Vyhnanec - další postava

66 10 0
                                    

Jméno: Tempest
Pohlaví: vlk
Věk: 3 roky
Postavení: hlídkař
Povaha: Tempest je už od pohledu chladný a nepřátelský vlk, který nemá rád společnost. Většinu času tráví o samotě někde v ústraní dál od ostatních. Zdá se, že se o nikoho nezajímá a že se stará víc o sebe než o druhé, ovšem opak je pravdou. I když se málokdy stane, že někomu sám od sebe dobrovolně pomůže, nikdy by nedopustil, aby se někomu ze smečky něco stalo a pro každého z nich by byl schopen riskovat v případě potřeby vlastní život. Alfu, Betu i ostatní výše postavené vlky respektuje, i když je mu to často proti srsti, avšak nestěžuje si a na nikoho si nedovoluje. Konflikty nevyhledává, ale dokáže se klidně s někým poprat, pokud k tomu má důvod. Spory si většinou nezačíná. Sarkasmus ani ironie mu není cizí a často mívá kousavé poznámky a zbytečné, někdy až otravné komentáře. Nemá rád, když mu někdo rozkazuje, ale výše postavené vlky vždy poslouchá na slovo a to ať už se mu to líbí nebo ne, protože nechce vyvolávat zbytečné spory. K cizincům bývá nedůvěřivý a často i nepřátelský. Získat si jeho důvěru nebývá snadné, protože nevěří téměř nikomu. Dokonce ani většině vlků ze smečky. Nedává druhé šance a když ho někdo jednou zradí, tak mu už nikdy nebude znovu věřit. Smečce je oddaný a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Je velmi silný a též rychlý. Umí dobře bojovat a překvapivě je i dobrý lovec a to i přesto, že je hlídkař. Se svými loveckými schopnostmi by klidně měl na to stát se lovcem, ovšem zatím nikoho na souboj o pozici nevyzval, i když to má v plánu. Nemá žádné přátele, protože o ně prostě a jednoduše nestojí. Se členy smečky má buď neutrální nebo mírně napjaté vztahy. Nenávidí lidi, hlavně pytláky, protože mu zabili oba rodiče. I když by to nepřiznal, v hloubi duše touží po tom najít si nějaké přátele a často závidí vlkům, kteří jsou šťastní, že mají přátele, družku, rodinu. Svou závist však nedává znát. Důvod, proč si žádné přátele našel, je ten, že se bojí, že by ho zradili a nebo by o ně mohl přijít. Celkově má strach se s někým sblížit, jelikož všichni, co mu byli blízcí, buď zemřeli nebo odešli. Navíc, co se družky týče, pochybuje, že by o něj měla nějaká vlčice zájem.
Minulost: Narodil se ve smečce, ale jeho otce zastřelil pytlák v době, kdy byl ještě vlče, takže si na něj příliš nepamatuje. Když dospěl a stal se hlídkařem, vydal se na svou první hlídku spolu se svou matkou, která byla tehdejší Zetou, tedy hlavní hlídkařkou. Nejdřív bylo vše v pořádku a nic se nedělo, ale když kontrolovali hranice, zničeho nic se ozval hlasitý výstřel. Tempest poté zaslechl, jak jeho matka vyjekla a padla k zemi. Okamžitě k ní co nejrychleji přiběhl a se zděšením si uvědomil, že ji pytlák postřelit. Marně se ji snažil zachránit. Zemřela ještě před tím, než ji dotáhl do tábora. Její smrt ho zdrtila a posílila jeho nenávist k pytlákům a celkově i lidem. Po smrti matky jeho dva sourozenci odešli ze smečky, což on bral jako zradu z jejich strany. Vyčítal jim a stále vyčítá, že ho opustili zrovna, když je nejvíc potřeboval. Nedokázal pochopit, jak ho mohli takhle zradit.
Rodina:
Night - matka (mrtvá)
Shadow - otec (mrtvý)
Thorn - bratr (odešel ze smečky)
Tenebris - sestra (odešla ze smečky)
Družka: Calla (Zeta)
Přátelé: nemá
Nepřátelé: Agar (ale jen z jeho strany, Agar s ním problém nemá, ale Tempest s ním ano)
Vzhled:

Rodina: Night - matka (mrtvá)Shadow - otec (mrtvý)Thorn - bratr (odešel ze smečky)Tenebris - sestra (odešla ze smečky)Družka: Calla (Zeta)Přátelé: nemáNepřátelé: Agar (ale jen z jeho strany, Agar s ním problém nemá, ale Tempest s ním ano)Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: HogwartsShlyterin

Můžeš si s ním dělat, co chceš, jen bych byla ráda, kdyby nezemřel.

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat