Tmavý klan

55 10 0
                                    

Jméno: Blackberry/Ostružina
Pohlaví: kočka
Věk: 2,5 roku
Postavení: léčitelka
Povaha: Blackberry/Ostružina je velice milá a přátelská kočka, která ráda pomáhá. Nikdy by nikoho nenechala v nesnázích a má smysl pro spravedlnost. Nesnáší lhaní a nespravedlivé jednání. Nejvíc jí vadí, když jí někdo lže do očí a především boje. Nemá ráda spory, proto se snaží se všemi členy klanu dobře vycházet. Vždy myslí více na ostatní než sama na sebe a klade potřeby ostatních před své vlastní. Je celkem bojácná, takže je snadné ji vyřešit. Navzdory svému věku je velmi moudrá, zkušená a především zodpovědná. Je na ni spolehnutí a vždy dodrží své slovo. Vždy jedná s rozumem a nedělá unáhlená rozhodnutí. Nikoho předem neodsuzuje kvůli vzhledu nebo původu, ale každého soudí podle toho, jaký je uvnitř, ne navenek. Nemá ráda kočky, co se přetvařují a dělají ze sebe někoho, kým ve skutečnosti nejsou. K cizincům bývá často možná až příliš důvěřivá, což by se jí jednou mohlo vymstít. Je oddaná svému klanu a nikdy by jej nezradila.
Něco o ní: Je velmi rychlá a mrštná, ale není příliš silná. Neumí moc dobře bojovat, ale na druhou stranu umí skvěle léčit a lézt po stromech. Vyzná se v bylinkách a má skvělou paměť, díky čemuž si snadno cokoliv zapamatuje. To je také to, díky čemuž si pamatuje, na co se používá která bylina. Ve tmě dokáže být velice nenápadná díky své tmavé srsti.
Minulost: Narodila se v klanu jako jediné kotě z vrhu. Její matka zemřela krátce po jejím narození, proto se o ni musela starat náhradní matka, a svého otce nikdy nepoznala. Nikdy se nedozvěděla, kdo to byl, protože její matka to nikomu neřekla.
Vzhled:

Jméno: Riverclaw/ŘíčňákPohlaví: kocourVěk: 3 rokyPostavení: válečníkPovaha: Riverclaw/Říčňák je chladný, arogantní, nepřátelský, výbušný, bojovný, tvrdohlavý, drzý a troufalý kocour, který nesnáší společnost (nebo se tak alespoň tváří) a nedává na...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Riverclaw/Říčňák
Pohlaví: kocour
Věk: 3 roky
Postavení: válečník
Povaha: Riverclaw/Říčňák je chladný, arogantní, nepřátelský, výbušný, bojovný, tvrdohlavý, drzý a troufalý kocour, který nesnáší společnost (nebo se tak alespoň tváří) a nedává najevo své emoce. Jediná emoce, kterou dá najevo, je zlost. Vyhýbá se kontaktu s jinými kočkami a většinu času tráví někde sám v ústraní daleko od ostatních. Rád chodí na lovy a hlídky sám. S ostatními tráví čas jen z donucení a viditelně velmi nerad. Nikoho nerespektuje a hodně si dovoluje. Nemá problém pohádat se i s velitelkou, ale naštěstí si tohle většinou nedovolí. Je velmi odvážný a ničeho se nezalekne. Nemá rád cizince. Chová se vůči nim nedůvěřivě a mnohdy i nepřátelsky. Kočky z druhého klanu vyloženě nesnáší a opovrhuje jimi. Stejně tak i mazlíčky a poloklanovými kočkami. Myslí si, že kočky, které nemají čistou krev, nejsou rovné ostatním. Přesto všechno je svému klanu oddaný a nikdy by jej nezradil.
Něco o něm: Je velmi silný a je skvělý bojovník. Umí také dobře lovit a plavat. Má rád ryby. Od té doby, co se zamiloval do kočky, která k němu však totéž necítila a nakonec se zamilovala do jeho nejlepšího nepřítele, nevěří v lásku. Hodně ho to ranilo a zlomilo mu to srdce. Už znovu nechce zažít stejnou bolest, proto se odmítá s kýmkoliv sblížit a skrývá v sobě veškeré emoce kromě zlosti. Stejně tak i skrývá svou pravou, překvapivě milou, povahu. Většina koček z klanu ho nemá ráda a nemá žádné přátele.
Minulost: Narodil se v klanu spolu se dvěma sourozenci. Oba jeho rodiče zemřeli při požáru, který zachvátil tábor v době, kdy mu bylo něco málo přes rok. Jeho sourozenci se po smrti rodičů rozhodli klan opustit a on je od té doby neviděl. Stále však tajně doufá, že se s nimi někdy znovu setká.
Vzhled:

Pro: __CookieCZ

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: __CookieCZ

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat