hraje se svými sourozenci a ostatními štěňaty. Chce být užitečná, proto se snaží pomáhat dospělým psům, ale spíš je tím jen otravuje. Je o něco tišší a klidnější než její sourozenci a rodiče i ostatní členy smečky vždy poslouchá na slovo. Snaží se s každým dobře vycházet a na nikoho si nedovoluje. Je také docela zvědavá, ale když jí rodiče nebo někdo jiný řekne, že někam nemá chodit, poslechne a nesnaží se tam za každou cenu dostat. Vůči cizincům bývá docela bojácná a nedůvěřivá.
Matka: Celeste (Beta)
Otec: Kodiak (Alfa)
Sourozenci: Rošťák, Daisy, Peanut
Minulost: Narodila se ve smečce.
Vzhled:

Jméno: TroyPlemeno: DobrmanPohlaví: pesVěk: 4 rokyPostavení: lovecSmečka: LžíPovaha: Troy je drzý, tvrdohlavý, agresivní, výbušný, bojovný, arogantní, sobecký, sebevědomý a dominantní pes, který má rád boje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Troy
Plemeno: Dobrman
Pohlaví: pes
Věk: 4 roky
Postavení: lovec
Smečka: Lží
Povaha: Troy je drzý, tvrdohlavý, agresivní, výbušný, bojovný, arogantní, sobecký, sebevědomý a dominantní pes, který má rád boje. Je však rozumný, mazaný a lstivý a do ničeho se nehrne po hlavě. Vše si nejdříve promýšlí a až pak svůj plán uskuteční. Umí se také dobře přetvařovat a často lže. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Je velmi odvážný a jen tak něco ho nerozhodí. Nemá rád, když ho někdo poučuje, nebo když mu někdo říká, co má dělat, ale výše postavené psy většinou poslouchá a respektuje je. Touží ale po úctě a vyšším postavení, takže by chtěl někoho vyzvat na souboj o postavení. Myslí si, že má vždycky pravdu a že dokáže všechno nejlíp, i když to tak není a nedokáže přiznat vlastní chybu. Vždy si stojí za svým a bývá těžké ho přesvědčit o opaku. Pokud něco chce, jde si za tím a nic ho nezastaví. Nemá rád cizince a z celého srdce nesnáší psy ze Smečky Pravdy, především Kodiaka. Bývá těžké získat si jeho důvěru a k cizincům bývá nedůvěřivý. Je oddaný své smečce a nikdy by ji nezradil.
Minulost: Dříve byl hlídacím psem, ale když jeho majitel zemřel, lidé ho dali spolu s ostatními psy do útulku, protože se o ně neměl kdo starat. Postupně si každý z nich našel nový domov a nakonec přišla řada i na něj. Jeho nový pán na něj však byl zlý a nutil ho bojovat s jinými psy, díky čemuž se stal skvělým bojovníkem. Často vyhrával, ale když prohrál jeden důležitý zápas a jeho pán už ho nepotřeboval, tak ho vyhodil na ulici. Troy od té doby lidi nesnášel a vyhýbal se jim. Chyběla mu však jeho bývalá smečka a tak se snažil vyhledat společnost jiných psů. Jednou narazil na toulavého psa, který mu řekl o dvou psích smečkách, které žijí mimo město nedaleko odsud a tak se je Troy vydal hledat. Narazil na Smečku Lží, ke které se přidal a stal se díky svým loveckým a bojovým schopnostem lovcem.
Družka: Šipka (lovkyně)
Vzhled:

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat