Jméno: Sokolí pírko (zkráceně Sokol)
Jméno v angličtině: Falconfeather
Pohlaví: kocour
Věk: 3 roky
Postavení: zástupce velitele
Povaha: Sokolí pírko/Falconfeather je celkem tichý, ale milý kocour, který není příliš společenský a nemá potřebu být středem pozornosti, ovšem společnost koček z klanu mu nevadí. Nemá rád samotu a raději tráví čas ve společnosti alespoň jednoho ze svých přátel. Vůči svým blízkým je starostlivý a ochranitelský. Nikdy by nedopustil, aby se jim něco stalo a byl by pro ně schopný riskovat vlastní život. Vždy myslí více na ostatní než sám na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní. Rád komukoliv pomůže či poradí a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Respektuje ostatní členy klanu a snaží se s nimi dobře vycházet. Velitele vždy poslechne a nikdy si na něj nedovoluje. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží své slovo. K cizincům bývá obvykle nedůvěřivý a získat si jeho důvěru nebývá snadné. Vybírá si kočky, kterým bude věřit a jeho důvěru získají pouze ti, u kterých si je jistý, že si to zaslouží. Svému klanu je oddaný a nikdy by jej nezradil.
Něco o něm: Umí dobře bojovat a jde mu lov, především lov ryb. Dokáže být velmi nenápadný, díky čemuž se snadno dokáže bez povšimnutí přiblížit ke kořisti či nepříteli. Není příliš odolný vůči chladu kvůli tomu, že má celkem krátkou srst. Neumí moc dobře plavat, ale kdyby se mu někdy stalo, že by spadl do vody, utopení by mu nehrozilo. Není příliš vytrvalý co se týče běhu. Je sice rychlý, ale rychlost mu vydrží jen po určitou dobu.
Minulost: Narodil se v klanu. Na svého otce si příliš nepamatuje, jelikož zemřel v boji, když byl ještě kotě a matka mu zemřela na nemoc krátce poté, co dokončil válečnický výcvik a stal se válečníkem, takže mu pak z rodiny zbyl jen jeho bratr. Když mu byly necelé tři roky, zachránil život veliteli v boji s jiným klanem. Ve stejném boji zemřel bývalý zástupce a velitel se rozhodl jako nového zástupce jmenovat jeho. To však naštvalo jeho bratra, který na něj začal žárlit. Myslel si, že si Sokolí pírko/Falconfeather nezaslouží být zástupcem a měl být jím být on, ne jeho bratr. Proto se ho jednou pokusil zabít, když byli v lese na společném lovu. Pokus se mu však nezdařil a když se velitel dozvěděl, co udělat, vyhnal ho z klanu. Sokolímu pírku/Falconfeatherovi nějakou dobu trvalo než se vyrovnal se zradou svého bratra, ale nakonec se s tím smířil. Od doby, co byl jeho bratr z klanu vyhnán, ho sice znovu neviděl, ale myslí si, že se někdy vrátí. Myslí si totiž, že se mu bude chtít pomstít za to, že dopustil, aby byl vyhnán z klanu, i když si za to mohl sám a zasloužil si to.
Rodina:
Tygří květina/Tigerflower - matka (zemřela na nemoc)
Jestřábí pírko/Hawkfeather - otec (zemřel v boji)
Tygří pruh/Tigerstripe - bratr (byl vyhnán z klanu)
Vzhled:Pro: AgnesRezn