• SANDRA • Boj o přežití

75 11 4
                                    

Jméno: Kahri
Pohlaví: vlk
Věk: 17 let (v lidských)
Povaha: obvykle dost tichý, tajemný, nenápadný, na první pohled chladný, i když takový ve skutečnosti není, když ho někdo lépe pozná, zjistí, že je celkem milý, jinak odtažitý, samotářský, nespolečenský, obvykle rozumný, rozhodný, neústupný, odvážný, někdy neopatrný, vůdčí typ, celkem výbušný, ale umí se ovládat, občas náladový, nedůvěřivý k cizincům
Něco o něm: S pomocí své magie dokáže zmrazit takřka cokoli a kohokoli. Zmrazí jen tehdy, když chce, jinak je jeho pohled, dech i dotek neškodný. Nemůže se proto stát, že by něco nebo někoho zmrazil neúmyslně. Jeho magie funguje nejlépe ve chvíli, kdy je naštvaný. V tu dobu také bývá nejsilnější a nejnebezpečnější, proto není dobré ho pokoušet. Co se týče jeho ostatních schopností, je velmi silný a též výborný bojovník. Vyrovná se mu jen málokdo a na svůj věk je dost zkušený. Dokáže bezproblémů přemoci i mnohem staršího, většího a zkušenějšího soupeře než je on sám a to dokonce i bez pomoci magie. Vyniká také neobyčejnou rychlostí a vytrvalostí. Mezi další jeho schopnosti patří jeho nenápadnost. Umí být velmi tichý a dokáže se pohybovat tak tiše, že si ho často ani nikdo nevšimne. Dokonce se dokáže k někomu přiblížit tak, že si ho daný nevšimne ani v případě, že se nachází přímo za ním, což mnozí považují za dost děsivé. Má velmi hustou srst, která ho chrání před chladem, proto je velmi odolný vůči mrazům. Je dokonce tak odolný, že dokáže vydržet teploty, které by pro jiné vlky znamenaly smrt. Umí také dobře lovit a plavat. Má rád ryby a s oblibou je loví. Díky své magii dokáže chodit i po tenkém ledě bez toho, aby se probořil. Narozdíl od jiných vlků nemá teplý dech, jak bývá obvyklé. Jeho dech je ledově chladný kvůli jeho magii. Je nezvykle velký a svou výškou mnohdy převyšuje i starší vlky. Díky jeho velikosti a chladnému pohledu jeho ledově modrých očí je pro něj snadné vzbudit v druhých strach a získat si respekt. Dovolí si na něj jen málokdo a když už, tak toho obvykle vzápětí lituje. Nemá rád zabíjení a příčí se mu. Stejně tak i násilí. Sice dokáže zabít či někoho zranit, ale nedělá mu to radost. Zabíjí jen v nejnutnějších případech. Nikdy nedokázal dobře zapadnout do společnosti kvůli tomu, že nepocházel z moderní společnosti.
Minulost: Narodil se v jedné malé, ale zato staré vesnici s dlouholetou tradicí, která se nacházela vysoko v horách daleko od jiné, modernější civilizace. V jeho rodné vesnici přežívaly zvyky, které se jinde už neužívaly. Jejich způsob života se podobal tomu indiánskému. Byl prvorozeným a zároveň také jediným synem tehdejšího vůdčího páru, proto byl už od mala veden svým otcem k tomu, aby se jednou mohl stát budoucím vůdcem. Jeho matka se jmenovala Tenebris a otec Niran a oba stejně jako on ovládali ledovou magii. Před dvěma lety však zemřeli po útoku jiných vlků a Kahriho rodná vesnice se po jejich smrti rozpadla. Kahri byl jedním z mála přeživších, ale z boje si jako památku odnesl jizvu před čumák. Většina obyvatel vesnice v boji zemřela a přeživší obyvatelé, kterých moc nezbylo, se rozhodli vydat se každý svou cestou. Nic z toho však nikdo neví, protože svou minulost skrývá a nechce o ní mluvit. Mezi hlavní důvody patří to, že si myslí, že by ho ostatní odsuzovali za jeho původ a především to, že na svou minulost nerad vzpomíná.
Magie: led (má ledový dech a pohled, magii má též v tlapkách)
Vzhled:

Magie: led (má ledový dech a pohled, magii má též v tlapkách)Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: hyejin8426

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat