Smečka Jezerního svitu

61 8 5
                                    

Jméno: Goran
Pohlaví: pes
Věk: 4 roky
Plemeno: Německý ovčák
Postavení: Beta samec
Povaha: Goran je docela přísný, ale spravedlivý pes, který se poměrně rychle naštve, ale svou výbušnost umí ovládat. Je také dost tvrdohlavý a neústupný, takže když si něco usmyslí, obvykle bývá těžké mu to vymluvit. Vždy si stojí za svým názorem a dokáže prosadit svůj názor. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. V případě nebezpečí je odvážný a obětavý. Smečka je u něj, stejně jako jeho syn a družka, na prvním místě a nikdy by ji nezradil. Není příliš společenský. K cizincům bývá nedůvěřivý a někdy až nepřátelský. Je to vůdčí typ, takže se dokáže ujmout vedení v jakékoli situaci.
Něco o něm: Je to schopný Beta, který disponuje velkou silou, odhodlaností, rychlostí a výdrží. Je skvělým lovcem, dokonce jedním z nejlepších z celé smečky a umí také velmi dobře bojovat. Je nebojácný a ničeho se nezalekne. Nikdy neutíká z boje a staví se všem problémům čelem. Bez pochyby by měl na to, aby se stal Alfou, ale to je pro něj příliš velká zodpovědnost. Už dlouho byl zamilovaný do Amity, avšak vždy si myslel, že o něj nemá zájem a že je pro něj příliš mladá, proto byl velice překvapen, když se dozvěděl, že k němu cítí to samé. Nedlouho poté se stala jeho družkou a následně i matkou jeho syna. Má ji nadevše rád a nikdy by nikomu nedovolil, aby jí ublížil. To stejné platí i o jeho synovi a dceři a kdyby byl někdo z nich v ohrožení, neváhal by pro ně riskovat vlastní život. Kdyby někomu z nich někdo ublížil, byl by schopný daného bez váhání zabít.
Minulost: Dříve byl policejním psem, ale jednou, když honil zloděje, se ztratil. Snažil se najít cestu zpět, ale marně. Po nějaké dobře mu došlo, že je to zbytečné a tak to vzdal. Poté žil nějakou dobu jako toulavý pes, ale pak narazil na tuto smečku, která ho přijala a on se postupem času dostal z obyčejného lovce až na pozici Bety.
Rodina:
Rita - matka (policejní pes)
Buster - otec (policejní pes)
Garon - bratr (policejní pes)
Giro - bratr (policejní pes)
Gina - sestra (policejní pes)
Giza - sestra (policejní pes)
Družka: Amity (žije ve smečce)
Štěňata: Tasiko a Jackie (žijí ve smečce)
Přátelé: Chance, Tundra, Cooper
Nepřátelé: nemá, ale kdyby někdo chtěl, tak klidně
Vzhled:

Rodina:Rita - matka (policejní pes)Buster - otec (policejní pes)Garon - bratr (policejní pes)Giro - bratr (policejní pes)Gina - sestra (policejní pes)Giza - sestra (policejní pes)Družka: Amity (žije ve smečce)Štěňata: Tasiko a Jackie (žijí ve smeč...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Amity
Pohlaví: fena
Věk: 2,5 roku
Plemeno: Jakutská lajka
Postavení: Beta samice
Povaha: Amity je milá, přátelská, ochotná, celkem společenská, chápavá a trpělivá fena, která vždy myslí více na ostatní než sama na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní. Je na ni spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. Odvaha ani obětavost jí rozhodně nechybí a nikdy by nikoho nenechala v nesnázích. Vůči všem je vždy spravedlivá a snaží se se všemi členy smečky dobře vycházet. V těžkých situacích umí rychle jednat a zachovat chladnou hlavu. Nikdy nikoho předem neodsuzuje jen podle vzhledu, původu nebo postavení. K cizincům bývá obvykle nedůvěřivá, ale ne nepřátelská. Je oddaná smečce a nikdy by ji nezradila.
Něco o ní: Ačkoliv je dost mladá, je velmi rozumná a vždy jedná s rozmyslem. Není příliš silná a v boji je spíš průměrná, zato je ale velmi rychlá. V boji obvykle nepříteli uhýbá a dělá rychlé, falešné výpady. Je také velmi vytrvalá a umí skvěle plavat a lovit ryby. Má ráda vodu, zimu a sníh a díky své husté srsti je velice odolná vůči chladu. Nemá ráda boje, jelikož je toho názoru, že se dá vše řešit bez zbytečných sporů. Je to velmi ladná, elegantní a pohledná fena a nejeden pes už se za ní otočil. Proto není divu, že už se jí nejeden zeptal, zda by nechtěla být jeho družkou. Ona však žádného z nich za druha nechtěla. Zamilovala se až do o rok a půl staršího Gorana, který se nakonec stal jejím druhem a následně i otcem jejích štěňat. Má ve smečce nevlastní sestru Tundru, ale neví o tom.
Minulost: Dříve byla saňovým psem, ale její pán na byl na ni i na své ostatní psy někdy zlý, když něco pokazili. Měl je jen proto, aby vyhrávali v závodech, ne proto, že by ho bavilo s nimi trénovat a závodit. Když nějaký pes neposlouchal nebo udělal něco špatně, jejich majitel obvykle psa uhodil nebo byl daný pes ten den bez jídla. Amity se proto rozhodla utéct, což se jí jednoho večera podařilo, když se podhrabala pod plotem. Pak žila nějakou dobu jako tulačka, dokud nenarazila na tuto smečku, která ji přijala.
Rodina:
Yumi - matka (domácí pes)
Dalay - otec (tažný pes)
Almaz - bratr (tažný pes)
Alaska - sestra (domácí pes)
Arktika - sestra (tažný pes)
Aiva - sestra (domácí pes)
Tajfun - nevlastní bratr (tažný pes)
Tajga - nevlastní sestra (domácí pes)
Taina - nevlastní sestra (domácí pes)
Tundra - nevlastní sestra (žije ve smečce)
Druh: Goran (žije ve smečce)
Štěňata: Tasiko a Jackie (žijí ve smečce)
Přátelé: Chance, Tundra
Nepřátelé: nemá, ale kdyby někdo chtěl, tak klidně
Vzhled:

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat