A new prophecy - Světlý klan

75 4 8
                                    

Jméno: Daisyheart/Sedmikráska
Pohlaví: kočka
Věk: 2,5 roku
Postavení: léčitelka
Povaha: Je zodpovědná, milá, spolehlivá, ochotná a přátelská. Snaží se být nápomocná a ráda ostatním pomáhá. Vždy myslí více na ostatní než sama na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní. Snaží se dělat vše pro dobro klanu a klan je u ní na prvním místě. Nemá ráda spory, proto se snaží se všemi členy klanu dobře vycházet. K cizincům bývá vždy trochu nedůvěřivá a raději si od nich drží dostup. Kočkám z druhého klanu se snaží pokud možno vyhnout. Respetuje nadřazené a na nikoho si nedovoluje. V těžkých situacích dokáže zachovat klid a jen tak něco ji nerozhodí. Je dost vynalézavá, takže si dokáže poradit skoro se vším. Svému klanu je oddaná a nikdy by ho nezradila.
Něco o ní: Vyzná se v bylinkách a umí skvěle léčit. Není příliš silná a neumí moc dobře bojovat, za to je však velmi rychlá a mrštná. Není moc dobrá v lovu, ale menší kořist ulovit dokáže. Ráda pozoruje oblohu a dokáže poznat, když jí někdo lže. Má skvělou paměť, díky čemuž je pro ni snadné si pamatovat, na co se jaké bylinky používají.
Minulost: Narodila se v klanu. Její matka zemřela na nemoc, když jí byl necelý rok a její otec zemřel o rok později na následky zranění, která mu způsobil jezevec. Její jediná sestra poté odešla z klanu, ačkoliv se ji marně snažila přemluvit, aby v klanu zůstala. Doufá však, že se jednoho dne vrátí, ale jak jde čas, její naděje, že svou sestrou ještě někdy uvidí, ji pomalu opouští.
Rodina:
Snowflake/Vločka - matka (mrtvá)
Ashpelt/Popel - otec (mrtvý)
Brighteye/Jasnoočka - sestra (odešla z klanu)
Vzhled:

Jméno: Silverstripe/Stříbrný pruhPohlaví: kocourVěk: 4 rokyPostavení: válečníkPovaha: Je celkem milý, přátelský, rozumný, trpělivý, chápavý a klidný

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Silverstripe/Stříbrný pruh
Pohlaví: kocour
Věk: 4 roky
Postavení: válečník
Povaha: Je celkem milý, přátelský, rozumný, trpělivý, chápavý a klidný. V těžkých situacích nikdy neztrácí chladnou hlavu a dokáže rychle jednat. Není příliš společenský, ale zároveň nemá rád samotu. Ideální je pro něj být ve společnosti několika koček, které jsou mu blízké. Umí se dobře ovládat, proto je dost těžké ho naštvat a vidět ho naštvaného je poměrně vzácné. Nikdy nejedná bezhlavě a předtím, než něco udělá, si to vždy nejdříve řádně promyslí. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží své slovo. Respektuje výše postavené členy klanu a na nikoho si nedovoluje. Nemá rád spory, proto se snaží se všemi dobře vycházet. K cizincům a kočkám z druhého klanu se chová nedůvěřivě a v jejich přítomnosti vždy zůstává na pozoru. Nevěří každému. Věří jen těm, u kterých ví, že si jeho důvěru zaslouží. Je oddaný svému klanu a nikdy by jej nezradil.
Něco o něm: Umí celkem dobře bojovat a má dost velkou sílu v porovnání s jinými. Je také dost rychlý a nevadí mu chlad. Má rád zimu a vadí mu horko, kvůli tomu mu vadí teplé jarní a letní dny, v tu dobu se často skrývá ve stínu nebo se odejde schladit do vody. Má citlivý čich a mimořádně dobrý sluch, díky čemuž je skvělý lovec a téměř nic mu neunikne. Vždy má přehled o tom, co se děje nebo už stalo. Umí dobře plavat a má rád vodu. Bojí se ohně a má také docela strach z výšek. Umí ale lézt dobře po stromech, ovšem nesmí se podívat dolů.
Minulost: Od narození žije v klanu. Matka mu zemřela, když mu byly dva roky na infekci a jeho otec zemřel o několik měsíců později poté, co ho napadla liška. Měl sestru, která ale odešla z klanu po otcově smrti.
Rodina:
Riverheart/Řeka - matka (mrtvá)
Stormcloud/Bouřkový mrak - otec (mrtvý)
Mistypelt/Mlžná srst - sestra (odešla z klanu)
Vzhled:

Rodina: Riverheart/Řeka - matka (mrtvá)Stormcloud/Bouřkový mrak - otec (mrtvý)Mistypelt/Mlžná srst - sestra (odešla z klanu)Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: Cookie-ImmortalDemon

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat