Další postavy do Warrior cats - New heroes are coming

85 6 5
                                    

Jméno: Blueberry
Pohlaví: kočka
Věk: 3,5 roku
Postavení: léčitelka
Klan: Shadowclan
Povaha: Blueberry je velmi milá a přátelská, ale docela tichá kočka, která nemá moc ráda přílišnou pozornost. Ráda komukoliv pomůže a snaží se být nápomocná. Klan je u ní na prvním místě a snaží se být užitečná. Respektuje ostatní členy klanu a na nikoho si nedovoluje. Snaží se dělat vše pro dobro klanu a nikdy by nikoho nenechala v nesnázích. Je na ni spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. Snaží se se všemi členy klanu dobře vycházet a nemá ráda spory. Nevadí jí kočky z jiných klanů a nikoho předem neodsuzuje. Zastává názor, že důležité je, jaká je kočka uvnitř a ne to, jak se na první pohled může jevit. Je oddaná svému klanu a nikdy by ho nezradila.
Něco o ní: Má velmi ráda koťata. Ve svém volném čase ráda navštěvuje školu a baví ji si s koťaty hrát nebo jim vyprávět různé příběhy. Ráda matkám pomůže s hlídám koťat, když má čas. Přála by si jednou mít svá vlastní koťata, ale ví, že kvůli tomu, že je léčitelkou, to nejde. Má skvělou paměť a mimořádně dobrý sluch. Také má dost citlivý čich oproti jiným kočkám.
Minulost: Narodila se v klanu. Už od mala chtěla být léčitelka, proto byla nadšená, když se stala učednicí léčitelky. Když její učitelka zemřela, zdrtilo ji to, avšak časem se s tím smířila. Její otec zemřel ještě před jejím narozením a její matku uštkla zmije, když jí byl rok. Měla dva bratry, kteří však po smrti matky klan opustili.
Výhody: je velmi rychlá a obratná, vyzná se v bylinkách a umí skvěle léčit
Nevýhody: není příliš silná a neumí moc dobře bojovat, také není příliš dobrá v lovu a neumí moc dobře plavat, má strach z výšek
Vzhled:

Výhody: je velmi rychlá a obratná, vyzná se v bylinkách a umí skvěle léčitNevýhody: není příliš silná a neumí moc dobře bojovat, také není příliš dobrá v lovu a neumí moc dobře plavat, má strach z výšekVzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Nightwhisper
Pohlaví: kočka
Věk: 4 roky
Postavení: válečnice
Klan: Windclan
Povaha: Nightwhisper je, jak už její jméno může napovídat, celkem tichá kočka. Není příliš společenská, ale ani ne samotářská. Samota jí vadí a když je sama, cítí se nesvá. Nikdy nebyla příliš oblíbená kvůli tomu, že je napůl tulačka. Ostatní se jí často posmívali, pomlouvali ji či uráželi. Jednou dokonce už i uvažovala o tom, že odejde z klanu, ale nakonec si to rozmyslela. Nikdy nikoho předem neodsuzuje, protože sama moc dobře ví, jaké to je. K cizincům se chová nedůvěřivě a s kočkami z ostatních klanů nemá problém. Nevěří jen tak někomu a získat si její důvěru není jen tak. Snaží se se všemi členy klanu dobře vycházet a nemá ráda spory. Klan je u ní na prvním místě a pro své blízké by byla schopná riskovat i vlastní život. Svému klanu je oddaná a nikdy by jej nezradila.
Něco o ní: Bojí se vody. Jako kotě onemocněla stejnou nemocí, jako její sourozenci, avšak podařilo se jí se z toho dostat. Má ráda koťata a přála by si mít učedníka. Také by si chtěla najít druha, ale obává se, že by ji nikdo nechtěl. Ráda pozoruje noční oblohu a má ráda hvězdy. Pohled na oblohu ji uklidňuje. Příponu whisper dostala kvůli své tiché povaze.
Minulost: Narodila se v klanu, její otec byl však tulák, kvůli čemuž to nikdy neměla lehké. Ostatní koťata si s ní nechtěla hrát a ani jejich matky ji nemusely. Když dosáhla věku jednoho roku a získala své válečnické jméno, její matka se nedlouho poté utopila při povodni a ona se od té doby bojí vody. Měla dva sourozence, avšak oba zemřeli ještě jako koťata kvůli zákeřné nemoci, která byla v tu doby dost rozšířená.
Výhody: umí být velmi nápadná a umí se skrývat ve stínech i ve tmě, je mimořádně dobrá lezkyně a to nejen po stromech, ale i po různých skalách a tak, je skvělá lovkyně a také je velice mrštná a obratná
Nevýhody: není příliš silná, tím pádem není moc dobrá v boji, ale dokáže se ubránit, neumí plavat a má z vody strach
Vzhled:

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat