Jméno: Dark
Pohlaví: hřebec
Věk: 4 roky
Plemeno: Fríský kůň
Postavení: Třetí hřebec
Povaha: Dark je celkem tichý hřebec, který není příliš společenský. Je spíš samotářský a dost uzavřený. Většinu času tráví o samotě někde v ústraní dál od ostatních. Je docela výbušný, ale umí se ovládat. Často jedná bezhlavě, což se mu mnohdy nevyplácí. Nemá rád, když mu někdo rozkazuje, ale své rodiče, kteří stádo vedou, poslouchá na slovo a respektuje je, i když se mu to někdy nelíbí. I když se to nezdá, záleží mu na ostatních členech stáda a kdyby byli v ohrožení, byl by pro ně schopný riskovat i vlastní život, pokud by to bylo třeba. Vůči svým blízkým je starostlivý a ochranitelský. K cizincům bývá nedůvěřivý a často i nepřátelský. Získat si jeho důvěru nebývá snadné, ale bývá snadné o ní přijít a získat si ji zpátky bývá takřka nemožné. Svému stádu je oddaný a nikdy by jej nezradil.
Zajímavost: Je velmi rychlý a neobyčejně silný, díky čemuž je dobrý bojovník.
Minulost: Narodil se ve stádě jeho vůdcům a žije tam doteď. Bez stáda si nedokáže představit svůj život a ani ve snu by ho nenapadlo odejít.
Rodina:
vůdci stáda - rodiče
Budoucí družka: Alaska
Hříbata: nemá
Popis vzhledu: vysoký temně černý hřebec s hladkou, lesklou srstí, hustou hřívou a dlouhým ocasem, má tmavě hnědé oči
Vzhled:Pro: StormTheNorthWolf