Jméno: Kodak
Plemeno: Sibiřský husky
Pohlaví: pes
Věk: 4,5 roku
Postavení: Alfa
Smečka: Horská
Povaha: Kodak je docela přísný, ale spravedlivý pes, který nemá rád, když mu někdo odporuje a vadí mu, když ho někdo nerespektuje. Je velmi odvážný a sebevědomí mu rozhodně nechybí. Stojí si za svým a umí si získat respekt. Nedává příliš najevo své emoce a téměř nic ho nerozhodí. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Smečka je u něj na prvním místě a vždy myslí více na ostatní než sám na sebe. Nikdy z boje předem neutíká a veškerým problémům se staví čelem. Nemá rád cizince a chová se vůči nim nedůvěřivě. Nebývá snadné získat si jeho důvěru, ale pokud už si ji někdo získá a následně ji ztratí, bývá pak takřka nemožné získat si ji zpátky. Své smečce je oddaný a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Je dost dobrý v boji, ale sporům se snaží raději vyhýbat. Umí také dobře lovit a je velmi vytrvalý. Také je díky své husté srsti hodně odolný vůči chladu. Svým vzhledem připomíná vlka, i když je čistokrevný husky.
Minulost: Původně byl saňovým psem, ale jednou spřežení zavalila lavina a on jako jediný přežil. Musel se naučit žít v divočině, což pro něj ze začátku nebylo vůbec snadné. Neuměl pořádně lovit a na samotu nebyl zvyklý. Lovit se však brzy naučil a snažil se najít nějaké další psy, ke kterým by se mohl přidat. Dlouho se sám potuloval krajinou bez toho, aby na někoho narazil, ale nakonec přecejen narazil na Horskou smečku, ke které se přidal. Alfa však měl vůči němu předsudky kvůli jeho původu. Už od první chvíle ho nesnášel a přijal ho jen proto, že v té době době měli málo členů. Kodak skončil na místě Omegy a Alfa mu často schválně dával další úkoly, když měl povinnosti Omegy hotové. Nakonec to vypadalo, jako kdyby si z něj Alfa udělal osobního sluhu. Jakmile něco chtěl, musel se o to postarat Kodak. Toho však štvalo, že si z něj Alfa dělá sluhu, tak to jedno dne už nevydržel a vyzval Alfu na souboj, ve kterém k překvapení všech vyhrál. Nikdo nečekal, že by Omega, který ani nebyl rozeným divokým psem, dokázal přemoct o dost zkušenějšího Alfu s divokou krví. Kodak měl sice možnost Alfu zabít, ale neudělal to. Namísto toho ho vyhnal a sám nastoupil na jeho místo, které si od té doby drží a je odhodlaný se ho jen tak nevzdát.
Vzhled:Jméno: Tess
Plemeno: Border kolie
Pohlaví: fena
Věk: 3 roky
Postavení: Beta
Smečka: Sluneční
Povaha: Tess je velmi milá a přátelská fena, která má ráda společnost. Ráda komukoliv pomůže či poradí a nikdy by nikoho nenechala v nesnázích. Ráda tráví čas ve společnosti ostatních členů smečky a nemá ráda samotu. Vždy myslí více na ostatní než sama na sebe a klade potřeby ostatních před své vlastní. Se všemi členy smečky se snaží dobře vycházet a nemá ráda spory. Boje jí přijdou zbytečné a myslí si, že se dá vše vyřešit bez zbytečných sporů. Je velmi optimistická a má smysl pro humor. Když je nějaký pes smutný, dokáže mu zvednout náladu a rozveselit ho. Také psům dokáže dodat odvahu a víru sebe samotné, když si nejsou jistí tím, zda něco zvládnou, mají z něčeho strach a nebo v sebe nevěří. K cizincům se chová obvykle docela přívětivě, ale i tak jim většinou moc nevěří. Je oddaná smečce a nikdy by ji nezradila.
Něco o ní: Dokáže poznat, když jí někdo lže a má strach z ohně. Je velmi rychlá, mrštná a obratná. Má ráda vodu a baví ji plavání. Umí se neslyšně plížit, proto se dokáže dostat ke kořisti nebo nepříteli bez povšimnutí. Boji se sice snaží vždy raději vyhnout, ale pokud už k nějakému dojde, tak využívá především svou rychlost než sílu, kterou sice také má, ale ne příliš velkou. Také dokáže nepřítele snadno přelstít.
Minulost: Dříve byla farmářským psem. Žila na farmě, kde pomáhala svému majiteli, pastýři, pást ovce. Jednou však v noci na farmě vypukl požár a ona musela utéct. Od té doby také měla strach z ohně. Utekla tak daleko, že když se zastavila, zjistila, že vlastně vůbec neví, kde je. Chtěla se vrátit zpátky na farmu, ale už nenašla cestu zpět. Několik měsíců žila jako tulačka než narazila na Sluneční smečku, která ji přijala. Nejdříve byla hlídkařka, ale později se stala Betou, čehož si velmi váží a je ráda za své postavení.
Druh: Finian (Alfa)
Vzhled:Pro: Moonstorm_Darkie