Smečka země

59 8 0
                                    

Jméno: Soil (v překladu půda)
Pohlaví: vlk
Věk: 4,5 roku
Postavení: Beta
Povaha: Soil je celkem milý, ale také tichý vlk, který není příliš společenský, ale má rád společnost svých blízkých. Většinu času tráví buď o samotě nebo jen s pár členy smečky, co jsou mu blízcí. Rád komukoliv pomůže a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Záleží mu na jeho blízkých a nikdy by nedopustil, aby se jim něco stalo. Ke vůči nim starostlivý a v jejich společnosti se cítí šťastný. Často skrývá emoce jako je zlost či smutek. Ve skutečnosti je celkem výbušný, ale umí se velmi dobře ovládat a svou zlost projeví jen výjimečně. Respketuje ostatní a především výše postavené členy smečky. Na nikoho si nedovoluje a nemá rád spory, proto se snaží se všemi členy smečky dobře vycházet. K cizincům bývá obvykle celkem důvěřivý, ale postupem času si k nim dokáže vybudovat důvěru, pokud se tedy přesvědčí, že si ji zaslouží. Když ho někdo jednou zradí, bývá těžké získat si jeho důvěru zpátky a neodpouští snadno. Sice dokáže odpustit, ale ne zapomenout. Vždy si na daného bude dávat pozor a nikdy mu nebude věřit tak, jako dřív. Je oddaný své smečce a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Svou družku nadevše miluje a nikdy by ji neopustil. Nevadí mu, že je Omega a má ji rád především pro její povahu. Vzhled či postavení pro něj nehrají roli. Nikdo však neví o tom, že má družku a je jí právě Omega. On sám trvá na tom, že bude lepší, když zůstane v tajnosti. Alespoň prozatím, jelikož má obavy z toho, jak by smečka reagovala na to, že má druhý nejvýše postavený člen smečky za družku nejníže postavenou členku smečky. Vždycky si přál najít si družku, ale to se mu nedařilo až do doby, než se zamiloval do Summit, která se stala jeho družkou krátce poté, co jí řekl o svých citech k ní. Co se týče jeho vlastností, je velmi rychlý a též neobvykle silný. Vyniká v boji a též v lovu. Je jedním z nejlepších lovců ze smečky a v boji ho přemůže jen málokdo. Rád pozoruje západ slunce nebo noční oblohu posetou hvězdami, pokud v noci nemůže usnout. Občas mívá noční můry, proto někdy mívá problémy se spánkem.
Minulost: Narodil se ve smečce jakožto jediný syn tehdejšího Bety a jeho matka byla jedna z nejlepších lovkyň z celé smečky. Jeho otec vždycky chtěl, aby šel v jeho stopách a přál si, aby jednou převzal jeho postavení, proto ho učil, jak být správným Betou. Soil ke svému otci vzhlížel a byl pro něj vzorem, proto ho velice zdrtilo, když zemřel. Další rána přišla se smrtí jeho matky, která zemřela nedlouhou poté, co Soil získal postavení lovce. Její ztráta ho hluboce zasáhla, stejně tak, jako smrt jeho otce. Matka mu totiž byla také blízká, jelikož ho od mala učila lovit. Poté už mu ve smečce z rodiny nezbyl nikdo. Od té doby se často cítil sám, i když měl pár přátel, ale ti mu nedokázali nahradit ztracené rodiče, které měl tolik rád. Nikdo z nich mu totiž nedokázal dát takovou lásku, jako oni. To se však změnilo poté, co se sblížil se Summit, která se později stala i jeho družkou.
Rodina:
Glebe - matka (mrtvá)
Bergen - otec (mrtvý)
Družka: Summit (Omega)
Popis vzhledu: celkem mohutný velký tmavohnědý vlk svalnaté postavy s hustou srstí, která se místy barví do světle hnědé a bílé, má spoustu jizev z bojů a světle hnědé oči
Vzhled:

Rodina:Glebe - matka (mrtvá)Bergen - otec (mrtvý)Družka: Summit (Omega)Popis vzhledu: celkem mohutný velký tmavohnědý vlk svalnaté postavy s hustou srstí, která se místy barví do světle hnědé a bílé, má spoustu jizev z bojů a světle hnědé očiVzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Summit (v překladu vrcholek)
Pohlaví: vlčice
Věk: 2 roky
Postavení: Omega
Povaha: Summit je velice milá, přátelská, veselá, optimistická, společenská, energická a občas i celkem zbrklá vlčice, která nemá ráda samotu. Kvůli své zbrklosti se občas stává, že něco pokazí, ale pokud už se tak stane, vždy se za to omluví a snaží se to nějak napravit. Je na ni spolehnutí a vždy dodrží své slovo. Vždy myslí více na ostatní než sama na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní. Vůči svým blízkým je velice starostlivá a nikdy by nedopustila, aby se jim něco stalo. Ráda komukoliv pomůže či poradí a nikdy by nikoho nenechala v nesnázích. Vždy, když je někdo smutný nebo má špatnou náladu, snaží se ho nějakým způsobem rozveselit a nepřestane, dokud se jí to nepodaří. Respektuje výše postavené členy smečky a na nikoho si nedovoluje. Nemá ráda spory, proto se snaží se všemi členy smečky dobře vycházet. K cizincům bývá často možná až příliš důvěřivá. Své smečce je oddaná a nikdy by ji nezradila.
Něco o ní: Svého druha nadevše miluje a to i navzdory dost velkému věkovému rozdílu, který mezi nimi je. O jejich vztahu nikdo neví a oni se ho snaží udržet v tajnosti. Má ráda vlčata a má pro ně slabost. Zná základy léčitelství a celkem se vyzná v bylinkách. Baví ji si s nimi hrát nebo jim vyprávět příběhy a jednou by si přála mít svá vlastní. Vždycky si přála mít druha, proto byla velice šťastná, když se stala Soilovou družkou. Do Soila byla zamilovaná už dlouho předtím, než se stala jeho družkou, ale bála se mu to říct, protože si myslela, že on by její city neopětoval. Bylo pro ni proto velkým překvapením, když zjistila, že na tom byl vlastně úplně stejně.
Minulost: Od narození žije ve smečce. Když byla ještě vlče, její otec byl vyhnán ze smečky za zradu, protože se pokusil zabít tehdejšího Alfu. Summit si proto na něj příliš nepamatuje, ale kvůli němu nikdy nebyla ve smečce příliš oblíbená a stejně tak ani její sestra. Skoro všichni členové smečky si na ně hleděli s nedůvěrou a viděli je jen jako dcery zrádce. O to, jaké skutečně jsou, se téměř nikdo nezajímal a odsuzovali je jen kvůli činu jejich otce. Když jí byl rok, její matka zemřela a s její smrtí se chování některých členů vůči ní a její sestře ještě zhoršilo. Její sestra to neunesla a tak ze smečky odešla, což Summit velice zasáhlo. Nejdřív smrt matky a pak ještě odchod sestry. Byla na dně. Cítila se zbytečná, nechtěná a nenáviděná. To se však změnilo poté, co získala nečekanou podporu. V době, kdy to nejvíc potřebovala, se totiž po jejím boku objevil Soil, který jí poskytl potřebnou podporu a ona se díky němu dokázala se smrtí matky a odchodem sestry lépe vyrovnat. Poté se z nich přátelé a nakonec i druhové.
Rodina:
Earth - matka (mrtvá)
Mountain - otec (byl vyhnán ze smečky)
Hill - sestra (odešla ze smečky)
Druh: Soil (Beta)
Popis vzhledu: menší štíhlá vlčice s hustou světlou srstí zbarvenou do šedobíla, elegantní postavou a kaštanově hnědýma očima
Vzhled:

Rodina:Earth - matka (mrtvá)Mountain - otec (byl vyhnán ze smečky)Hill - sestra (odešla ze smečky)Druh: Soil (Beta)Popis vzhledu: menší štíhlá vlčice s hustou světlou srstí zbarvenou do šedobíla, elegantní postavou a kaštanově hnědýma očima Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: StormTheNorthWolf

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat