Měsíční klan

75 5 10
                                    

Jméno: Hawkstar
Pohlaví: kocour
Věk: 3,5 roku
Postavení: velitel
Povaha: Hawkstar je celkem přísný a rázný, ale spravedlivý kocour. Poměrně snadno se naštve, ale umí se ovládat. Na první pohled může působit chladně a nepřátelsky, i když takový ve skutečnosti není. Není moc společný a často tráví čas o samotě někde v ústraní. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Je odvážný a ničeho se nezalekne. Také je velice vynalézavý, takže si dokáže poradit skoro se vším. Obvykle nedává příliš najevo své emoce, protože si myslí, že by ho pak ostatní měli za slabocha, ve skutečnosti je však dost citlivý a když mu někdo řekne něco nehezkého, uvnitř ho to raní, ale na venek to nedá najevo. Možná jen tak, že se naštve a něco dané kočce řekne, ale to, že je ho to ranilo, najevo nedá. Nedává druhé šance a pokud ho někdo zradí, bývá takřka nemožné získat si jeho důvěru zpátky. K cizincům bývá nedůvěřivý a často i nepřátelský. Není snadné získat si jeho důvěru a věří jenom těm, u kterých si je jistý, že si jeho důvěru zaslouží. Je oddaný svému klanu a nikdy by ho nezradil.
Něco o něm: Je velmi rychlý, mrštný, obratný, odolný a vytrvalý. Je také dost silný a umí dobře lovit, lézt po stromech a plavat. Také je dobrý v boji. Jeho válečnické jméno bylo Hawkclaw.
Minulost: Narodil se v klanu. Jeho matka zemřela na nemoc, když mu byl rok a jeho otec zemřel krátce poté, co se stal zástupcem. Jeho sestra poté z klanu odešla a on ji od té doby neviděl. Doufá však, že se jednou vrátí zpět ke klanu.
Rodina:
Birchleaf - matka (zemřela na nemoc)
Frostclaw - otec (zemřel v boji)
Snowheart - sestra (odešla z klanu)
Družka: Leafflower
Koťata: Shadowkit
Vzhled:

Jméno: SnowheartPohlaví: kočkaVěk: 3,5 rokuPostavení: samotářka, ale chtěla by se stát válečnicíPovaha: Snowheart je velice milá, přátelská, ochotná, chápavá, spolehlivá, citlivá, starostlivá, klidná, trpělivá, zodpovědná a rozumná kočka, která ne...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Snowheart
Pohlaví: kočka
Věk: 3,5 roku
Postavení: samotářka, ale chtěla by se stát válečnicí
Povaha: Snowheart je velice milá, přátelská, ochotná, chápavá, spolehlivá, citlivá, starostlivá, klidná, trpělivá, zodpovědná a rozumná kočka, která nevyhledává konflikty a nemá ráda spory. Nikdy by nikoho nenechala v nesnázích a ráda komukoliv pomůže. Vždy myslí více na ostatní než sama na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní. Záleží jí na jejích blízkých a byla by za ně schopná obětovat vlastní život, pokud by to bylo potřeba. Má ráda společnost a nemá ráda samotu, což je jeden z důvodů, proč se chce vrátit zpátky ke klanu. Nevadí jí cizinci a nemá s nimi problém. Bývá dost důvěřivá a je snadné ji obelhat.
Něco o ní: Je velmi rychlá a hbitá, ale není moc silná. Neumí moc dobře bojovat, ale umí dobře lovit a lézt po stromech. Zná základy léčitelství, takže dokáže ošetřit ne příliš závažná zranění. Z klanu odešla, jelikož se nedokázala smířit se smrtí svého otce. Nyní se však chce vrátit.
Minulost: Stejná, jako u Hawkstara.
Rodina:
Birchleaf - matka (zemřela na nemoc)
Frostclaw - otec (zemřel v boji)
Hawkstar - bratr (žije v klanu)
Vzhled:

Rodina: Birchleaf - matka (zemřela na nemoc)Frostclaw - otec (zemřel v boji)Hawkstar - bratr (žije v klanu)Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: LegoAnimation

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat